Olen laskenut kummien antamien lahjojen yhteisarvon. Kolmas kummi on yli 600 € muita jäljessä! Miten saisin tämän hänelle sanottua?
Tekee pahaa huomata, että olen ehkä valinnut huonon kummin lapselleni. Tämä kummi EI ole antanut yhtä paljon lapselleni kuin kaksi hyvää kummia. Sapettaa niin vietävästi lapseni vuoksi. Miten saisin kolmannen kummin parantamaan tapansa?
Eräs harmistunut isä
Kommentit (30)
Tämä taisi olla ihan uusi, onnittelut! Hieno provo joka kruunaa tämän vuoden! Ja vielä kirsikkana kakun päällä tuo ”t. Isä”
Nerokasta, 5/5!!!
Oletko katsonut nettipankista, ettei olis tullut ihan tilisiirtona?
Oletko opastanut kummeja kunnolla? Kyllä minulle kummitytön isä kertoi, että latinaksi kummi on sponsor.
Meillä kanssa 3 lapsen kummit tosi surkeita lopettivat lapsen muistamisen jo hänen ollessa noin 11v.Emme ole heidän kanssaan missään tekemisissä.
Aatto huomenna ja nyt SINÄ olet avannut lasten paketit?
Hyvä yritys mutta opi ensi kerralla kalenteri.
Asuuko kummilapsi sattumoisin Porvoossa?
Nämä kaikki provot ovat yhtä tyhjän kanssa HUONOJA.
Ja miksi pitää aina keksiä sellaisia provoja joissa tarkoituksena on alkaa sättimään ja haukkumaan jotakin, kuten tässä kummia.
Niin huono että ei ansaitse minkäänlaista keskustelua tuo aihe.
Minä lopetin ton kummiuden muutama vuosi sitten. Alkoi vtuttaa se touhu. Synttärit ja joulut, niin multa ruinataan uutta läppäriä, rahaa, vaatteita, iphone ja muuta. Pelkkää ruikutusta alusta asti ja itse en ole koskaan edes joulukorttia tai viestiä enkä myöskään puhelua. EI ole ikinä muistanut minun synttäreitä millään tavoin. EI edes hyvää syndee. Sitten jos yritin tehdä jotain muuta, kun olla rahamagneetti, niin ei nyt ole aikaa ei oikein jaksaisi nähdä jne. Se riitti ja lopetin koko touhun. En ole vastannut lahjapyyntöihin ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin ton kummiuden muutama vuosi sitten. Alkoi vtuttaa se touhu. Synttärit ja joulut, niin multa ruinataan uutta läppäriä, rahaa, vaatteita, iphone ja muuta. Pelkkää ruikutusta alusta asti ja itse en ole koskaan edes joulukorttia tai viestiä enkä myöskään puhelua. EI ole ikinä muistanut minun synttäreitä millään tavoin. EI edes hyvää syndee. Sitten jos yritin tehdä jotain muuta, kun olla rahamagneetti, niin ei nyt ole aikaa ei oikein jaksaisi nähdä jne. Se riitti ja lopetin koko touhun. En ole vastannut lahjapyyntöihin ollenkaan.
Oletpas itsekäs ihminen! Mitä sinä niitä rahojasi panttaat? Ne rahat tekevät hyvää kummilapselle. Oletkos edes ymmärtänyt kummiuden olemusta? Siihen kuuluu pyyteetön antaminen lapselle.
Tekee pahaa.
AP
Jo on sinullakin ongelmat. Meillä lapsen kummit eivät ole laittaneet edes tekstiviestiä lapsen synttäreillä, ainuttakaan lahjaa eivät ole hänelle ostaneet, vaikkei se minua kiinnostakaan. Viimeksi kuulin heistä kun laittoivat puolivuotis onnittelut lapselle, kun tämä oli 5kk ikäinen. Lapsi on nyt 4v.
Miksi porukka kritisoi tätä huonona provona? Yksi vuoden parhaista. Tuore idea ja ok toteutus. 5/5!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuuko kummilapsi sattumoisin Porvoossa?
Vantaalla asutaan, mutta tuo huono kummi asuu Porvoossa.
T. Ap.
Tuo on vale ap.
AP
Lähetä selventävä liite-excel saatetekstillä "FYI".
"Ei itkeä saa, ei meluta saa, paras on mennä kummin ikkunan taa koputtamaan."
Kannattaa mennä valittamaan suoraan kummille. Hänen syöpään sairastumiseensa ja köyhtymiseensä ei pidä kiinnittää turhaa huomiota, vaan viedä viimeiset rahat vaikka taskuista.
Lapsi ansaitsee kunnon lahjat!
Mihinköhän kummilaatukategoriaan kuuluu 30 euron lahjalla? lapsi on 4-vuotias
Oman kummityttöni (siskoni lapsi 8v) toiset kummit (lapsen isän sisko & siskon puoliso) eivät huomioi lasta kuin jollain lelulla aina synttäreinä. Viimeisen vuoden sisään olen vienyt kummityttöni laivalle, Kreikkaan ja lisäksi varmaan kymmenisen kertaa johonkin lähelle leikkipuistoon tai Hoplopiin pikkusiskonsa kanssa. Ostan jouluna ja synttäreinä n. 30e maksavan lahjan. En lähes koskaan mitään leluja, niitä hänellä on. Koen, että yhdessä viettämämme aika on tärkeämpää. Jos emme näe, niin viestittelemme viikoittain.
Menepä valmistelemaan joulua ja lopeta paskojen provojen kirjoittelu.
Saisko sen suoraan ulosottoon, niin välttyisi ikävältä konfrontaatiolta?