Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 18v täyttäneen heivata kodista pihalle?

Vierailija
22.12.2018 |

Minulla ei quuppa enää kestä tuota nulikkaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse olisit tullut ulos heitetyksi lapsuuskodistasi, ei se oikeuta sinua tekemään lapsellesi samoin.

Sinä kirjoittelet mutua. Jos täysi-ikäinen lapsi  käyttäytyy huonosti, vanhemmalla on täysi oikeus osoittaa ovea. Mikään laki ei velvoita  tarjoamaan asuntoa 18 vuotta täyttäneelle. Talossa talon tavalla tai talosta ulos.

Tämä  ihan vaan ohiksena, itsellä ei ole moisia kokemuksia.

Minulla on kokemuksia.

Vierailija
22/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sillä quupansärkijän isällä mielipiteitä, joita kannattaisi kuunnella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla se heivaa sitten sut johonkin hoivalaitokseen kun oot tarpeeksi huonovointinen.

Vierailija
24/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun biologinen isä heitti mut pihalle 16 vuotiaana ysärin alussa ja syytä en tiedä. Omat muksut asuvat samassa talossa vieläkin parikymppisinä. M44 ihan jees näin.

Vierailija
25/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vanhin on jo 20, mutta eipä ole tullut mieleenkään heivata pihalle. Siinä tuo menee noiden muiden teinien (15, 17) mukana.

Ei varmaan ihan normaali lapsi tuo 20v?

Vierailija
26/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. 18 vuotta täyttänyt on täysi-ikäinen ja lain mukaan vanhemmilla ei ole enää huoltajuusvelvoitetta. Kannattaa kuitenkin miettiä asia ihan loppuun asti, ettei prosessissa mene tekemään lapsestaan vihamiestä/naista. 

Ei voi heittää ulos jos hän opiskelee, laki sen sanoo. Jos vaan lorvii nurkissa niin heitä pihalle vaan.

Vierailija
27/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 18v muutti pari kk sitten ja jätti tyhjän kolon. Onneksi nuorin on vasta 8v.

Vierailija
28/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. 18 vuotta täyttänyt on täysi-ikäinen ja lain mukaan vanhemmilla ei ole enää huoltajuusvelvoitetta. Kannattaa kuitenkin miettiä asia ihan loppuun asti, ettei prosessissa mene tekemään lapsestaan vihamiestä/naista. 

Toisen asteen opintojen loppuun on elatusvelvollisuus.

Vierailija
29/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh... mun toiseks vanhin täyttää kohta 18 eikä oo kyllä mikään kiire heivata sitä kotia pois... käykin lukion ainaki ihan rauhassa loppuun😁

Vierailija
30/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vanhin on jo 20, mutta eipä ole tullut mieleenkään heivata pihalle. Siinä tuo menee noiden muiden teinien (15, 17) mukana.

Ei varmaan ihan normaali lapsi tuo 20v?

Ootko tietoinen, minkäikäisenä nuoret keskimäärin muuttavat lapsuudenkodista omilleen? Ei todella mitenkään poikkeavan vanha asumaan kotona.

Vierailija
31/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ilkeä äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan