Mistä olet kiitollinen
Kommentit (14)
Ihana avaus - piristää kun muuten ei sitä hoksaa aina ajatellakaan.
Olen kiitollinen siitä, että mulla on ihanat lapset, jotka rakastavat minua. Siitä, että on lämmin koti ja katto pään päällä. Siitä että on työpaikka ja ihanat työkaverit:)
Tolkuttomasti huumorintajusta. Sen kans on selvitty tiukat paikat.
Sain uuden elämän. Mieheni sairasti vakavasti pitkään ja koko elämä oli pelkkää sairautta, huolta, kipuja, kärsimystä, heikkenevää mielenterveyttä, sairaalaa ja hoitamista. Hänen kuolemansa oli loppujen lopuksi helpotus koska toisen kärsimystä oli järkyttävää katsoa.
Silloin ajattelin, ettei elämääni enää koskaan mahdu uutta suhdetta. Onneksi olin väärässä. Sain kokonaan uuden elämän uuden hyvän suhteen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Sain uuden elämän. Mieheni sairasti vakavasti pitkään ja koko elämä oli pelkkää sairautta, huolta, kipuja, kärsimystä, heikkenevää mielenterveyttä, sairaalaa ja hoitamista. Hänen kuolemansa oli loppujen lopuksi helpotus koska toisen kärsimystä oli järkyttävää katsoa.
Silloin ajattelin, ettei elämääni enää koskaan mahdu uutta suhdetta. Onneksi olin väärässä. Sain kokonaan uuden elämän uuden hyvän suhteen myötä.
Ihana kuulla. Oletko minkä ikäisenä löytänyt uuden rakkauden ja mistä? Itsekin siitä haaveilen, mutta kun en liiku missään niin huono löytää varmaankin. Minultakin siis kuoli rakkain.
Kaikesta hyvästä, mitä elämässäni on. Terveydestä, puolisosta, työpaikasta, ystävistä, hyvästä taloudellisesta tilanteesta, kodistamme, harrastuksistani ja ties mistä muusta. Kaikesta, mistä elämäni muodostuu.
Perheestä, sukulaisista, ystävistä, siitä että voin tehsä työtä, jota rakastan, terveydestä, kotimaasta. Esim
Parhaista graavi- ja kylmäsavulohifileistä joulupöytään, sain just ne mitä halusin.
Hyvästä äskettäisestä aloituksessa missä kritisoitiin mediaamme demokraattisessa yhteisössämme.
Ja tästä tecnologisesta sananvapaudesta jossa saan nyt esim. sanoa että Sanoma Oy voisi mennä nyt mitä pikemmin äitinsä vittüûn iďiotismistä.
Olin jo 50 täyttänyt, uusi suhde löytyi netistä. Välillä kyllä tuntui toivottomalta ja useamman kerran poistuin nettipalstoilta, mutta sitten onneksi tärppäsi. Molemmat avoimin mielin, hän hyväksyi leskeyteni ja minä hänen työttömyytensä. Nyt jo monta vuotta onnellisesti yhdessä.
Koko elämästä, vaikeuksistakin. Ilman niitä en olisi kasvanut.
Kaikki on hyvin, aina. Ei syytä huoleen, koskaan.
Siitä, että en ole niin epäystävällinen kuin suurin osa AV:llä
Rakkaistani ja terveydestä.