Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ottaa kokoaikainen tiskarin työ vastaan?

Vierailija
22.12.2018 |

Olen tällä hetkellä vielä ansiosidonnaisella, kun jäin pitkäaikaisesta työstäni työttömäksi. Hakemuksia olen laitellut, mutta koulutusta vastaavaa työtä, kokoaikaista sellaista, on haastava löytää.

Olen 33-vuotias maisteri ja minulle tarjottiin kokoaikaista tiskarin paikkaa. Mietityttää työajat (illat ja viikonloput menisi töissä) ja onko kovin raskasta.

Ottaisitteko minuna paikan vastaan vai jatkaisitteko ansiosidonnaista (joka on ihan kohtuullisen hyvä) ja yrittäisitte etsiä muuta työtä? Ansiosidonnaista vielä 5 kk jäljellä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en helvetissä ottaisi jos ansiosidonnaisesi on hyvä ja pärjäät sillä. Tiskaus on helvetin raskasta, meluisaa ja pakkotahtista raatamista. Palkka joku 9-10e/h, eli aika naurettava. Todennäköisesti saat tällä hetkellä enemmän käteen kuin kokoåäiväduunissa tiskarina

Vierailija
2/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin kyllä, aiankin itse vakavasti harkita, että ottaisin sen vastaan. - Tosin en tiedä minkä alan maisteri olet eli kuinka paljon on auki alasi työpaikkoja yleisemmin ja miltä alueelta, tai alueella (maantieteellisesti) olet valmis työskentelemään. Sekä kuinka monta joudut enempi tai vähempi elättämään tuloillasi. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko minkä kannalta? rahallisesti, sosiaalisesti? onko työpaikka päivökoti, vanhustentalo sekin merkkaa

Vierailija
4/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan hirvittävää se tiskarin työ, 6 t/pv jo ihan mahoton - kiire, patatiski = ei meinaa saada puhtaaksi niitä edes.

Kerran ollut kokeilemassa sijaisuutta. Nonono

Vierailija
5/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskarin työ on rentoa, stressitöntä ja mukavaa. Palkka ei päätä huimaa, mutta eipä työkään haastavuudellaan. Itse voisin sitä tehdä hyvinkin jonkin aikaa, vaikka en haasteiden puuttumisen takia vuositolkulla jaksaisi.

Vierailija
6/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko minkä kannalta? rahallisesti, sosiaalisesti? onko työpaikka päivökoti, vanhustentalo sekin merkkaa

Siis ihan rahallisesti.

Ap

Vierailija
7/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskarin työ on rentoa, stressitöntä ja mukavaa. Palkka ei päätä huimaa, mutta eipä työkään haastavuudellaan. Itse voisin sitä tehdä hyvinkin jonkin aikaa, vaikka en haasteiden puuttumisen takia vuositolkulla jaksaisi.

Ja lisättäköön, että olen itse tiskannut a la carte -ravintoloissa.

Vierailija
8/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän työn rentous ja mukavuus ole kiinni myös siitä, missä ja milloin toimii tiskarina. - On eri asia olla tiskarina kireä ilampiiriessä ja huonosti johdetussa ravitolassa Helsinginkeskustassa, kuin pikkupaikkakunnan vanhainkodissa/ ateriapalvelussa tms.

Vierailija
9/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka tarjosi? Etkö itse hakenut paikkaa, vaan sellaista sinulle jostain vain tarjottiin? 

Vierailija
10/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisteri ei osaa itse laskea kannattaako vai ei? Olisi varmaan kannattanut opiskella jotain muuta kuin humanistista alaa.

Vierailija
11/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet työtön ja sinulle tarjotaan kokoaikaista työtä niin onko tässä vielä jotain epäselvää? Tietysti otat työn vastaan ja voit samalla jatkaa työnhakuasi koulutustasi vastaavaan työhön tai johonkin muuhun mikä enemmän kiinnostaa.

Vierailija
12/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Olet työpaikallasi sylkykuppi jolla ei muiden mukaan ole yhtään älliä ja sinua kohdellaan vailla mitään arvoa tai kunnioitusta.

Vierailija
13/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekksii meen kohta psykologille. Saaan avaimia, avaruuutta eri tulokulmiin ja tieedä sitttem että mitä läääkkeitä otttaa. Aina olen jodssakin kokeessa niin meen lukkooon ja jännnittää niin etttä kaikki paperin on ihan hiessä. Parasyhermostoo toimiii ärtsyysti. Se killpaaailu ja yriiitän rauhoiitaaaa mieleni ja keehonii siiinä mieettimälllä kaikista vasstapeeelurin eleeeistä mistä hän on tulllut ja milllaisen elämän hän on viiietttänyt ja mittä hän ahaatteeeleee juuri silllä hetkelllä.

Vierailija
14/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se raskasta ja huonosti palkattua mutta sitten raha tilillesi tulee palkkana, ei  tukena eikä  työ tule vapaa-aikaan. Sillä tililläsi  tulevalla rahalla voi sitten vaikka ostaa osakkeita ja näin pikkuhiljaa nostaa tulotasoa pääomatulojen muodossa.

Vierailija
15/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Olet työpaikallasi sylkykuppi jolla ei muiden mukaan ole yhtään älliä ja sinua kohdellaan vailla mitään arvoa tai kunnioitusta.

Ei vaan olet työnsankari, ahkera ja kunnon kansalainen joka ei makaa kotona vaan tienaa itse rahansa 💪

Onhan se nyt ihan eri asia saada palkkaa kun on itse tehnyt jotain sen rahan eteen! Nostaa itsetuntoa.

Vierailija
16/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päiväkodilla on venäläinen nainen tiskarina. kaikki pitävät hänestä. on kaunis ja hauska.

usein työhön kuuluu myös siivous

Vierailija
17/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja työttömänä et ole? Koko yhteiskunnan hylkiö ja pahimmassa tapauksessa syrjäydyt kokonaan yhteiskunnasta.

Jokainen työ on ovi ja mahdollisuus. Voit saada jalkaa oven väliin ja aina työkokemus katsotaan eduksi, sen sijaan työttömyys ei hirveästi pisteitä nosta.

Perse ylös ja töihin.

Vierailija
18/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi, en halua tiskata koko päivää.

Vierailija
19/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnekksii meen kohta psykologille. Saaan avaimia, avaruuutta eri tulokulmiin ja tieedä sitttem että mitä läääkkeitä otttaa. Aina olen jodssakin kokeessa niin meen lukkooon ja jännnittää niin etttä kaikki paperin on ihan hiessä. Parasyhermostoo toimiii ärtsyysti. Se killpaaailu ja yriiitän rauhoiitaaaa mieleni ja keehonii siiinä mieettimälllä kaikista vasstapeeelurin eleeeistä mistä hän on tulllut ja milllaisen elämän hän on viiietttänyt ja mittä hän ahaatteeeleee juuri silllä hetkelllä.

Sitten aloiitiin tupakoiin ja ryyyppäämisen jotta saisin kehoni ja mieöeni rauhoitetttua mutta sitten sitään vaan mieetti joka 15 minuuutti tupakkaa.

Vierailija
20/33 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahkeruus aina palkitaan! En ymmärrä miten jollain työttömällä voi olla varaa kieltäytyä työstä? Eihän sinun loppuelämääsi tarvitse tiskata.

Itse olen ollut myös tiskaamassa ja tällä hetkellä on ihan vakkaripaikka päiväkodin keittiössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi