En ole saanut mitään aikaiseksi taas tänäänkään!
Joulumielellä!
Iltaa kohti meinasin siirtyä sänkyyn, missä katselisin sarjoja koneella.
Kommentit (9)
Oli ihan parasta ottaa loma tälle viikolle, sain siivottua.
Mä olen keittänyt kahvit ja juonut pari kaljaa. Aika aktiivista vai mitä? Niin ja tupakallakin olen käynyt. Illan voisi käyttää alapääjuttuihin joista aku hirviniemikin punastuisi. Niitä puheita ei voi julkaista täällä, tiedätte sensuurin.
Sitten muija onkin varmaan jo sen verran kiihkoissaan että seksiä voisi ehdotella. Naisethan tunnetusti tykkää mehevistä alapää tarinoista.
Joo... hyvä suunnitelma..
Vierailija kirjoitti:
Että ihan siivosit. Mitä jos polvistuisit ja tekisit sitä parasta?
Vierailija kirjoitti:
Minä myös huhkin milloin rätti, milloin pölyhuiska kädessä ja nyt mies imuroi - vielä paikkojen järjestely ja lattioiden pesu, that's it. Illalla lahjavalvojaiset ja fiilistelyä glögin kanssa. :-D
Minä sain aamulla raivarin, niin mies ja lapset siivosivat. Makoilin sängyllä ja mietin, että onkohan mieheni siivonnut meillä koskaan ennen vessaa. ??
Hyvin heillä sujui ja sitten minäkin jo piristyin lähtemään jouluruokia ostamaan. 🤔
Tuossa saamattomuudessa voi joskus olla myös kilpirauhasen vajaatoiminta taustalla.
En ole tehnyt tänään yhtään mitään mutta ajattelin kohta vähän siivoilla.
Lepäilyksi meni päivä, pian paketoin loput lahjat.
.
Eilen tein yli 70 karjalanpiirakkaa, meni vähän pitkäksi, kun ensimmäinen riisipuuro oli liian löysää, luulisi jo osaavan, kun on sitäkin keitellyt kymmeniä vuosia.
Siinähän sitä on hommaa tarpeeksi yhdelle päivälle. Hyvää joulua!