Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä vielä ruokakauppakeikkaa tiedossa ennenkuin joulu voi alkaa?

Vierailija
22.12.2018 |

Meillä on, tänään käytiin Prismassa isommat ostokset ja huomenna FoodmarketHerkusta kinkku, kalat ja lanttulaatikko. Kirjakaupasta käyn itselleni joululahjakirjan ja siinäpä se kai sitten onkin, seur päivät kotoilua, saunomista ja jouluruokia/herkkuja.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurajuuston ja sinapin unohdin ostaa aikaisemmalla reissulla. Teini saa tehtäväkseen hakea juomapuolen (Cocista).

Vierailija
2/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Minun joulurauhoittumiseni akoi jo eilen. Torstaina hain viimeiset kaupasta ja lanttu-porkkana-jne soseet ovat ollet jo kauan pakkaessa, piparit leivottuna, koti koristeltuna ja siivottuna. Nyt vaan nautin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En ole joulunviettopaikassa vielä, ja uskon että joutuu vielä hakemaan paljon tarvittavia ruokia, kun ei se itsekseen suju siltä paikalla olevalta.

Vierailija
4/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattona vielä tuoreet kalat ja jos jotain muuta vielä puuttuu.

Vierailija
5/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen illalla jotain pientä vielä.

Vierailija
6/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoimmat ostokset tehty. Kaupoissa oli jo ruuhkaa.

Vierailija
7/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, onneksi.

Käytiin ostamassa kaikki jo torstaina. Mietin vielä viime yönä että jos jotain, mutta kurkistus kaappeihin sai järkiini, ei meillä mene nämä ennen uuttavuotta! :) Miten tulikin hamstrattua. Luulen, että jos menisin markettiin nyt, sama massahysteria saisi ostamaan liikaa, ei ainoastaan sitä ehkä tarvittavaa toista sinappilaatua ja silliä, jos joku sitä kaipaa "lisää" pottujensa seuraksi. Mietin myös yhtä lahja-asiaa, mutta eikös moni tavara tule aleen heti pyhien jälkeen. Järki käteen. 

Vierailija
8/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu alkaa aattona. Nyt on normi viikonloppu.

Vierailija
9/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattona Alkoon. historiaa!

Vierailija
10/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, kävin tänään hakemassa kalat ja salaattiaineet. Muut olin jo aika pitkälti ostanut ja tehnyt aiemmin.

Vierailija
11/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, huomenna mennään koko perheen voimin ruokaostoksille. Yksi perinteinen ohjelmanumero, josta meillä kaikki tuntuvat tykkäävän. Ensin aamulla mietitään ostoslista yhdessä ja sitten kauppaan. 

Vierailija
12/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla kaupassa. Nyt ei enää tarvi, ellei jotain ihan pakollista muistu mieleen.

Ja sille joka sanoi, että nyt on normaali viikonloppu ja joulu alkaa aattona: me ihmiset ollaan erilaisia. Meillä joulua vietetään täysillä jo tästä illasta lähtien. Kaikki on valmista, lahjat, siivoukset, leipomiset, kuusi.

Vierailija
13/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aattona Alkoon. historiaa!

:D

Vierailija
14/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ostettavaa, mutta ei ole ongelma, jos en jaksakaan lähteä niitä kaupasta hakemaan.  

Vierailija
15/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunoita pitäisi hakea, mutta pakkasessa olisi pussillinen röstejä - joten niillä mennään.

Vierailija
16/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vielä kaupppaan ja kyllä me muutenkin käydään pyhinäkin kun ei ole autoa. Lähikaupasta haetaan täydennystä.

Mies tai minä käy, ei sentään molemmat mennä sinne hortoilemaan.

Vierailija
17/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen ja kadehdin teitä. Minä vasta mietin, että mitähän ruokia jouluksi laittaisin. Koti on kaaoksessa ja minä itse totaalisen poikki. Töitäkin pitää jaksaa vielä tehdä muutama tunti huomenna. Joulua odotan silti ilolla ja erityisesti sitä, että voin levätä hyvällä omalla tunnolla.

18/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vasta aattona maanantaina. Yritin tänään, mutta koska astma, niin pakkanen melkein tappoi sadan metrin päähän. Maanantaiksi on luvattu yhtä kylmää, mutta toivon, että lauhtuisi.

Hyvä puoli on myös se, että voi saada jämät halvemmalla ja sitten toisaalta kaikkea ihanaa ei enää ole.

Kun nyt ulkolinnuille jotain hyvää saisin. Rusinoita mustarastaille ja oraville 🕊🦅🐿💕

Vierailija
19/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantain ja tiistain ruuat pitää vielä ostaa. En osta mitään jouluruokia, kun sinkkuna vietän yksin joulun.

Vierailija
20/39 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustepippuri puuttuu!!! 😬