Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin juuri Ranskasta Suomeen vuosien jälkeen ja täydessä Prismassa järkytyin...

Vierailija
22.12.2018 |

Ensinnäkin siitä, miten hölmöiltä 90% suomalaisista näyttää. Toinen asia oli se kiroilun ja epäasiallisen käytöksen määrä, jota oli niin lapsilla, aikuisilla, kuin vanhuksillakin. Kyllä palaan ilolla taas Eurooppaan täältä hölmölästä heti joulun jälkeen.

Kommentit (202)

Vierailija
181/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaat Eurooppaan? Missä se Suomi sitten sijaitsee? 😂😂 Missä nyt siis olet?

Vierailija
182/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa vaan takaisin. Minäkin olin Ranskassa joulukuun alussa ja siellä oli kyllä epämukavaa kaikin puolin. Kamalat mellakat kaikkialla, todella tyytymättömiä kansalaisia sekä kaiken maailman epäilyttävää porukkaa ja juuri oli taas kerran terrori-isku. Seuraava on vaan ajan kysymys.

Ei todellakaan ole ikävä. Sinne vaan tervemenoa. Ranska ei todellakaan ole enää entisensä. Suorastaan vaarallinen maa tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Prismassa kävit?

Oletko käynyt jouluruuhkan aikaan jossain ranskalaislähiön isossa Carrefourissa?

Jep.

Jos ei ole mutanttilähiö, niin ihan normaalimenoa.

Ihmiset on ystävällisiä eivätkä etuile saati kiroile.

Noi mutanttipaikat on sit erikseen....ja sen huomas kyllä. Hattivattien ryntäyksestä.

Vierailija
184/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et muuta pois?

Vierailija
185/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt edes yrittänyt. Tää Prisma ei toiminut tässä yhtään. 😂

Vierailija
186/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa vaan takaisin. Minäkin olin Ranskassa joulukuun alussa ja siellä oli kyllä epämukavaa kaikin puolin. Kamalat mellakat kaikkialla, todella tyytymättömiä kansalaisia sekä kaiken maailman epäilyttävää porukkaa ja juuri oli taas kerran terrori-isku. Seuraava on vaan ajan kysymys.

Ei todellakaan ole ikävä. Sinne vaan tervemenoa. Ranska ei todellakaan ole enää entisensä. Suorastaan vaarallinen maa tällä hetkellä.

Niin ja lisään vielä, ettei porukka ihan oikeasti osaa englantia. Suomalaiset 10- vuotiaat lapset osaavat jo paremmin kuin he.

Vierailija
187/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä olin varmaan yksi, jonka näit siellä Prismassa kamalan näköisenä ja itsekseen kiroilevana! Hyvää Joulua!

N56v

Vierailija
188/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL,

katoppa kuule Ranskaa tälläkin hetkellä :D

Ranskalaiset eivät ole hölmöjä lampaita, jotka uskovat kaiken, mitä hallitus sanoo.

Ovat ainakin ottaneet pom.mi-iskuporukkaa liikaa maahansa ja nyt saavat kokea senkin erehdyksen hedelmien karmeat tuotokset. Vive la France!

Vierailija
189/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua jaksavat aina ihmetyttää nämä ulkosuomalaiset, jotka muka järkyttyvät milloin mistäkin Suomessa. Eivätkö he seuraa aikaansa ja matkustele? Pitää elää aika lailla pikkumökissä metsän keskellä (ja mikäpä voisi ollakaan sen suomalaisempaan) jos järkyttyy Prismasta.

T. Toinen ulkosuomalainen.

Pikkulapsikin osaa sanoa, minkälaisia kommentteja nää aloitukset imevät. Mikä onkin näiden provojen tarkoitus. Aluksi ulkosuomalainen aina ihmetteli milloin mitäkin. Yhdessä vaiheessa lapsetkin itkivät järkyttyneinä Suomen-lomalla. Joopa joo. Etenkin, jos Suomessa on asunut pitkälle aikuisikään, niin eiköhän ole tiedossa mitä lomalta voi odottaa.

Ei kai kukaan vastentahtoisesti lomaile Suomessa. Ellei sitten ole niin rikas ettei ole mitään väliä mihin rahojaan heittää... ja silloin tuskin tarvitsee tulla järkyttymään.

Joten todennäköisemmin jollekin on tuttunsa ulkomailla asuminen ongelma. Tai oma Suomessa asuminen.

Vierailija
190/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa sivistys loppuu kun läntinen kehä jää peräpeiliin. Ulkopuolella suosituin kenkä on Croksi, ja j.malauta sitä tuulipukujen suhinaa ABCn noutopöydässä...

Vierailija
191/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, itse kun isomman kaupungin keskustassa asuvana poikkeaa joskus satunnaisesti Prismassa, niin kyllä se järkyttää ihan minua, paikallistakin. Tuulipukuihin pukeutuneet perheet ostavat oltermannia ja tarjousmakkaraa, sekä kiroilevat toisilleen ruokkoamattoman näköisinä sekä tönivät ohi mennessään, tietenkin ilman anteeksipyyntöä. Kuka aikuinen kehtaa ihmisten ilmoilla käyttää tuulipuvun housuja? Ne ovat lenkkeilyä varten, ja luvalla sanoen, nämä henkilöt tuskin ovat lenkillä koskaan käyneet. Tässäpä syitä, miksi en voisi koskaan muuttaa lähiöön.

Siinä taas joku wannabe, joka jäänyt ajastaan.

Itsehän lenkkeilen kauppaan ja takaisin, silloin on kauppareissulla tuulipuku ja lenkkarit. Vähemmän on enemmän ja vaatteet eivät kerro sivistyksestä.

Tätähän on tutkittukin, ja tärkeintä merkkivaatteet ja niiden näyttäminen ovat alimmille sosiaaliluokille. Sieltä löytyy myös suurimmat taulu-tv:t.

No, sinä ehkä lenkkeilet, mutta tuskin voit väittää, että KAIKKI kanssashoppailijasi myöskin _lenkkeilisivät_ ostoksille. Eiköhän ko. kansa ihan vaan tykkää pukeutua joustavaresoriseen kahisevaan univormuun, eikä heille sillä ole juuri väliä, näyttääkö juuri maalta saapuneelta vai ei. Ymmärrän toki, että anonyymillä palstalla on hankala ottaa kritiikkiä tosissaan, mutta kommenttisi kuulostaa täysin selittelyltä. Etkö oikein itsekään jaksa panostaa, ja siksi sepität lenkkeilystä?

Suomalaiset aina moittivat itseään rumaksi kansaksi, mutta minun mielestäni vika on lähinnä tyylisilmässä, ja juuri siinä, ettei välitetä - ei peilikuvasta, eikä muista ihmisistä. Esimerkiksi Ranskassa esteettisyys on arvo, jota kaikki pitävät tärkeänä, täällä Suomessa hoetaan, että "rumat ne vaatteilla koreilevat" ja lyllerretään kahinapuvuissa eteenpäin.

Vierailija
192/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri muuten keski-Euroopasta Suomeen ja tuntuu tosi hyvältä mennä Prismaan! Saan olla juuri sellainen kuin olen, olen omieni joukossa eikä minun tarvitse laittautua 2 h ennen kuin kehtaa lähteä kauppaan. Voin mennä sinne jakkupuvussa eikä kukaan katso. Voin mennä sinne verkkareissa ja rikkinäisessä paidassa eikä kukaan edelleen katso.

Saan todella olla sellainen kuin olen.

Vierailija
193/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskalaiset vois kanssa opetella englantia. Suomalaiset tuulipukukansalaiset osaa englantia, mutta menepäs vaikka Pariisiin, niin turha puhua englantia, kun arvon baskeriväki ei osaa.

Ranska on diplomaattien ja sivistyksen kieli. Opettele edes perusfraasit ranskaksi, ei se niin vaikeaa ole.

Vierailija
194/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myöskin asuin Ranskassa noin 3 vuotta, kyllä siellä ihan eri meininki kuin täällä :D

Palasin suomeen noin 2 vuotta sitten, tekisi kyllä mieli muuttaa takas 

Itse Ranskassa asuneena suunnittelen paluuta sinne. En tosin Pariisiin vaan etelämmäs. Eivät ne keltaliivit pikkukylissä mölyä.

Vierailija
195/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sanoi myös tuttuni joka on myös pyörinyt 2 vuosikymmentä useita kertoja vuodessa pariisissa muodin merkeissä.

Tuo on sitä monikulttuuria

Vierailija
196/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lähellä toisiaan olevista maskarakraatereista tuijottaa elottomat ja vihamieliset silmät. Suu on kuin taikinaklönttiin vedetty viilto, jota ympyröi katkerat rypyt koska sieltä valuu vain kitkerää valitusta. Kaikki epäonnistumiset on muiden syytä.

Vierailija
197/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian lähellä toisiaan olevista maskarakraatereista tuijottaa elottomat ja vihamieliset silmät. Suu on kuin taikinaklönttiin vedetty viilto, jota ympyröi katkerat rypyt koska sieltä valuu vain kitkerää valitusta. Kaikki epäonnistumiset on muiden syytä.

Kylläpä puhut rumasti ranskalaisista.

Vierailija
198/202 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, itse kun isomman kaupungin keskustassa asuvana poikkeaa joskus satunnaisesti Prismassa, niin kyllä se järkyttää ihan minua, paikallistakin. Tuulipukuihin pukeutuneet perheet ostavat oltermannia ja tarjousmakkaraa, sekä kiroilevat toisilleen ruokkoamattoman näköisinä sekä tönivät ohi mennessään, tietenkin ilman anteeksipyyntöä. Kuka aikuinen kehtaa ihmisten ilmoilla käyttää tuulipuvun housuja? Ne ovat lenkkeilyä varten, ja luvalla sanoen, nämä henkilöt tuskin ovat lenkillä koskaan käyneet. Tässäpä syitä, miksi en voisi koskaan muuttaa lähiöön.

Siinä taas joku wannabe, joka jäänyt ajastaan.

Itsehän lenkkeilen kauppaan ja takaisin, silloin on kauppareissulla tuulipuku ja lenkkarit. Vähemmän on enemmän ja vaatteet eivät kerro sivistyksestä.

Tätähän on tutkittukin, ja tärkeintä merkkivaatteet ja niiden näyttäminen ovat alimmille sosiaaliluokille. Sieltä löytyy myös suurimmat taulu-tv:t.

No, sinä ehkä lenkkeilet, mutta tuskin voit väittää, että KAIKKI kanssashoppailijasi myöskin _lenkkeilisivät_ ostoksille. Eiköhän ko. kansa ihan vaan tykkää pukeutua joustavaresoriseen kahisevaan univormuun, eikä heille sillä ole juuri väliä, näyttääkö juuri maalta saapuneelta vai ei. Ymmärrän toki, että anonyymillä palstalla on hankala ottaa kritiikkiä tosissaan, mutta kommenttisi kuulostaa täysin selittelyltä. Etkö oikein itsekään jaksa panostaa, ja siksi sepität lenkkeilystä?

Suomalaiset aina moittivat itseään rumaksi kansaksi, mutta minun mielestäni vika on lähinnä tyylisilmässä, ja juuri siinä, ettei välitetä - ei peilikuvasta, eikä muista ihmisistä. Esimerkiksi Ranskassa esteettisyys on arvo, jota kaikki pitävät tärkeänä, täällä Suomessa hoetaan, että "rumat ne vaatteilla koreilevat" ja lyllerretään kahinapuvuissa eteenpäin.

Tietenkään en tiedä, kuinka moni muu lenkkeilee, mutta etpä tiedä sinäkään.

Surullisempi näky kuin tuulipuku on se, kun ihminen on ostanut villakangastakin, mutta ei ymmärrä edes suojaommelta poistaa halkiosta. Tätä näkyy niin miehillä kuin naisillakin.

Sivistynyt ihminen tietysti lenkkeilee kauppaan reppu selässä ja jaksaa kantaa ostamansa ruuat kotiin. Jos ei jaksa ruokiaan kantaa, niin syö liikaa.

Mikä niissä tuulipuvuissa on niin kauheaa? Tuulipuvut ja lenkkarit on varsin hintavia tuotteita, mutta materiaalinsa takia nopea ja helppo pestä ja saada kuivaksi, toisin kuin monen nyppyyntyneet villakangastakit tai untuvatopat. Mukavuudesta, terveydestä ja puhtaudesta on kyse. Kauppaan kun ei mennä näyttäytymään.

Vierailija
199/202 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan,luulisi tilanneen Suomeen valmiiksi joulupöperöt vähintään Harrodsilta,ei sunkaa PRISMAN  kurjaliston ruokaa söisi vanha erkkikään!! Ja tämän koomisen(aloittajan) hienohelman täytyy olla NAINEN,koska suomalainen Rouvat ovat keskimäärin krantumpia/töykeämpiä,kuin Herrat...Ässällä alkavassa tavaratalossa mulkoilevat ja kiilaailevat kärryillään niitä häpeällisiä satunnaisia asiakkaita,joita EI OLE kääritty turkiksiin,burberryyn ja sulat päässään!!

Vierailija
200/202 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäkin on suomessa kun harvemmin edes autot palavat ja kyynelkaasu ei herkistä jouluiseen tunnelmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän