Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin juuri Ranskasta Suomeen vuosien jälkeen ja täydessä Prismassa järkytyin...

Vierailija
22.12.2018 |

Ensinnäkin siitä, miten hölmöiltä 90% suomalaisista näyttää. Toinen asia oli se kiroilun ja epäasiallisen käytöksen määrä, jota oli niin lapsilla, aikuisilla, kuin vanhuksillakin. Kyllä palaan ilolla taas Eurooppaan täältä hölmölästä heti joulun jälkeen.

Kommentit (202)

Vierailija
161/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranskalaiset ovat keskivertoisesti köyhempiä kuin suomalaiset.

Onneksi elämää ei mitata vain BKT:n kautta. Vaikka ranskalaiset keskimäärin ovat köyhempiä kuin suomalaiset. Sen korvaa suurempi älykkyys, intohimo ja oma kulttuuri.

Ranskassa tulee toimeen paremmin köyhempänäkin, pelkästään ilmasto tekee sen.  Täällä asumiskustannukset vaatii enemmän, joka näkyy tuolla mittareissa.  Todellista köyhyyttä on varmaan enemmän täällä, kun  tulot ja pakolliset menot ynnätää siis se mitä jää käytettäväksi.. Tyhmyys on täällä tiivistetty kaupunkeihin, joten se näkyy.   Intohimo, no et sitten ole käynyt lapissa.   Kulttuuri, se on kyllä poljettu suohon ja haettu ulkomailta, ihan rapakontakaa asti parempi, eikö se sinun mielestä ole olekaan parempi?    

Vierailija
162/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, itse kun isomman kaupungin keskustassa asuvana poikkeaa joskus satunnaisesti Prismassa, niin kyllä se järkyttää ihan minua, paikallistakin. Tuulipukuihin pukeutuneet perheet ostavat oltermannia ja tarjousmakkaraa, sekä kiroilevat toisilleen ruokkoamattoman näköisinä sekä tönivät ohi mennessään, tietenkin ilman anteeksipyyntöä. Kuka aikuinen kehtaa ihmisten ilmoilla käyttää tuulipuvun housuja? Ne ovat lenkkeilyä varten, ja luvalla sanoen, nämä henkilöt tuskin ovat lenkillä koskaan käyneet. Tässäpä syitä, miksi en voisi koskaan muuttaa lähiöön.

Miksi jotain Prisman käyntiä varten pitäisi pukeutua tuulihousuja "hienompiin" vaatteisiin?

Koska huono itsetunto.

"Paremmissa" vaatteissa on parempi ihminen. Ja onhan Prisma tosi hieno paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tost noi ja tät näi kirjoitti:

Mä toivoisin et hämäläisiä tapoja kunnioitettais enemmän aihe vapaalla.

Emmä hämäläisenä pitkään katsele tällästä asenneilmapiiriä.

Pitäkää ne ranskalaiset tapanne. Mä oon hämäläinen ja mulla on oma hieno kultuuri. Siihen kuuluu joulun (youle juhla) alla tuuvingin teko ja puukon heittelyä saunan takana olevaan karhupatsaaseen. Karhu on meille hämäläisille pyhä eläin.

Turpaan tulee jos karhua aletaan pilkata.

Tiettyjä asioita katon kyllä läpi sormien hämäläisenä, mutta ensinnäkin teidän tulisi kunnioittaa hämäläisiä perinteitä yhtä paljon kuin tusina ranskalaisia. Ranskalaisten kultuuri ei edes ole harvinaista tai häviävää.

Hämäläiset on muinaisempia eurooppalaisia kultuureja. Tästä lähdetään eteenpäin.

Ei kenelläkään ole mitään kysyttävää ja voitte jatkaa tän jälkeen.

Paljonko kotikaljasta löytyy prosentteja? Korkkia voi laittaa tiukemmalle.

Huomenna vasta.

Vierailija
164/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranska on täynnä ä.hlyjä ja n.ekereita.

Ei enää ikinä sinne.

Vierailija
165/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, itse kun isomman kaupungin keskustassa asuvana poikkeaa joskus satunnaisesti Prismassa, niin kyllä se järkyttää ihan minua, paikallistakin. Tuulipukuihin pukeutuneet perheet ostavat oltermannia ja tarjousmakkaraa, sekä kiroilevat toisilleen ruokkoamattoman näköisinä sekä tönivät ohi mennessään, tietenkin ilman anteeksipyyntöä. Kuka aikuinen kehtaa ihmisten ilmoilla käyttää tuulipuvun housuja? Ne ovat lenkkeilyä varten, ja luvalla sanoen, nämä henkilöt tuskin ovat lenkillä koskaan käyneet. Tässäpä syitä, miksi en voisi koskaan muuttaa lähiöön.

Miksi jotain Prisman käyntiä varten pitäisi pukeutua tuulihousuja "hienompiin" vaatteisiin?

Koska huono itsetunto.

"Paremmissa" vaatteissa on parempi ihminen. Ja onhan Prisma tosi hieno paikka.

Kerran raksalla joku maalaisjuntti ihmetteli kun maalarina oleva nainen ei vaihtanut maalitahraisia työvaatteitaan kotiin lähtiessä. "Meetkö sä noissa kauppaan". Vähän pisti hymyilyttämään. Onhan se peräkylän Sale toki niin hieno paikka ja siellä käy niin hienoja ihmisiä ettei sinne voi mennä työvaatteissa.

Vierailija
166/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaiset vois kanssa opetella englantia. Suomalaiset tuulipukukansalaiset osaa englantia, mutta menepäs vaikka Pariisiin, niin turha puhua englantia, kun arvon baskeriväki ei osaa.

Vierailija
167/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä sentään näkee ihan tyylikkäitä ja sivistyneitä ihmisiä mutta tulkaas tänne Treelle! Jengi painaa paukkupakkasissa ilman pipaa ja rööki huulessa kirosanoja huutaen. Naisten hiukset ovat punamustat. Miehillä naamatatskoja. Kauhee uho päällä.

Olin juuri Tampereen keskustassa. En nähnyt yhtään naista punamustissa, tai missään violetissa tukassa. Enkä yhtään naamatatskaa. Saatana että mua on huijattu!

Vierailija
168/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen asioimista Itiksessä. Siellä tunnet olosi Prismaa kotoisammaksi, kun ympäriltä kuuluu Ranskasta tuttua sosiaalista kälätystä.

Vierailija
169/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan samaa mieltä ap:n kanssa siitä, ettei Suomi kuulu Eurooppaan. Itse käyn hyvin harvoin ja silloinkin lyhyesti Suomessa, mutta palaan ilosta kiljuen aina tänne nykyiseen kotimaahani.

Vierailija
170/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin siitä, miten hölmöiltä 90% suomalaisista näyttää. Toinen asia oli se kiroilun ja epäasiallisen käytöksen määrä, jota oli niin lapsilla, aikuisilla, kuin vanhuksillakin. Kyllä palaan ilolla taas Eurooppaan täältä hölmölästä heti joulun jälkeen.

Pariisi on teennäinen kaupunki. Painu takas sinne vaan hienohelma kun et kouvalatukkia siedä.

Vierailija
171/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migrant Bird kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä ap:n kanssa siitä, ettei Suomi kuulu Eurooppaan. Itse käyn hyvin harvoin ja silloinkin lyhyesti Suomessa, mutta palaan ilosta kiljuen aina tänne nykyiseen kotimaahani.

Kyllä Suomi Eurooppaan kuuluu.

Itä-Eurooppaan.

Vierailija
172/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Migrant Bird kirjoitti:

Kyllä Suomi Eurooppaan kuuluu.

Itä-Eurooppaan.

Suomalaisilla on samalainen arvomaailma kuin venäläisillä.

Siitä tavallaan pitäisi olla ylpeä, mutta ikävästi meillä poljetaan juuri länsi-eurooppalaisia ihmisoikeusasioita asioissa, jossa meidän pitäisi olla ylpeitä arvoistamme.

Siitä vedetään johtopäätös että erityisesti ranskalaiset muistuttavat suomalaisia arvoiltaan, sillä heidän pitkä perinne venäläisten kanssa on johtanut pyhään kolminaisuuteen kolmen kansan keskuudessa.

Olisikin tärkeää jos suomalaiset, ranskalaiset ja venäläiset vaalisivat näitä katoavia oikeita eurooppalaisia arvoja.

Vierailija
173/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suomalaiset siellä prismassa uskalsi näyttää tunteensa, eikä pitäny sisällään.

Vierailija
174/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää järkytyit, sun mies järkytty, lapsetki järkytty, koiraki järkytty, kaikki järkyttyy ja häpee.

Vierailija
175/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta Prisma todellisuus on myös lohduttavaa. Ihan taviksilla on ihan tavikset puolisot ja näkee etteivät miehetkään niitä nuoria ja kauniita suosi vaan ihan on samoo tasoa useimmat pariskunna.t

Vierailija
176/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranska on täynnä ä.hlyjä ja n.ekereita.

Ei enää ikinä sinne.

Itiksessä on vieläkin enemmän. Nimihän on jo lähi-itä keskus 👍🏿

Vierailija
177/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurooppa jatkuu kylläkin Uralille saakka, vaikka meillä onkin EU- reuna.

Vierailija
178/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää huomioida, että ap on juuri tullut Ranskasta Suomeen vuosien jälkeen ja järkyttynyt täydessä Prismassa.

Vierailija
179/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jore1989 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä sentään näkee ihan tyylikkäitä ja sivistyneitä ihmisiä mutta tulkaas tänne Treelle! Jengi painaa paukkupakkasissa ilman pipaa ja rööki huulessa kirosanoja huutaen. Naisten hiukset ovat punamustat. Miehillä naamatatskoja. Kauhee uho päällä.

Olin juuri Tampereen keskustassa. En nähnyt yhtään naista punamustissa, tai missään violetissa tukassa. Enkä yhtään naamatatskaa. Saatana että mua on huijattu!

Tulee ihan heovetin huijattu olo ja huono mieli kun raahautuu Hervannasta Tampereen keskustaan eikä kellään ole naamatatskaa eikä kukaan yritä myydä huumeita. Vittu sentään.

Vierailija
180/202 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista vttu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan