Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisitte, jos saisitte tällaisen viestin eksältänne

Vierailija
22.12.2018 |

Hei ENTINEN! Onpa mukavaa kun nykyään on elämässä sexikäs ja paljon sexiä haluuva ihminen jonka kanssa on eläminen on helppoo! Ajattelin vaan toivottaa hyvät joulut sulle ja muistuttaa sulle etten kaipaa suaYHTÄÄN! Sain niin paljon paremman ja sen ansaitsen! Meillä menee pyhät peitonalla ja nauretaan yhessä sulle niinku tehtiin jo ennenku jätin sut! Kyllä muakin vituttais ;) Kaikkee paskaa uudellevuodelle!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti ikävä on kun siellä peiton alla vehdatessa exä tulee mieleen.

Vierailija
2/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeiäisin sitä että olen ikinä ollut tuollaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että on tullut viesti väärään numeroon, mutta ei hetkauttaisi niin paljon että jaksaisin vastata.

Jos nyt kumminkin olisi oma eksä, niin varmaan kiittäisin onneani että tosiaankin on eksä. Tottakai tuollaistien viestien lähetteleminen kielii että sielläpäin ajatukset edelleen suuntautuu liikaa minuun, mutta onneksi ei ole pakko olla tekemisissä.

Vierailija
4/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöi sua yhä ja todennäköisesti on löytänyt huonomman kumppanin, jota yrittää nyt itselleen uskotella olevansa parempi. Ja varmasti todella katkera myös.

Vierailija
5/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin jopa vastata, että kiitos viestistä. Tajuan vielä selvemmin, miten onnekas olen, kun pääsin sinun kaltaisestasi ihmisestä eroon. Paitsi että luultavasti en vaivautuisi edes vastaamaan.

Vierailija
6/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Ei oo tainnut kuitenkaan päästä yli susta. Aikamoiselta luuserilta kuulostaa

Vierailija
7/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exästäsi en tiedä, mutta sinä et ole hänestä päässyt selvästikään yli. Nyt sinulla on joku laastarisuhde menossa.

Vierailija
8/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi tota x-kirjaimen käyttöä tekstissä. Se, sisällön lisäksi, kertoo, että lähettäjä ei ole älykäs eikä muutenkaan kovin tasapainoinen ihminen. On hirveän surullista, että hän saa iloa toisen satuttamisesta ja toiselle nauramisesta.

Toivottaisin kaikkea hyvää elämässä eteenpäin, ja kertoisin olevani iloinen että hän on löytänyt oikean onnen. Sanoisin, että on varmasti molempien onni, että hän ymmärsi minun olevan väärä ihminen hänelle. (Ja ajattelisin, ettei hän todennäköisesti edes ymmärrä viimeisen lauseen pientä vittuilua).

Vierailija
9/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas outoa, että sen uuden kanssa peiton alla peuhatessa tulee exä mieleen. Mutta hyvää joulua sinulle ap. Sinä olet tässä tapauksessa selkeä voittaja.

Vierailija
10/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti hän ajattelee sua niin paljon että vielä viestitteleekin.

Vierailija
11/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aikoinaan samantyylisen tsemppiviestin exältäni. En ymmärrä miksi, kun erostakin oli jo 3 vuotta mennyt. En vastannut mitään siihen viestiin. Uutena vuotena tuli sitten samanlainen haukkumaviesti ja sitten päätin etten ole hiljaa.

Kiitin ekaksi viesteistä. Sitten sanoin, että no miltäs se elämä siellä yksiössä maistuu? Olet edelleen samanlainen luuseri, joka polkee paikoillaan vailla minkäänlaista tulevaisuutta. Eikä minua ota päähän sinun rakkaustarinasi ja vttuilu. Jos muistat, niin minä lähdin suhteesta kun en enää jaksanut elättää työtöntä luuseria. Toiseksi, kun nyt niin innoissasi kehuskelet suhteen aikana pettäneesi minua, niin mitä luulet mikä oli toinen syy miksi erosin?? Ei, ei sinun pettäminen, koska se ei kiinnosta yhtään eikä olisi kiinnostanut silloinkaan, koska MINÄ menin jo menojani muualla. Odotin vaan koska saan sinut ulos asunnosta. Ai niin ja kolmanneksi. Jos muistat että tavaroitasi oli siinä vuokravarastossa minkä minun ystäväni antoi minulle käyttöön, että saat ne kamas sinne. Sitä varastoa ei ole enää käytössä, joten eiköhän ne sinun tavarat ole kärrätty kaatopaikalle jonkun toimesta.

Ton minun viestin jälkeen sekosi lopullisesti. EI kestänyt saada totuuksia itse takasin.

Vierailija
12/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee mieleen sana provo.

Vierailija
13/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee mieleen sana provo.

Vajaaälyisyys on tuollaista. Sillä on tosin muitakin muotoja ihan valtakunnan johdossa asti.

Vierailija
14/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Onpas mukavaa huomata, että täällä ollaan enimmäkseen samaa mieltä kuin minäkin. Siispä sen sijaan, että annan tuon pahoittaa mieltäni yhtään enempää, laitan koko viestin poistoon siihen vastaamatta enkä ajattele koko asiaa enää.

Vierailija
15/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana ajattelisin, että viesti on lähetetty kännissä ja seuraavana päivänä kaduttaa.

Vierailija
16/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan vaivaudu vastaamaan mitään. Vielä parempi kun vaihdat numeron, tai estät, ettei tarvitse tuollaista paskaa enää lukea.

Vierailija
17/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin onnea, että olen päässyt eroon noin lapsellisesta ja vähä-älyisestä tyypistä!

Vierailija
18/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkukiihko on mennyt ohi ja arki koittaa, ex huomaa, ettei se sexi (anteexi) ole sen kummoisempaa.

Vierailija
19/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellista :D ei ansaitse vastausta. Eikä ole ainakaan päässyt yli. Tai ehkä vastaisin: Kuitenkin päätit uhrata aika pitkän viestin minua varten, ottaen huomioon että sanojesi mukaan olet päässyt minusta yli. Ilmeisesti myös muistelet minua teidän yhteisessä sängyssäkin. Entä jos nyt alkaisit elämään sanojesi mukaan, ja unohtaisit minut oikeasti? Hyvää joulua teille ja kaikkea hyvää jatkoon, t. Sirpa ja Make (laittaisin siis vaikka keksityn miehen nimen jos olisin sinkku) ja sit en vastais enää mitään.

Vierailija
20/31 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan julkaisisin tuon viestin jossain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän