Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita vähemmän kuin kerran viikossa suihkuttelevia, joita joulusauna ahdistaa ja kauhistuttaa?!

Vierailija
22.12.2018 |

Minä käyn suihkussa kerran kahdessa viikossa ja hiuksia en pese juuri ollenkaan. Iho ja erityisesti päänahka voivat hyvin. Ilmasto ja ympäristökin kiittävät! Kävin viimeksi suihkussa viikko sitten sunnuntaina ja ajattelin mennä seuraavan kerran vasta ensi vuoden puolella. Eihän näin kylmällä edes hikoakaan!

No nyt sitten mut on kutsuttu veljen luokse joulua viettämään. Ihan mukavaa, vien omat ruuat tietty. Joululahjoja en osta periaatteesta. No nyt sitten veli laittoi viestiä että jouluaattona lämpiää sauna. Minua alkoi heti ahdistaa että joudunko kylpemään! Sitten iho lähtee isoina paloina ja hiuksia tupottain. Minun iho ei kestä pesua yhtään. Mitä voisin tehdä? Kieltäydynkö vain ja sanon etten periaatteessa kylve ilmasto syistä? Vai että mulla on ihottumaa ja lääkäri kielsi saunan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 liian läpinäkyvä

Vierailija
2/12 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvata. Onneksi olet trolli, ei noin kammottavaa sottapyttyä kukaan jaksaisi lähipiirissään haistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että iho lähtee isoina paloina 😂

Melkein tekisi mieli kutsua vastaanotolle tuollainen lääketieteellinen kummajainen.

T. LL

Vierailija
4/12 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikeaa on sanoa, että kiitos kutsusta, tulen joulunviettoon, mutta saunomisen jätän väliin? Kas näin. 

(Mutta tällaista vastaustahan et odottanut, vaan halusit kauhistelua peseytymisesi harvuudesta, eikö vain?)

Vierailija
5/12 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikeaa on sanoa, että kiitos kutsusta, tulen joulunviettoon, mutta saunomisen jätän väliin? Kas näin. 

(Mutta tällaista vastaustahan et odottanut, vaan halusit kauhistelua peseytymisesi harvuudesta, eikö vain?)

Minun on myös vaikea ymmärtää, miten vaikeaa ihmisten on vastata tuohon tyyliin. Ja kuitenkin antavat ymmärtää olevansa ihan aikuisia ihmisiä.

Vierailija
6/12 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on myös vaikea ymmärtää, miten vaikeaa ihmisten on vastata tuohon tyyliin. Ja kuitenkin antavat ymmärtää olevansa ihan aikuisia ihmisiä.

Miksi se on vaikea ymmärtää? Olet varmaan ymmärtänyt palstan idean väärin

Vierailija
7/12 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin kerrot asiasta toisille totuudenmukaisesti

Vierailija
8/12 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, niin lienee syynsä sille miksi ap ohjataan joulun viettoon pesun kautta...

Vierailija
9/12 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yäk. Järkyttävää kuunnella että joku ei halua pestä itseään. Itse käyn joka päivä suihkussa ja välillä jopa kaksi kertaa. Uimahallissa saunon myös kolme kertaa viikossa.

Vierailija
10/12 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sama, jonka hiukset lähtevät tupottain ja ovat rastoittuneet? 

Ainakin yhtä huono! Pari tyhmää viime ketjussa lähtivät voivottelemaan masennusta, mutta kyllähän fiksummat senkin näkivät provoksi heti. 

Yrittää nyt uutta tyyliä, ei ole masentunut. Muuten vain käy kerran kuussa suihkussa :D

Vierailija
11/12 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn saunassa kerran viikossa Ellen ole hikoillut ja siksi erityisesti päättymistarvetta.

Vessassa isomman tarpeen jälkeen käytän alasuihkua. Alusvaatteet vaihdan välillä 1-2 kertaa.

Iho ja hiukset kiittävät. En haise kun ihon pinnalla on terve bakteerikanta.

Vierailija
12/12 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseytymistarvetta/11