Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko urheilurytmini kannattava?

Vierailija
21.12.2018 |

- Käyn salilla: Ma, Ke, La
- Käyn nyrkkeilyssä: To
- Hiihdän, juoksen tai pyöräilen: Ti, La
- Käyn kävelylenkillä n. 2-3 kertaa viikossa

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites palautuspäivät...

Vierailija
2/14 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai ja sunnuntai usein palautuspäiviä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tavoitteista. Kyllähän tuo vahvasti näyttää siltä, että jahtaat useampaa jänistä. Haluatko olla vahva, hyvä nyrkkeilijä vai hyvä hiihtäjä?

Vierailija
4/14 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä, miten paljon olet aiemmin urheillut. Palautumista näyttää olevan vähän. Miksi noin paljon liikuntaa?

Vierailija
5/14 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Käyn salilla: Ma, Ke, La

- Käyn nyrkkeilyssä: To

- Hiihdän, juoksen tai pyöräilen: Ti, La

- Käyn kävelylenkillä n. 2-3 kertaa viikossa

Tuo nyt on jo sairaudeksi muuttunutta kuntoilua.

Vierailija
6/14 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 raskasta urheilusuoritusta viikossa (olettaen, että salitreenisi on muutakin kuin laitteissa kevyillä painoilla heilumista) ja siihen päälle kävelylenkit. Jos vielä elät tuossa normiarkea käyden töissä, hoitaen asioita ja ehkä vielä ihmissuhteita, niin aika lailla molemmista päistä kynttilääsi poltat.

Vierailija
7/14 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo minusta mitenkään erikoisen suurelta tai raskaalta vaikuta, aika kummia vastauksia on jos tuollaista pidetään epätavallisena. Mulla on jotakuinkin samanlainen sykli, viikossa on 3-4 salikertaa ja 2-4 aerobista treeniä (juoksua).

Olen ihan tavallinen nelikymppinen, perheellinen toimistotyöläinen ja käytän työn jälkeisestä illasta 1-1,5 h urheiluun. Olen keskivartalolihava enkä erityisen hyväkuntoinen edes.

Vierailija
8/14 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo minusta mitenkään erikoisen suurelta tai raskaalta vaikuta, aika kummia vastauksia on jos tuollaista pidetään epätavallisena. Mulla on jotakuinkin samanlainen sykli, viikossa on 3-4 salikertaa ja 2-4 aerobista treeniä (juoksua).

Olen ihan tavallinen nelikymppinen, perheellinen toimistotyöläinen ja käytän työn jälkeisestä illasta 1-1,5 h urheiluun. Olen keskivartalolihava enkä erityisen hyväkuntoinen edes.

Harjoittelussasi on jotain pahasti vialla.

Vierailija
9/14 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Lihaskuntoni on kyllä melko hyvä, aerobisessa olisi parantamisen varaa.

Vierailija
10/14 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa omituisia vastauksia. Todellakaan ei ole mitään sairaudeksi muuttunutta kuntoilua tai kynttilän polttamista molemmista päistä. Hyvältä näyttää. Kävelylenkit on juurikin palauttavaa liikuntaa ellei jotain himopitkiä matkoja taita. 

Vierailija
11/14 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Lihaskuntoni on kyllä melko hyvä, aerobisessa olisi parantamisen varaa.

Itseilmaisussasi on jotain pahasti vialla.

Vierailija
12/14 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu, että salitreenistä ei juuri hyötyä ole, jos pilaat sen aerobisella suoritteella perään. Itse pitäisin ne selkeästi eri päivillä. Tai sitten niin, että tekee aerobisen joskus aamulla ja salin illalla. Ei toisinpäin!

Vierailija
13/14 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miltä susta itsestäsi tuntuu.

Jos tuntuu siltä että liikunta vie voimia joita tarvitsisit muuhun elämään, muuta ohjelmaa.

Jos tuntuu siltä että saat tuolla liikuntamäärällä voimia muuhun toimintaasi, niin jatka valitsemallasi tiellä.

Muista että elämäntilanne, ikä ja vaikkapa vuodenajat vaikuttavat, älä hirtä itseäsi sellaiseen lukujärjestykseen johon ei ole pakko hirttyä.

Kukaan ei kuitenkaan voi sinun puolestasi tietää mitä sinä ja kroppasi tarvitsevat.

Vierailija
14/14 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja täällä! :)

Ihmettelen hiukan joitakin kommentteja, sillä minulla on aikaa kaikelle muullekkin enkä pidä tätä määrää mitenkään erikoisena, sillä olen aina harrastanut liikuntaa. Liikunta pitää mut virkeänä!

Kävelylenkeillä pitää käydä, koska koira... ne ei ole mitään hikilenkkejä normaalisti.

Ja kuntoni on jo kohtuullisen hyvä, mutta tarkoitus olisi kehittää kestävyyskuntoa/lihaskestävyyttä (kesällä juoksen/pyöräilen enemmän) ja saada lihaksia näkyville! :) Terveelliset elämäntavat miellyttävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän