Oletko lähtenyt Tinder-treffeille liiemmin panostamatta (kun mies ei vaikuttanut erityisen kiinnostavalta mutta tapaat silti) ja sitten
onkin ollut tosi mielenkiintoinen tapaus ja kaduttanut heti että miksi et panostanut tällä kertaa?
Kommentit (12)
Panostan aina nimenomaan tästä sysytä kun ikinä ei voi tietää etukätenn millainen mirkku odottaa. M43
Olen käynyt extempore lenkillä ihan ok-tyypin kanssa enkä panostanut yhtään ennen sitä. Juttu luisti hyvin ja yksi asia johti toiseen. Olemme olleet kolme vuotta yhdessä ja hyvin menee!
AV mammat ei miehiä ala miellyttää (ja ovat sinkkuja)
Vierailija kirjoitti:
Ei kaduttaisi, koska haluaisin miehen ihastuvan mieluummin todelliseen minään kuin liian laitettuun.
Parasta on mennä hampaat pesemättä hiukset sotkussa verkkareissa ja saappaissa
Ai panostaminen tarkoitti tässä ulkonäköä. Siinä tapauksessa en. Jos olisi puhuttu henkisestä asennoitumisesta ja odotuksista, olisin vastannut kyllä. Ja tämän miehen kanssa olen nyt seurustellut vuoden.
Olen mennyt treffeille vähemmän kiinnostavien miesten kanssa ja loppupäätelmäni on poikkeuksetta ollut, että olisinpa jättänyt menemättä lainkaan ja että olisinpa laittautunut vielä vähemmän kuin normaalisti, ettei mies vain tulkitsisi minua kiinnostuneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaduttaisi, koska haluaisin miehen ihastuvan mieluummin todelliseen minään kuin liian laitettuun.
Parasta on mennä hampaat pesemättä hiukset sotkussa verkkareissa ja saappaissa
AV mamma logiikka
Oon mennyt useiden miesten kanssa treffeille, vaikken oo ettiny mitään. :D Enkä kai oo yrittäny tehä vaikutusta viimesten vuosien aikana, koska en oo periaatteessa hakenut mitään... Ihan sama millanen mies on ollut. :DD Ehkä vähän tyhmää, ois varmaan parempi mennä vasta sit ku vaikutuksen tekeminen toiseen ihmiseen kiinnostaa eli haluaa tutustua muihin ihmisiin. :D
En ikinä lähtis treffeille jos en näkis miehessä mitään potentiaalia.
On käynyt niin että ajattelin että noooh mitähän tästä tulee tai itse meni sinne ilman mitään odotuksia (miehen profiili ei ollut kovin kummoinen ja kuvat huonoja) ja sitten mies paljastuikin ihan mahtavaksi tyypiksi.
Yleensä Tinder-treffeille menin siisteissä vaatteissa, parta ajettuna ja hampaat pestyinä. Kerran en ehtinyt ja voi olla, että siitä syystä vastapuoli ei oikein tykännyt. Voi toki olla muitakin syitä.
Toisaalta ihan hyvä, koska vaikka kiinnostuin naisen ulkonäöstä, jouduin whatsupissa kaivelemaan toista tuntia että onko se nyt kyllä vai ei jatkotreffeille, joille itse olisin ollut halukas. Tuli vaan ehkää ja emmätiää koko ajan vaikka kuinka suoraan yritti kysyä. Ärsyttää naiset jotka ei hallitse käytöstapojen alkeitakaan ja kirjoita esimerkiksi "Olet ihan kiva, mutta jokin jäi vain puuttumaan. Uskon kyllä että löydät jonkun toisen, olet tosi mukava" tai vastaavaa. Jos tällaisissa asioissa ei voi luottaa toiseen niin missä sitten voisi? ja kysymys on vielä keski-ikäisistä ihmisistä eikä mistään teineistä.
No, nyt olen lähdössä jouluksi viimeisen Tinder-deittini luo, jonka kanssa asiat ovat edenneet jo aika pitkälle:) Ja aion siistiä itseäni kyllä:)