Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos.. Saisit nyt uuden mahdollisuuden elää asiat toisin - Mitä tekisit?

Vierailija
21.12.2018 |

Ap aloittaa. Elän ihanaa pikkulasten perhe-elämää. Hyvä puoliso, työt ok ja kaikki paremmin kuin hyvin!

Kuitenkin välillä haluaisin elää yksin. Pienessä omassa yksiössäni. Se, etten olisi koskaan tavannut puolisoani, tuntuisi hirveältä. Mutta kuitenkaan yksin eläminen ei olisi minulle vierasta. Nauttisin yksinäisyydestä. Kävisin töissä ja eläisin vain itselleni.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetäisin pahinta koulukiusaajaa lättyyn pesismailalla

Ja lusisit nyt elinkautista murhasta.... ( lyönnistä pesäpallomailalla kasvoihin tuskin näet kukaan selviää hengissä )

Alle 15 vuotiaana tuskin. Käytännössä lusin nyttenkin. Seuraukset olisivat PIENEMMÄT jos olisin tehnyt sen on koko pointti.

Näin kerran kun virolaiset löi kantasuomalaista pesäpallomailalla päähän. Maila meni poikki lyönnin voimasta. En itsekään käsitä, miten mahdollista, mutta "uhrille" ei käynyt mitään.

Vierailija
62/76 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuutta on vaikeaa ennustaa esim. koulutukseen liittyvät asiat, missä hyvä työllisyys 20 vuoden kuluttuakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riehunut enemmän lapsena kodin ulkopuolella, että olisin saanut apua ajoissa.

Vierailija
64/76 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan vaan valitsisin olla syntymättä. Tai sitten syntyisin johonkin terveeseen hyvään perheeseen enkä ongelmaiseen ja eristyneeseen, riitaiseen ja ahdistavaan perhehelvettiin ainoaksi lapseksi joka jää täysin yksin.

Vierailija
65/76 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valittais niin paljoa enkä olin niin puhelias vaan tekisin asiat jotka mun täytyis tehdä, ja jos en tekis, niin olisin hiljaa ja miettisin niitä itekseni enkä vuodattais turhuuksia..

Yrittäisin olla positiivisempi, ja sellanen et "elämä on tässä ja nyt", eikä jossain tulevaisuudessa.

Vierailija
66/76 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lusisit nyt elinkautista murhasta.... ( lyönnistä pesäpallomailalla kasvoihin tuskin näet kukaan selviää hengissä )

Alle 15 vuotiaana tuskin. Käytännössä lusin nyttenkin. Seuraukset olisivat PIENEMMÄT jos olisin tehnyt sen on koko pointti.

Näin kerran kun virolaiset löi kantasuomalaista pesäpallomailalla päähän. Maila meni poikki lyönnin voimasta. En itsekään käsitä, miten mahdollista, mutta "uhrille" ei käynyt mitään.

Joo, sehän oli vain leikkiä ! Kuka nyt leikistä voisi suuttua, eiks'vaan. 

Ihmisen kasvothan on karkaistua  terästä ! 

Mitäs siitä, jos loppuelämä sujuisikin pyörätuolissa...

Vierailija
67/76 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sehän oli vain leikkiä ! Kuka nyt leikistä voisi suuttua, eiks'vaan. 

Ihmisen kasvothan on karkaistua  terästä ! 

Mitäs siitä, jos loppuelämä sujuisikin pyörätuolissa...

Tietäispähän millaista on kun terve elämä riistetään.

Vierailija
68/76 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin panostanut enemmän matematiikan, tilastotieteen ja fysiikan opiskeluun. Tämä ehdottomasti.

Olisin pitänyt paremmin puoliani työelämässä nuorempana.

Olisin arvostanut muutenkin enemmän itseäni nuoremana.

Vierailija
69/76 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/76 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entistä työkaveriani lyötiin hänen ollessaan töissä pesäpallomailalla päähän. Taju lähti, leuka murtui ja hampaat olivat jälkeenpäin sikin sokin. Lyönnille tuli hintaa 27 000 euroa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
71/76 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Toki opiskelin pitkän kaavan mukaan, kun teiniaika meni poikien kanssa häröillessä, mutta kyllä se järki päähän tuli ja sitten myöhäisheränneenä kävin kouluni loppuun (lukio=>yo-merkonomi=>AMK=>Yliopisto). Nyt naurattaa kun olin niin tyhmä, mutta elämä opettaa. M47.

Vierailija
72/76 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 lasta.

Vierailija
73/76 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä voisi muuttaa mitään, jos vain itse pitäisi toimia toisin. Mulle on tapahtunut ihan hiton kauheita juttuja ja olen mennyt sekaisin. Olen sekoittanut elämäni, mutta olen aina tehnyt parhaani. En siis voisi tehdä muuta. Mikään mun oma toimintani ei olisi pelastanut mua.

Jos voisin muuttaa elämääni, mun pitäisi muuttaa useiden ihmisten elämää. Mikä tekee jostakusta last e ra isk_ajan? Jos hän ei olisi tehnyt sitä mulle, olisiko se tapahtunut jollekulle toiselle? En voisi ikinä antaa itselleni anteeksi sitä, jos voisin valita, etten se ollut minä.

Mikä tekee jostakusta hullun ja toisia hyvä ksi käyttävän ihmisen? Joutuisin muuttamaan monen ihmisen elämän sukupolvien päähän asti. Seuraukset voisivat jopa olla pahempia kuin nykytilanne.

Ainoa pyyntäni olisi se, että en halua kipuja itselleni tulevaisuudessa, enkä myöskään niille, joita pidän läheisinä. Mutta se on tulevaisuutta.

En kadu mitään.

Vierailija
74/76 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestistäsi 74, laittaa miettimään ja pitkään.

Vierailija
75/76 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu mitään. Rip.

Vierailija
76/76 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on maailma muuttu kokoaika melko paljon en tiedä onko sitä edes sillä tavalla kannattavaa ajatella.