Mitä mieltä olette nimestä Adele?
Haussa kansainvälinen, selkeä nimi joka on helppo suomalaiseenkin suuhun. Adele nyt täyttäisi aika kivasti nämä kriteerit.
Mitä mieltä olette?
Esim. Adele Johanna, Adele Josefina, Adele Maria, Adele Kristiina jne...
Kommentit (17)
Tulee mieleen että äippä on halunnut nimetä jälkikasvunsa julkkiksen mukaan. Itse unohtaisin.
Kivahan se. Näkee useinkin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen että äippä on halunnut nimetä jälkikasvunsa julkkiksen mukaan. Itse unohtaisin.
Julkkikset on ihmisiä joten heiltä löytyy ihan normaaleja ihmisen nimiä. On se nyt hurjaa jos alkaa välttelemään nimiä koska jollain julkkiksella on sama nimi? :D
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tuon esimerkin mukaan olla yleinen nimi, kun joka toisella on.
No ei todellakaan ole joka toisella.
Hmm. Ihan kiva! Itse asiassa Adele on vanha nimi ja ollut Suomessa käytössä jo kauan aikaa sitten, kauan ennen koko Adele- laulajan olemassaoloa. Voitte Väestörekisterikeskuksesta itse katsoa.
Adelen on saanut vuosina 1900-19 nimekseen 1567 ihmistä. On siis aikalailla yhtä yleinen nyt kuin mitä ollut 1900-luvun alussa. Adelea on annettu nimeksi myös jo 1800-luvulla.
Adele Katariina
Adele Elisabeth
Adele Lovisa
Adele Maria
Arvokkaan kuuloisia vanhoja nimiä.
Ihana. Minusta toiseksi nomeksi ei sovi nimi missä r-kirjain. Mut maku asia.
En tykkää liian wt. Nimeä lapses miten haluat.
Adalina tai Adalmina ovat minusta vielä parempia. Muistan lapsuudesta sen sadun prinsessa Adalminasta ja minusta se on siksi ihana nimi.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon WT nimi
1800-luvulta asti Suomessa käytetty nimi ja mielestäsi wt😂 opettele mitä wt tarkoittaa ;)
Mites Adelia? Sekin on vanha nimi, vaikkakin harvinainen.
Mun toinen nimi. Peritty ihan supisuomalaiselta, maaseudulta kotoisin olevalta ja 1919 syntyneeltä isoäidiltäni.
Oman tyttäreni etunimi itsestään selvästi. On syntynyt kauan ennen kuin laulaja-Adelesta oli kuultukaan julkisuudessa.
Toivottavasti ei nouse muotinimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon WT nimi
1800-luvulta asti Suomessa käytetty nimi ja mielestäsi wt😂 opettele mitä wt tarkoittaa ;)
Mitä väliä sillä on? Olen varma että AP:lla on kouvolatukka ja hän on YH-äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon WT nimi
Mitä väliä sillä on? Olen varma että AP:lla on kouvolatukka ja hän on YH-äiti.
Pitkät hiukset ja monta vuotta naimisissa :)
Ap
Taitaa tuon esimerkin mukaan olla yleinen nimi, kun joka toisella on.