Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pitsassa on vain 4 fetajuustopalaa, jättäisitkö syömättä?

Vierailija
21.12.2018 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005944239.html
Hennan ruokahalu meni eikä voinut syödä. Onko tämä ns. first-world problem?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku S-kaupan halvin pakastepitsa oli todellinen pettymys, siitä pystyi laskemaan jopa juustoraasteiden määrän kahden käden sormilla.

Vierailija
22/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän Hennakaan sitä jättänyt syömättä: "Se oli lapselle tarkoitettu pizza. Hän maistoi pienen palan siitä reunasta, missä oli kinkkua, mutta muuten pizza jäi syömättä."

Eikä reklamoimatta: "Hallikainen teki reklamaation Kotipizzalle ja latasi kuvan painajaispizzastaan Facebookin Puskaradio Helsinki -ryhmään"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä muakin vituttaisi. Mutta eipä mua sen suuremmin kiinnosta, itse olisin laittanut palautetta yritykselle tuosta ja se siitä, miksi someen tunkea yhtään mitään. Jotenkin naurettavaa mitrn villiinnytään nykyään pikkujutuista.

Vierailija
24/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jättäisin, sillä en tilaisi pizzaa, jossa on fetaa. Ja oikeastaan en tilaile pizzoja ollenkaan. Teen itse, ja laitan täytettä niin paljon kuin haluan ja pidän uunissa niin kauan kuin haluan.

Tää ei ole first world problem, tää on uusavuton-problem.

Vierailija
25/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rossossa tuli kesällä aivan naurettava pizza pula-ajan täytteineen---

Työpaikkaporukan kanssa oltiin ja esimies tarjosi niin ei kehdannu valittaa.

Vierailija
26/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele pettymystä ja hyvähän se on että annetaan palautetta, mutta että pizza meni siis roskiin?? Olis käynyt pizzeriassa vaatimassa lisää täytteitä siihen

Itse olisin vaan niellyt pettymyksen ja pizzan.

Vierailija
27/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä muakin vituttaisi. Mutta eipä mua sen suuremmin kiinnosta, itse olisin laittanut palautetta yritykselle tuosta ja se siitä, miksi someen tunkea yhtään mitään. Jotenkin naurettavaa mitrn villiinnytään nykyään pikkujutuista.

No jaa, somehan on juuri hyvä keino antaa palautetta, kun sen näkee muutkin niin ei yritys voi olla reagoimatta.

Vierailija
28/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska MULLA ON NÄLKÄ! RUOKAA! Mäki meen kohta ruokakauppaan rehellisesti ruokailemaan ja jään odottaa poliiseja sen sijaan et epärehdisti varastasin.

Vierailija
29/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti heittää roskiin täysin syömäkelpoista ruokaa? Olisin ehkä ottanut kuvan ja lähettänyt sen kotipizzalle jonka jälkeen olisin itse levittänyt täytteitä ja syönyt pizzan ihan normaalisti.

Vierailija
30/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti heittää roskiin täysin syömäkelpoista ruokaa? Olisin ehkä ottanut kuvan ja lähettänyt sen kotipizzalle jonka jälkeen olisin itse levittänyt täytteitä ja syönyt pizzan ihan normaalisti.

Niin eli ensin maksat pitsasta joku 10e, toimitukmaksun 4e ja sitten se on niin huono lätty että siihen pitää lisätä lisää täytteitä jotka sinä itse maksat? Ehehehe mitä järjenjuoksua. :DDD Sama juttu kun ostat auton, mutta se toimitetaan sulle ilman renkaita. Tuskin meet ite ostaa uudet renkaat vaan vaadit ne sieltä liikkeestä.

Vierailija
31/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä sen tietää ettei niitä fetapaloja ollut tuon juuston alla? Eikös tuossa ollut tuplajuusto?

Kaikesta sitä nykyään mieli pahoitetaankin. Vähän tummat reunat, mutta pitääkö sen takia jättää koko pizza syömättä?

Lapselle voi sanoa että tummat kohdat voi jättää syömättä, muuten näyttää ihan hyvältä.

Vierailija
32/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi Kotipizzan laatua. Lakkasin käynästä kokonaankynnäun mitenkärpäsiä pörräsi ympäriinsä. Terveisiä entiseen Vuokatin pitseriaan.

Vierailija
33/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli ensin maksat pitsasta joku 10e, toimitukmaksun 4e ja sitten se on niin huono lätty että siihen pitää lisätä lisää täytteitä jotka sinä itse maksat? Ehehehe mitä järjenjuoksua. :DDD Sama juttu kun ostat auton, mutta se toimitetaan sulle ilman renkaita. Tuskin meet ite ostaa uudet renkaat vaan vaadit ne sieltä liikkeestä.

En puhunut täytteiden lisäämisestä vaan levittämisestä. Sen pizzan heittäminen roskiin varmasti auttaakin paljon vaikka epäilenkin että tuokin muori veti lätyn hyvällä ruokahalulla sisuksiinsa.

Vierailija
34/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä, mikä siitä pizzasta teki tämän asiakkaan mielestä täysin syömäkelvottoman? Kyllähän pelkkä tuplajuustokin, joka siinä näytti tilauksen mukaan olevan, riittää täytteeksi ja olihan siinä päällä sitä tilattua fetaa ja kinkkuakin sen verran, että olisi voinut syödä enemmän kuin "pienen palan siitä reunasta, missä oli kinkkua" ettei todellakaan olisi tarvinnut jättää pizzaa syömättä, kuten nyt on väitetty tapahtuneen. Tuntuu olevan liioittelun makua tarinassa.

Vierailija
35/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotipizza on kyllä alkanut pihistelemään täytteissä. HInta on kuitenkin korkeampi kuin k.arvakäsipaikoissa. Toisaalta ymmärrän, että täytyyhän heidän jostain saada palkkansa, mutta laittais nyt kuitenkin normaalimäärän täytettä.

Kotipizzayrittäjät on erillisiä yrityksiä jotka toimii vaan saman brändin alla eli on pikemminkin pizzeriasta kiinni miten noihin lätkitään täytettä. Meilläkin oli aikanaan parikin kotipizzaa hakuetäisyydellä ja noissa oli pizzoissa eroa kuin yöllä ja päivällä.

Näinhän se on. Yksi Kotipizza 100 metrin päässä, toinen 1,5 kilometrin päässä. Syömäkelvotonta kökköä. Pitää hakea keskustasta neljän kilometrin päästä. Huippuhyvää, valitettavasti ei kotiinkuljetusta. Tietenkään ei saisi sanoa, että nuo lähipizzeriayrittäjät eivät ole suomalaisia.

Vierailija
36/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin syömättä jos olisi yksikin feta-juuston pala

Vierailija
37/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta neljä fetajuustokuutiota kuulostaa sopivalta määrältä pizzalle. Toivottavasti ne oli jaettu muutamaan osaan ja levitetty tasaisesti pizzan päälle.

Vierailija
38/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kotipizzan tuotoksia tilannut sen jälkeen kun neljän pitsan joukossa saapui pitsa, jossa ei ollut lopultakaan mitään täytteitä. Oli toki halvin pitsa mutta joku raja sentään. Ylihinnoiteltuja olivat kaikki enkä suostu enää siitä parhaasta pitsapohjasta maksamaan tuollaista hintaa.

Vierailija
39/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhanpäiväinen vinkuja tuokin nainen. Pahempiakin pitsoja on nähty.

Vierailija
40/43 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin jäisi syömättä mutta onhan tämä tavallaan surullista. Jos tuosta olisi valittanut suoraan myyjälle ei todennäköisesti mitään olisi hyvitetty. Vain äänekkäimmät saa kunnollista ja oikeudenmukaista palvelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä