Onko karppaus niin pyhä asia, ettei edes joulupöydässä
voi syödä lanttulaatikkoa sun muita tarjoomuksia? Ei ymmärrä?
Kommentit (38)
Siis sä et ymmärrä että on olemassa ihmisiä JOTKA EIVÄT PIDÄ NOISTA LAATIKOISTA? Itse hlökohtaisesti olen kammonnut makeaksi kypsyneitä juureksia ihan pikkumuksusta asti enkä ole ainuttakaan noista laatikoista omaan joulupöytääni ostanut edes ennen karppausta.
En ymmärrä miksi joulu pitäisi pilata pahanmakuisella ruoalla.Tai sukulaisilla.
Mikä vaiva? SEn kun jatkaa hiilaritonta seuraavana päivänä?
Miksi pitäisi syödä lanttulaatikkoa? Eihän kaikki siitä edes pidä.
Mä en karppaa. mutta en suostu syömään lanttulaatikkoa enkä muitakaan muitakaan kammottavia joulun laatikkoruokia.
Hei peace vaan kyllä ymmärrän, mutta sitä en ymmärrä, jos maistuis, niin eikö yhtenä päivänä voi löysätä?
Ei karppaus estä laatikoita syömästä.
Kyllä ketoosin löyhkää pitää muiden osata arvostaa myös joulupöydässä.
Muut keskustelunaiheet kuin mt-jankkaaminen jostain proteiineista, hiilihydraateista ja lääketeollisuuden salaliitosta eivät ole sallittuja koko Jouluna.
No yritä nyt keskustella teidän kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Muut keskustelunaiheet kuin mt-jankkaaminen jostain proteiineista, hiilihydraateista ja lääketeollisuuden salaliitosta eivät ole sallittuja koko Jouluna.
Ja jos joku yrittää vaihtaa puheenaihetta tai aloittaa uutta keskustelua ravintosaarnan päätyttyä alkaa jankutus entistä raivokkaampana.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaiva? SEn kun jatkaa hiilaritonta seuraavana päivänä?
Ketoosi katkeaa helposti, kuten sanottu. Ketoosiin pääseminen on työlästä ja ikävää. Jotkut eivät laita toisten tyhmiä loukkaantumisia oman ruokavalion ja joskus jopa viikon kestävän epämiellyttävän olon edelle. Että erityisherkät on ja nielee pettymyksen kiltisti.
Vierailija kirjoitti:
Ei karppaus estä laatikoita syömästä.
Estää jos haluat pysyä ketoosissa ja syödä enemmän kuin teelusikallisen.
Mä en ketokarppaa mutta kenelläkään ei ole mitään asiaa kommentoida siihen mitä syön ja mitä en.
Joulupöydässä pitää vahtia, mitä muut syö ja jättää syömättä? Itse vietän joulun vähän rennommissa merkeissä, en vahdi toisten syömisiä.
Miten ketoosiin pääseminen olis työlästä ja ikävää päivän hiilaritankkauksen jälkeen? Eiköhän ne päivässä poistukin. Syö vaikka reippaammin seuraavana päivänä kaikkea muuta kuin hiilareita. Ja ei, en halua tapella, kun kiinnostaa.
Lanttulaatikko on ok ainakin VHH:ssa. Porkkanalaatikkokin jos sinne ei laitella jyviä sekaan, paitsi mantelirouhetta.
Vierailija kirjoitti:
Miten ketoosiin pääseminen olis työlästä ja ikävää päivän hiilaritankkauksen jälkeen? Eiköhän ne päivässä poistukin. Syö vaikka reippaammin seuraavana päivänä kaikkea muuta kuin hiilareita. Ja ei, en halua tapella, kun kiinnostaa.
Kun ketoosi katkeaa niin henkilöstä riippuen takaisin ketoosiin pääsemiseksi voi mennä jopa viikko. Sen viikon ajan olet väsynyt, viluinen eikä pää toimi kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Joulupöydässä pitää vahtia, mitä muut syö ja jättää syömättä? Itse vietän joulun vähän rennommissa merkeissä, en vahdi toisten syömisiä.
Ai ajattelit mukavaa joulua missä ei kytätä ja arvostella? Hävytöntä.
Kokeilkaapa te ihmettelijät ihan tieteen nimissä, että miltä se ketoosiin siirtyminen tuntuu niin loppuu se turha ihmettely.
Jos oikein ketoosia tavoittelee niin se menee poikki jo ihan pienestäkin määrästä hilihydraatteja, uuden hakemisessa on oma vaivansa.