Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti, mistä tunnistaa nykypäivänä homon?

Vierailija
21.12.2018 |

Muuten kuin kysymällä, se ei tunnu hienotunteiselta. Onko mitään selviä merkkejä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katsot sohvaperunoissa olevaa poikaparia, -niin

heistä löytyy aika pitkälle kaikki kliseet.

(he ovat siis se pari, joilla aina koirat sylissä;-)

Dalmis-pojat.

Vierailija
22/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kämppis" liian vanhana

Ikisinkkunainen jolla koira

Eihän nuokaan varmoja merkkejä ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapo kirjoitti:

Itsellekin tämä asia tuli ajankohtaiseksi kun lapsuuskaveri toi isänsä hautajaisiin poikaystävänsä. Vasta silloin paljastui, miksi isä ei juuri pojastaan kertoillut kysyttäessäkään, olin hänen kanssa tekemisissä jonkin verran nimittäin hänen viimeisinä vuosinaan.

En oikein vieläkään tiedä miten asiaan suhtaudun, tai tuskin suhtaudun mitenkään, kun ei kuitenkaan elämänpiiriin käytännössä kuuluu, tai kuulunut pitkään aikaa. Silloin hautajaisien aikaa jokunen sana vaihdettiin.

Mistään merkeistäkään en osaa sanoa, tämä lapsuuskaveri on aina kyllä ollut jotenkin vaisun oloinen, ei syrjäänvetäytyvä, mutta siihen suuntaan. Isänsä oli sellainen paksuniskainen perusmies, joten ero heillä oli kuin yöllä ja päivällä. Mutta jokainen toimii kuten tuntee, en minä tuomitse ketään, eikä tarvitsekaan.

Taidat olla aika tyhmä ihminen

Vierailija
24/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvis vain vasemmassa korvassa.

Vierailija
25/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kämppis" liian vanhana

Ei ikisinkkunainen ole lesbo. Jos se olis lesbo, sillä olis nainen koiran sijaan. Että te ootte pihalla...

Vierailija
26/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaaliksi miehen tunnistaa siitä, kun lauettuaan peräsuoleesi tämä toteaa: "Sun vuoro". 

Vierailija
27/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapo kirjoitti:

Itsellekin tämä asia tuli ajankohtaiseksi kun lapsuuskaveri toi isänsä hautajaisiin poikaystävänsä. Vasta silloin paljastui, miksi isä ei juuri pojastaan kertoillut kysyttäessäkään, olin hänen kanssa tekemisissä jonkin verran nimittäin hänen viimeisinä vuosinaan.

En oikein vieläkään tiedä miten asiaan suhtaudun, tai tuskin suhtaudun mitenkään, kun ei kuitenkaan elämänpiiriin käytännössä kuuluu, tai kuulunut pitkään aikaa. Silloin hautajaisien aikaa jokunen sana vaihdettiin.

Mistään merkeistäkään en osaa sanoa, tämä lapsuuskaveri on aina kyllä ollut jotenkin vaisun oloinen, ei syrjäänvetäytyvä, mutta siihen suuntaan. Isänsä oli sellainen paksuniskainen perusmies, joten ero heillä oli kuin yöllä ja päivällä. Mutta jokainen toimii kuten tuntee, en minä tuomitse ketään, eikä tarvitsekaan.

anteeks mitä

Vierailija
28/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnistan heteronaisena homomiehet. Mutta lesbonaiset tunnistan vasta kun ne liikkuu sen naiskumppaninsa kanssa julkisesti yhdessä. Mutta eipä ne mua millään lailla kosketakaan. Eli kyllä luonto pitää huolen, kun tarvii tunnistaa.

Vierailija
29/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kirjastossa / tarjoilija / parturi -kampaaja / sisustussuunnittelija. Sanoo mygaad ja nakkelee niskojaan. Niko Saarinen

Vierailija
30/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kämppis" liian vanhana

Ei ikisinkkunainen ole lesbo. Jos se olis lesbo, sillä olis nainen koiran sijaan. Että te ootte pihalla...

Ei nykypäivänäkään kaikki elä suuntautumisensa mukaisesti, syystä tai toisesta

Vierailija
31/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kämppis" liian vanhana

Juu, no ei todellakaan ole.

Vierailija
32/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on täysin puhtaat alushousut niin on homo. 

Vierailija
33/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. 

Sama ku kysyin mistä tunnistaa hevarin. Osasta näkee päälle, osasta ei uskois.

Voihan kirjaston täti jammailla kotona hevin tahdissa niin et seinät heiluu, mut ei näy päälleppäi.

Sama homma tän kanssa. Osasta näkee päälle, osasta ei.

Vierailija
34/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnistan heteronaisena homomiehet. Mutta lesbonaiset tunnistan vasta kun ne liikkuu sen naiskumppaninsa kanssa julkisesti yhdessä. Mutta eipä ne mua millään lailla kosketakaan. Eli kyllä luonto pitää huolen, kun tarvii tunnistaa.

Saanko arvata, kaikki ne ihanat miehet jotka eivät olleetkaan kimpussasi, niin niiden oli pakko olla homoja? :)

Vierailija
35/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia yli 40v homomiehet ovat keskimäärin niin omituisia? Onko ympäröivän yhteiskunnan paine heidän nuoruudessaan tehnyt heistä sellaisia?

Vierailija
36/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tykkää miehistä

Vierailija
37/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia yli 40v homomiehet ovat keskimäärin niin omituisia? Onko ympäröivän yhteiskunnan paine heidän nuoruudessaan tehnyt heistä sellaisia?

Millä tavalla omituisia?

Vierailija
38/44 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä niitä kumppaneita jonkun puhelin sovelluksen kautta, jos ei tunnista homoja tosielämässä, ei halua ottaa riskiä että yrittää vahingossa heteroa eikä halua mennä homobaareihin

Vierailija
39/44 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks asia joka usein paljastaa on musiikkimaku eli sama kuin naisilla. Poppia ja diivoja. Yks mun homotuttu sanoi hän ei koskaan kerro mitä levyjä hänellä on koska se paljastaisi.

Ja pakko sanoa, kun nyt näin mun yläasteluokakkaverin facebookin ja hän mainitsi musiikin kohdalla Abba jäin kyllä miettimään. Hän pelasi kiekkoa, enkä tiedä hänen siviilsäätyään mutta pani kyllä miettimään.

Vierailija
40/44 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naishomot eli lesbot kyllä vilkuilevat ja tuijottavat naisia, joskus jopa flirttailevat. Jostain syystä lesbot on minusta kiinnostuneempia kuin miehet, vaikka olen siis heteronainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi