Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin joulun viettävä

Vierailija
21.12.2018 |

Miten vietät joulunpyhät?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepäilen syön ja katson leffoja.

Vierailija
2/10 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun, syön, käyn töissä. Samanlaista kuin arkena. Helvetin tylsää ja ankeaa mun elämä on enkä osaa edes muuttaa sitä mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukun, syön, käyn töissä. Samanlaista kuin arkena. Helvetin tylsää ja ankeaa mun elämä on enkä osaa edes muuttaa sitä mitenkään.

Tiettyyn pisteeseen ymmärrän kykenemättömyyden. Mutta siis... miksi sinä et osaa tai ennemminkin miksi koet ettet osaa? Voithan sinä aina esm. keskustella työnantajan kanssa työvuoroistasi. Onko sinulla perhettä? Järjestele vuorot (jos mahdollista) ja kyläile vaikka läheisten luona.

Vierailija
4/10 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä.

Vierailija
5/10 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön, olen, nukun, syön, olen, nukun.

Vierailija
6/10 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon leffoja ja sarjoja. Syön makaroonia ja tomaattikastiketta ens vuoteen asti.

Vierailija
7/10 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiettyyn pisteeseen ymmärrän kykenemättömyyden. Mutta siis... miksi sinä et osaa tai ennemminkin miksi koet ettet osaa? Voithan sinä aina esm. keskustella työnantajan kanssa työvuoroistasi. Onko sinulla perhettä? Järjestele vuorot (jos mahdollista) ja kyläile vaikka läheisten luona.

Työvuoroja ei oikein ole mahdollista muuttaa. Nykyinen työ kyllä tulee loppumaan lähitulevaisuudessa enkä tiedä mitä sitten teen, ehkä en tee sitten enää mitään. Perhettä tai parisuhdetta tai vastaavaa ei ole enkä kykene niitä hankkimaankaan, monimutkainen asia mutta ei vain taida onnistua multa, iso tekijä siinä varmaan masennus ja ihmispelko, vieraantuneisuus. Eikä oikein ole läheisiä tai mitään kavereita joiden luona kyläillä.

Vierailija
8/10 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattona syömään vanhemmille joka on ihan tuskaa kun ovat eron partaalla.Yhtään ei kiinnostaisi mennä mutta pakko. Aatto iltana sisaruksen luo. Siinä se. Joulupäivä yksin. Ei ole omaa perhettä. Ei mikään riemujuhla siis.

Vierailija
9/10 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattona syömään vanhemmille joka on ihan tuskaa kun ovat eron partaalla.Yhtään ei kiinnostaisi mennä mutta pakko. Aatto iltana sisaruksen luo. Siinä se. Joulupäivä yksin. Ei ole omaa perhettä. Ei mikään riemujuhla siis.

Ei ole mikään pakko. Voit jättää väliin, ihan hyvin.

Vierailija
10/10 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen. Luen. Meditoin. Fiilistelen. Oikeastaan samalla tavalla kuin kaikki muutkin pyhät ja vapaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän