Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaistukiketju tulehtuneille väleille jouluna!

Vierailija
21.12.2018 |

Mikä teidän suvussanne on tulehtunutta tänä vuonna.

Mä aloitan. Miesystäväni äiti lähettelee mulle ilkeitä viestejä, koska miesystäväni viettää joulun meillä. Äitini kaipaa isääni, josta on eronnut 15 vuotta sitten ja vihaa siskoni nyksää. Nyksä tulee meille jouluksi ja odotettavissa on kommentteja kuinka väärin vietämme joulua. Nyksän äiti ja isä ovat kuolleet. Ystäväni äiti on syöpähoidoissa ja tiedossa on murjotusta ja niskojen nakkelua, koska häntä ahdistaa.

Aion vetää perseet kun lapset on saatu sänkyyn ja ruuat siivottu jääkaappiin. Joulupäivänä sama uudestaan!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnönjakokiista yltyi, minkä seurauksena välit sisaruksiin ovat kokonaan poikki. He viettävät joulua onneksi muualla tänä vuonna, joten menen isovanhempien luokse. Muuten en olisi edes harkinnut lähteä. Isovanhemmista kun aika jättää, niin ei olekaan ketään läheisiä sukulaisia jäljellä.

Vierailija
2/5 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini ja setäni ovat tekemässä avioeroa. Heidän välillään on jäätävä tunnelma. Siitä huolimatta jouluksi on väännyttävä samaan pöytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kieltäytyy tulemasta meille, koska vihaa anoppiani. En neuvottele. Jääkööt kotiinsa!

Vierailija
4/5 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sulle tulehtuneen välin näytän.

Vierailija
5/5 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepantteenia sinne väliin - tai Pasimysiiniä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi