Keksikää merkitys mun loppuelämälle
Sairaus on pilannut terveyteni enkä pysty enää nauttimaan liikunnasta, seksistä tai sosiaalisesta elämästä. En aio yrittää uudelleentyöllistymistä, sillä jos pystyisinkin tekemään jotain osa-aikaista työtä kotoa, se ei kuitenkaan johda parempaan elämänlaatuun kun en edelleenkään voi nauttia normaaleista asioista, enkä tässä tilanteessa tarvitse rahaa perheen perustamista, matkustelua tai pitkää loppuelämää varten.
Uskoon en ole pystynyt tulemaan.
Onko jollakulla ideoita, mihin voisin käyttää lopun elämäni merkityksellisesti? Jotain, mikä ei siis vaadi juuri fyysistä ponnistusta.
Kommentit (14)
Mikä sairaus?
Voit alkaa vapaaehtoiseksi vanhustyössä. Monesti esimerkiksi saattohoidossa olisi korvaamatonta jos saisi enemmän vapaaehtoisia mukaan. Omaisia ei aina ole ja hekin tarvitsee välillä lepotaukoa ja hoitajia on yleensä niin vähän ettei koko ajan pysty oleman vieressä.
Moni vanhus myös arvostaisi suuresti ihan juttuseuraa tai jonkun joka tulee lukemaan lehteä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus?
Voit alkaa vapaaehtoiseksi vanhustyössä. Monesti esimerkiksi saattohoidossa olisi korvaamatonta jos saisi enemmän vapaaehtoisia mukaan. Omaisia ei aina ole ja hekin tarvitsee välillä lepotaukoa ja hoitajia on yleensä niin vähän ettei koko ajan pysty oleman vieressä.
Moni vanhus myös arvostaisi suuresti ihan juttuseuraa tai jonkun joka tulee lukemaan lehteä.
Kirjoitin "jotain mikä ei vaadi fyysistä ponnistusta" siksi että kukaan ei ehdottaisi tuota vapaaehtoistyötä vanhusten parissa... Mutta tarkennuksena, jos ei paikan päällä täydykään seistä tai kävellä, niin jo siirtyminen on minulle työlästä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ala lukea äänikirjoja, siis alat ääneksi niille.
Olen itse asiassa tehnyt tätä, hyvä idea! Tällä hetkellä puhelimesta on äänitys rikki ja olen usein flunssassa, mutta ryhdyn lukemaan taas ennen pitkää. Ap
Mod.erointi vois olla sun juttu, sen kun lueskelet ketjuja ja poistelet niitä mielivaltaisesti, välillä ihan vain ärsyttääksesi ihmisiä.
Voit myös ryhtyä maksulliseksi Insta seuraajaksi, eli luot tilejä ja tykkäilet ja seurailet maksavien asiakkaiden tilejä ja kuvia?
Entäs valeuutisten tehtailija oletko ajatellut? Joku huomio kipeä julkkis varmasti maksaisi että keksit sopivia juoruja lehdille leviteltäväksi, että pysyvät pinnalla, mutta maine ei kokonaan mene, se tosin vaati jo mielikuvituksellisia ponnisteluja.
Vierailija kirjoitti:
Mod.erointi vois olla sun juttu, sen kun lueskelet ketjuja ja poistelet niitä mielivaltaisesti, välillä ihan vain ärsyttääksesi ihmisiä.
Voit myös ryhtyä maksulliseksi Insta seuraajaksi, eli luot tilejä ja tykkäilet ja seurailet maksavien asiakkaiden tilejä ja kuvia?
Entäs valeuutisten tehtailija oletko ajatellut? Joku huomio kipeä julkkis varmasti maksaisi että keksit sopivia juoruja lehdille leviteltäväksi, että pysyvät pinnalla, mutta maine ei kokonaan mene, se tosin vaati jo mielikuvituksellisia ponnisteluja.
M.odeksi voisi alkaa jo huvikseen, kun muutenkin palstailee. Mutta en mä sinänsä siis tarvitse rahaa vaan jotain, millä on jotain merkitystä. Ap
Ainakin voi lahjoittaa elimensä kun sen aika on. En tiedä jos on jotain lääke- tai muita ihmiskokeita mihin kelpaisin ehdokkaaksi. Ap
Pystytkö ryyppäämään? Moni yksinäinen kaipaisi ryyppyseuraa.
Keksi itse!
Kuten kaikki muutkin ihmiset tekevät.
Lähde ajelemaan golfkärryillä ympäri Marokkoa?
Ala tehdä niitä youtubevidoita missä tehdään maiskutteluääniä ja rapistellaan muovia. Moni katsoo niitä ja nauttii niistä.
Vierailija kirjoitti:
Keksi itse!
Kuten kaikki muutkin ihmiset tekevät.
Paitsi että kaikki muutkin kysyy joka asiaa av:lla - ap
Ala lukea äänikirjoja, siis alat ääneksi niille.