Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisitko oman lapsesi mainoksiin tai muulla tavoin näytille?

Vierailija
21.12.2018 |

Lasteni kaveria yritetään tämän äidin taholta tuputtaa kaikkiin mahdollisiin mainoksiin, koekuvauksiin ym. vastaaviin. Mielestäni kyseinen lapsi on kasvanut siihen oletukseen että hän on jollakin tavoin erityislaatuisen ihmeellinen ja parempi kuin muut, käyttäytyykin itsekeskeisesti. Mitä mieltä olette: laittaisitteko oman lapsenne mainoksiin ja onko se jollain tavoin tavoittelemisen arvoista? Itse koen tuputtamisen vastenmielisenä, varsinkin kun asiaan kuuluu tietenkin mainostaa kaikkia kuvauksia joissa lapsi on ollut. Lapsen kuuluu saada olla lapsi. Eri asia on, jos lapsi oma-aloitteisesti haluaa esille.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta esikoinen on ollut telkkarissa, kahdesti eri lehden kannessa, Helsingin kaupungin nettisivuilla, kahden mökkikunnan paikallislehden keskiaukeamalla.

Hän aina sattuu olemaan paikalla, kun jonnekin tulee kuvaaja.

Vierailija
2/12 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee samaan kastiin kuin lapsimissitouhut ja Tanssin superäidit. Eli en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, että kannustaa tuollaiseen!

Tuo jos mikä kasvattaa lapsen itsetuntoa ja itseluottamusta :)

Vierailija
4/12 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusisko oli aikoinaan Anttilan mainoksissa. Tavallinen sairaanhoitaja on nykyään. Ei kihahtanut huiviin.

Vierailija
5/12 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut.Sai niistä hyvät rahat. On itsekin nykyään media-alalla.

Vierailija
6/12 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut.Sai niistä hyvät rahat. On itsekin nykyään media-alalla.

Mun mielestä ne palkkiot ei ole kovin kummoisia. Toki riippuu jokaisen tulotasosta miten asian näkee. Rahan takia en silti laittais, ei se voi olla motiivi myydä lapsen naama.

Vierailija
7/12 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa esineellistäisi lastani. Suojelen kaikin tavoin lasteni yksityisyyttä ja turvallisuutta. Jokainen voi itsessään miettiä, mitä kaikkea liika julkisuus voi tuoda lapsen elämään. Ei ole tervettä tuollainen!

Vierailija
8/12 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni on jo pitkään haaveillut näyttelijän ammatista ja tehnyt myös työtä haaveensa eteen. Kun sopivia esiintymismahdollisuuksia on tullut olen lasta niihin ohjannut. Itse en pidä esillä olemisesta ja ajatus lapsenkin esiintymisestä on sen vuoksi vähän vaikea mutta koska hän itse sitä toivoo en ole estellyt.

Vierailija
9/12 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen myös tuollaisen äidin. Hänen tyttärensä on pienestä pitäen työnnetty kaikkiin mahdollisiin koekuvauksiin ja äiti mainostaa somessa jokaikistä roolia ja mainosta suurisuisesti.  olen huomannut ettei niistä rehentelyistä juuri kukaan enää edes tykkää, tykkäykset vähentyneet muutamaan per rehentely. Tytär ei mielestäni ole mikään erityisen kaunis, mutta äiti ja tytär selkeästi kuvittelevat itse, että siellä kasvaa seuraava maailmantähti. Lapsethan ihailevat tuollaista, että jonkun pärstä näkyy lehdessä, joten tyttö on samalla myös luokan suosituin tyttö ja itseään täynnä. Koko olemus heijastelee sellaista "katsokaa minua"-asennetta. Ei ole mielestäni tervettä ja olen iloinen, että oma tyttäreni ei kuulu niihin tämän filmitähden hännystelijöihin.

Vierailija
10/12 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset äidit usein projisoivat omia lapsuuden haaveitaan omiin lapsiinsa. Äiti on itse varmaan turhaan yrittänyt tähdeksi.

Vierailija
11/12 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö tuollaiset äidit mieti lapsensa yksityisyydensuojaa ollenkaan? Jos lapsen kasvot "kuluvat" jo lapsena, sitä ei enää aikuisena voi pyyhkiä pois. Nimi ja kasvot olleet joka paikassa esillä. Aikuinen voi päättää omasta puolestaan, mutta ei lapsen puolesta.

Vierailija
12/12 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa kysyttiin mainokseen taaperoiässä, mutta emme suostuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme