Julistan suureksi pettymykseksenne seuraavaa: Teuvo Hakkaraista ei epäillä enää mistään rikoksista hänen sauna-asumiseensa liittyen!
Kommentit (16)
Rikollinen se on, ei vaan ollu riittävästi todisteita. P**sut taas r**kkaa itsensä hen**ltä, mikä on vain hyvä juttu👍
Varmaan ainakin sille persuvihaaja kakaralle joka tekee jatkuvasti aloituksia. Hänelle muuten toivottaisin joulun ratoksi hatullisen lähi-itäläisen miehen ripuli paskaa. Hajoo dorka.
En mä ole koskaan epäillyt Hakkaraista mistään muusta kuin, että se on ääliö.
Vierailija kirjoitti:
En mä ole koskaan epäillyt Hakkaraista mistään muusta kuin, että se on ääliö.
Mä olen epäillyt juoppoudesta.
Hyvä, turhaan on persuja sauna-asujia vainottu. Jos aikuiset miehet haluavat asua nakuna saunassa niin kenelle se kuuluu?
Miettikääpä sitä, että Hakkaraiselle ja sen kaverille saunan vuokrannut hemmo on POLIISI Dennis Pasterstein, joka jeparitulot olivat viime vuonna 154 129 euroa.
Kyllä on yhtä suurta sumutusta koko valtiovalta ja viranomaiset.
Maksakaa niin perhanasti vaan veroa, niin Hakkarainen saa palkkansa ja poliisi saa palkkansa. Hakkarainen lahjoittaa verorahoilla kustannetun vuokrasaunansa rahat Poliisille, joka taas käy töissä ja saa myös palkkansa verorahoista. WINWIN!
Entäs syytetäänkö palsternakkaa jo jostain?
Isopoliisiherra ja laukoo instassa paskaa, ei tiedä laista mitään ja vuokraa "pimeetä" saunaa.
Aamen.
Ajojahti sai onnellisen lopun, vielä agitaattorit tuomiolle niin suomen paikka oikeusvaltioiden joukossa on turvattu...
Vierailija kirjoitti:
Rikollinen se on, ei vaan ollu riittävästi todisteita. P**sut taas r**kkaa itsensä hen**ltä, mikä on vain hyvä juttu👍
Kaikki mááhanmuuttajat on ráiskaajia ja térroristeja, ei vaan oo riittävästi todisteita, mut voitas nakata ne Suomenlahteen kuitenkin. Eiks tää sun logiikkas ookkin hieno, kun toimii näinkin päin?
Ei epäillä rikoksesta, mutta hän palautti kokonaisuudessaan valtion kassaan saamansa asuntoedun arvon 28.000€ mitä hän oli saanut kansanedustaja kaudellaan. Oliko hän sitten voittaja, sen ratkaisee jokainen itse.
Ilman kohua, hänelle maksettaisiin sitä edelleen, joka on tietenkin Hakkaraisen rahoista pois.
Hakkarainen on pelle. Ihan sama onko se vankilassa vai ei.
Eikö se ole edes käyttänyt Pastersteinia hyväksi? No ei tietysti. Sulassa sovussa nuo näyttävät olevan. Miesten kesken saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Hakkarainen on pelle. Ihan sama onko se vankilassa vai ei.
Parempi sen on olla vapaana. Joku kun vielä juottaisi hänelle viinaa, niin saadaan taas nauraa.
Nauraa ja nauraa jos taas kuristaa jonkun naisen niin ei se naurata.
Vihreillä itkupotkuraivari.