Joko olette aloittaneet ryyppäämisen?
Kommentit (25)
Pari tuntia vielä niin korkki aukeaa :)
En ihan vielä, tänään seitinohuet ja kun huomenna loput hommat hoidettu, niin teen kovaa glögiä, siis reilu tujaus vodkaa...
En pysty nyt, lapset mulla joulun.
Vierailija kirjoitti:
En pysty nyt, lapset mulla joulun.
Yllätys, yllätys, yh-mamma ilmestyi viinaketjuun.
Sunnuntaina vaan kinkunpaistokännit muuten selvä joulu.
Kohta aloitan kunhan lapsi lähtee isälleen. Kun on lapset kotona en koskaan juo.
Saa nähdä kun palelee ihan helv mutta ensimmäinen kalja meni alas. Katotaan nyt saattaako vai laattaako?
Vierailija kirjoitti:
Kohta aloitan kunhan lapsi lähtee isälleen. Kun on lapset kotona en koskaan juo.
Eli korkki narahtaa, kun lapset lähtee isälleen? Johan on hienoa elämää.
Ostin tänään 0,2 litran single malt-viskin - voi olla, että avaan sen tässä pyhinä ja maistan. Veikkaanpa, että en avaa.
M 44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli korkki narahtaa, kun lapset lähtee isälleen? Johan on hienoa elämää.
Miksi ei olisi hieno elämä? Eka kerta kahteen vuoteen kun ajattelin juoda alkoholia. Ja hyvällä omatunnolla vielä 😄
Join puoli pulloa punaviiniä käytännössä katsoen huikalla ja tuntuu humahtaneen päähän. Normaalisti en käytä alkoholia, mutta nyt yritän tätä. Vähän rankka loppuvuosi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään 0,2 litran single malt-viskin - voi olla, että avaan sen tässä pyhinä ja maistan. Veikkaanpa, että en avaa.
M 44
Vau. Ihan minikokoisen huikkapullon hankit. Villi meno.
Eilen alkoi ryyppääminen ja loppuu 1.1.2019. nyt vedetään oikeen kunnon pätkäputki.
Akka ja lapsetkin lähtivät aamulla kun olin vielä nukkumassa soffalla.
Rahaa oli ainoastaan viinitonkkaan (3L)
Sillä pitää pärjätä aina Tammikuuhun saakka..
En ole käyttänyt enää alkoholia vuoden 2012 jälkeen, miksi pitäisi ryypätä? Tulee vaan huono olo.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa oli ainoastaan viinitonkkaan (3L)
Sillä pitää pärjätä aina Tammikuuhun saakka..
Kiljut käymään! Halvalla hyvää juomista.
Ei vielä, sunnuntaina ajattelin aloittaa tissuttelun.