Olisiko outoa jos vien naapuriin kukan
Asuu viereisessä talossa yksinään. Oikein hyväntuulinen mitä olen nähny. En tiedä onko yksinäinen, en tiedä hänestä mitään. Mutta haluaisin muistaa ja viedä kukan. Olisiko teistä outoa vai mukavaa saada tällainen 😁
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Jos juttelet hänen kanssaan silloin tällöin, kukan vieminen voi olla ok. Mutta jos olet vain nähnyt hänet ja viet kukan, se on aika kummallista. Itse ainakin olisin aika kummastunut, jos joku, jonka kanssa en ole sanaakaan vaihtanut, toisi minulle kukan.
Sen verran, että tervehditään ja jutellaan joskus säästä. Ei enempää.
Kukka on vaikea asia. Voi olla allerginen tai ei pidä kukista. Älä vie mitään, mutta tarjoudu auttamaan, hakemaan postit, tekemään lumitöitä, käymään kaupassa tai vaan juttuseuraksi. Ja aina voit sanoa, kuinka mukavaa, että naapurissa asuu näin kiva tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Kukka on vaikea asia. Voi olla allerginen tai ei pidä kukista. Älä vie mitään, mutta tarjoudu auttamaan, hakemaan postit, tekemään lumitöitä, käymään kaupassa tai vaan juttuseuraksi. Ja aina voit sanoa, kuinka mukavaa, että naapurissa asuu näin kiva tyyppi!
Miksi ap:n pitäisi alkaa naapurin talkkariksi?
Vierailija kirjoitti:
Huoltoyhtiö hoitaa, posti tulee laatikosta ja kauppa on vieressä ja pappa vaikuttaa liikkuvan aika usein. En halua "sitoa" itseäni auttamiseen ja luvata sellaista mitä en välttämättä pysty pitämään. Mutta joo, ehkä tuo kukka oli huono.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä hämmästyisin jos naapuri haluais meidän postit hakea. Eiköhän pelkkä joulukortti riitä naapurille.
Jos juttelet hänen kanssaan silloin tällöin, kukan vieminen voi olla ok. Mutta jos olet vain nähnyt hänet ja viet kukan, se on aika kummallista. Itse ainakin olisin aika kummastunut, jos joku, jonka kanssa en ole sanaakaan vaihtanut, toisi minulle kukan.