Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kukaan muu oikeasti pahoita mieltään, jos mies ei lasten ( pienten) puolesta muista äitenpäivää mitenkään?

Vierailija
12.05.2006 |

Täällä kun niin tuntuu olevan vallalla ajattelu, ettei " miehes sun lapsesi oo, miksi pitäisi" ...

Kyllä musta tuntuu pahalta, kun siskon perhe yms tutut menevät kuka minnekin ravintolaan syömään, on kakut ja kukat ja jotkut saa jopa koruja kaiken muun lisäksi yms.

Niin, ite mieheni valitsin, mutta jos mies on muuten ns. kunnollinen mies, koulutettu yms fiksu. Mutta ei vaan kertakaikkiaan tajua/ muista mitään tällaisia asioita. Lapsetkin niin pieniä,e tteivät osaa itse tehdä kortteja yms

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, että tulis pahaa pettymystä, kun tiedän jo, ettei kannata mitään odottaa. Mutta kyllä mulle tulee vähä kademieli kun esim. sisko saa aina jonkun ihanan korun tms hienoo mieheltään - ja ne on oikeesti ihan pers' aukinen perhe. Meillä taas ei todellakaan olis rahasta kiinni, enkä ees tarvis mitään kamalan kallista ...miestä ei vaa kiinnosta ostella mulle mitään.

Vierailija
2/3 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on pieni. Sitten kun muksu alkaa kortteja vääntämään, niin palataan asiaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei sillä, että tulis pahaa pettymystä, kun tiedän jo, ettei kannata mitään odottaa. Mutta kyllä mulle tulee vähä kademieli kun esim. sisko saa aina jonkun ihanan korun tms hienoo mieheltään - ja ne on oikeesti ihan pers' aukinen perhe. Meillä taas ei todellakaan olis rahasta kiinni, enkä ees tarvis mitään kamalan kallista ...miestä ei vaa kiinnosta ostella mulle mitään.

Mä oisin tosi otettu kun saisin jotain ihan minulle tarkoitettua ja ajatuksella ostettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi