Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syrjäytynyt omasta tahdosta

Vierailija
21.12.2018 |

Aloittelin tässä jo aamusta kaljan juonnin ku muut taas painaa niska limassa töitä. Ei käy kateeksi työssäkäyviä. illalle on taas on säästetty kukkaa niin mikäs tässä olutta ja pilveä poltellessa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ihan jees jos tuo riittää sinulle. Minä menen mieluummin töihin. :)

Vierailija
2/19 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin. Kuole syrjäytymisesi keskellä ääliö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vähän, että paskat on housussa mutta naurattaa silti.

Vierailija
4/19 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos on tyytyväinen elintasoonsa. Moni kohtalotoverisi valittaa tukien pienuutta ja haaveilee vallankumouksesta ja se on jo naurettavaa.

Vierailija
5/19 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi hakea apua raittiusseuralta.

Työnteko tekee ihmeitä ja antaa tarkoituksen elämälle.

Minäkin juopottelin nuorempana kunnes tapasin ihan oikeita kommunisteja karvalakit päässä keskellä talvea ja tarjosivat nisupullaa. Sain ilmapallon ja kutsun tapahtumaan, jossa kerrotaan sosialismista ja kommunismista.

Tällä tiellä ollaan ja täysin raittiina julistamassa sosialismin ilosanomaa.

Suosittelen tutkimaan Karl Marxin kirjoituksia tarkkaan. Työnteko on kansalaisen velvollisuus.

Vierailija
6/19 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama palkka kaikille kirjoitti:

Minäkin juopottelin nuorempana kunnes tapasin ihan oikeita kommunisteja karvalakit päässä keskellä talvea ja tarjosivat nisupullaa. Sain ilmapallon ja kutsun tapahtumaan, jossa kerrotaan sosialismista ja kommunismista.

Suosittelen tutkimaan Karl Marxin kirjoituksia tarkkaan. Työnteko on kansalaisen velvollisuus.

Eipä oteta noin vahvoja aineita. Herää pahvi sä olet sekaisin.

Vierailija
7/19 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama palkka kaikille kirjoitti:

Eipä oteta noin vahvoja aineita. Herää pahvi sä olet sekaisin.

Ruokkiksella jutellaan Leninistä ja kirjoittelin tänne syrjäytyneelle vähän oppeja elämään.

Kannattaa ottaa selvää Leninistä ja suomalaisista yhteyksistä. Leninille Suomi oli hyvin rakas.

Työnteko on se tärkein asia ihmiselle että tuntee merkityksen olemassaololleen ja toveriyhteisö.

Ilman työtä ja muita ihmisiä et ole mitään.

Miten on ap?

Kokeile työntekoa ja järjestötoimintaa. Ei sitä viinanjuontia tarvitse seinään lopettaa. Aina voi ottaa kun on työt tehty ja jos toverit tarjoaa.

Vierailija
8/19 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittelin tässä jo aamusta kaljan juonnin ku muut taas painaa niska limassa töitä. Ei käy kateeksi työssäkäyviä. illalle on taas on säästetty kukkaa niin mikäs tässä olutta ja pilveä poltellessa.

Ethän sä mikään syrjäytynyt ole, sä olet vaan laiska...eiku mukavuudenhaluinen ;)

En tuomitse, vaikka itse joudunkin vielä raatamaan.

Vierailija
9/19 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä käy kateeksi. Mä raadan henkisesti raskaissa töissä ja olen alkanut 40 ikävuoden jälkeen kyseenalaistaa sitä, että onko tässä mitään järkeä, uhrata muu elämänsä työn eteen että saa paljon rahaa, jota ei kuitenkaan edes oikein jaksa kuluttaa kun on työn takia niin loppu...

Vierailija
10/19 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pulputtelen bongia sen jälkeen kun olen päässyt töistä. Nykyään ei juopottelusta tunnu tulevan mitään, kun alkaa niin väsyttämään jo muutaman oluen jälkeen. No, eipä se kyllä mitään kovin ylevää touhua olekaan.

Vierailija
11/19 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just!Minä tykkään käydä töissä ja omaan ihanat työkaverit.Tänään glögittelyä tiedossa:)

En ikipäivänä haluaisi maata työttömänä,pöhnässä yksin kotona:(

Joten,otan osaa.

Vierailija
12/19 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen syrjäytynyt, mutta en välttämättä omasta tahdosta vaan kyllä haluaisin, että olisi "normaali" elämä. En polta tai käytä alkoholia. Oma tilanne on alkanut jo pitkän aikaa sitten ja kavereita ei ole vuosiin ollut. Jotakin olen opiskellut kyllä. Siinä mielessä tämä tilanne ei ole mikään ihme. Kuitenkin olen melko tavallinen ihminen.

Vierailija
13/19 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin. On vielä isot säästöt ja muutan kohta pois.

Suomalainen yhteiskunta on saanut minut tuntemaan merkityksettömäksi, idiottina, viallisena.

Irtisanouduin 3kk sitten töistä, aion viedä osaamiseni jonnekkin jossa arvostetaan ja pidetään ihmisenä. Tälle PASKA maalle en anna mitään enää koska tämä ei ansaitse yhtään mitään.

Vierailija
14/19 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin. On vielä isot säästöt ja muutan kohta pois.

Suomalainen yhteiskunta on saanut minut tuntemaan merkityksettömäksi, idiottina, viallisena.

Irtisanouduin 3kk sitten töistä, aion viedä osaamiseni jonnekkin jossa arvostetaan ja pidetään ihmisenä. Tälle PASKA maalle en anna mitään enää koska tämä ei ansaitse yhtään mitään.

Kommunistina olen kiinnostunut säästöistäsi ja onko verot maksettu.

En muutenkaan pidä säästöillä kehuskelusta.

Tai että miehistö jättää uppoavan laivan.

Se ei ole sankarillista.

Yrittäkääs nuoret nyt ryhdistäytyä. Työn orjat, sorron yöstä nouskaa!

Sanokaa ei huumeille ja kyllä työlle!

Vierailija
15/19 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella pitäisi olla oikeus siihen. Ei voi olettaa että kaikki tykkäävät olla sosiaalisia tai että edes nauttivat ihmisten seurasta.

Vierailija
16/19 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella pitäisi olla oikeus siihen. Ei voi olettaa että kaikki tykkäävät olla sosiaalisia tai että edes nauttivat ihmisten seurasta.

Sen eteen pitäisi tehdä töitä kolhooseissa aktiivimallin tyylisesti.

Ei voi olettaa että muut elättää.

17/19 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen syrjäytynyt, mutta en välttämättä omasta tahdosta vaan kyllä haluaisin, että olisi "normaali" elämä. En polta tai käytä alkoholia. Oma tilanne on alkanut jo pitkän aikaa sitten ja kavereita ei ole vuosiin ollut. Jotakin olen opiskellut kyllä. Siinä mielessä tämä tilanne ei ole mikään ihme. Kuitenkin olen melko tavallinen ihminen.

Millaisesta palvelusta kokisit olevan hyötyä omassa tilanteessasi?

Vierailija
18/19 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KK1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisesta palvelusta kokisit olevan hyötyä omassa tilanteessasi?

En ole tuo kommentoija mutta samassa tilanteessa. Just tällä hetkellä auttaisi eniten harjoittelupaikan saaminen jostain. Olen hakenut ja kysellyt monesta paikasta, ei tule vastauksia. En tiedä mitä pitäisi tehdä.

Vierailija
19/19 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa veroja siksi että kaltaisesi alkoholisti-narkomaani syrjäytyy kotisohvalle. Shame on you.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan