Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tapailemani mies ei paljasta lähimenneisyyttään

Vierailija
20.12.2018 |

Ei suostu kertomaan mitä on tehnyt ollessaan 20-25. Kuittaa sanomalla että ei puhu mielellään, ei ole ylpeä niistä ajoista, ei mitään kaunista mutta ei liity aineet eikä mitkään hämärähommat. Voiko tällaiseen luottaa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pääasiahan tässä on ettei se halua valehdella päin naamaa.

Mistä tiedät? Kyllä tuossa saattoi olla jo paljonkin valetta, kun ei muka ollut päihteitä, rikoksia eikä vankilajuttuja. Hullujenhuone on nykyään upea meriitti cv:ssä, sen hän olisi varmasti kertonut.

Vierailija
22/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton väliä? Oletko nyt miehen kanssa jota hän on nyt vai sen 20-25 vuotiaan kanssa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoi kun keskustelitte, että tämä asia vaivaa sinua?

Vierailija
24/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on tarjonnut tuota syrjäytymistä. Ei heti uskoisi tästä tapauksesta mutta voihan se olla tottakin... -ap

Luuletko? Ettei kuitenkin olis toi varhaisiän alzheimer?

Vierailija
25/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on aina riski, jossa voi tulla loukatuksi, jne. Ihmistä ei pitäisi määritellä sen menneisyyden pohjalta, koska ihminen kehittyy ja muuttuu. Vai oletko itse sama ihminen, kuin 20-25 vuotiaana? Mitä menettävää sinulla on, jos luotat ja annat asioiden mennä omalla painollaan?

26/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ryhtyisi parisuhteeseen noilla spekseilllä. Tapailla voisin, mutta en ottaisi suhdetta vakavasti.

Jos toinen ei ole valmis pistämään peliin tuon enempää, miksi sinun pitäisi?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
27/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
28/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin ex jätti kertomatta, missä oli ikävuodet 21-23. Kun tappoi kaverini, selvisi, että oli ollut vankilassa ennenkin, tosin ei niin isosta jutusta. Kaveri luotti sokeasti, kun mies vain nyyhkytteli jotain "olin vähän masis" stooria.

Vierailija
29/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut naimisissa.

Vierailija
30/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilassa.

Vierailija
31/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro mielellään itsekkään noista ajoista, sais vaan täyden luuserin maineen valtaosan naisten silmissä. Joitain kertoja olen kertonut ja yleensä aina tuli naisilta katoamiset. Tuon ikäisenä aloitin yrittämisen ja tein noin miljoonan omaisuuden. Muuta elämän kokemusta ei tullut kuin työ ja työ. Se on todellakin väärää kokemusta!

Vierailija
32/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että pajastaa edes tuon verran, helppohan sitä olisi jotain ympäripyöreää valehdella. Itselläni on iso salaisuus myös, se että rahoitin opiskeluni myymällä itseäni, mutta en toki ole koskaan miehelle vihjaillut että mulla sitten on asia jota en halua paljastaa. Hän olettaa automaattisesti että opintoni olen rahoittanut opintorahalla, asumislisällä ja vanhempien tuilla, ilman että sitä on tarvinnut edes valehdella.

Vierailija
33/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut vankilassa tuon ajan... Ap juokse!

Vierailija
34/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ei ole kertonut sinulle. Tulisit sitten tänne ja juoruisit meille, että mitä teen kun mies asui 5v Barbadoksella ja myi itseään.

Vierailija
35/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asui miehen kanssa.

Vierailija
36/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juota se känniin niin saatat saada vastauksen. Ja vähän muutakin.

Vierailija
37/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä kavereita, veljiä tai sisaria? Yleensä kannattas tutustua aina kumppanin lähipiiriin niin näkee millaisessa seurassa viihtyy. Lähipiiristä voi saada vinkkejä tai tietoa menneisyydestäkin.

Vierailija
38/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on itsellä vähän sama juttu. Yritän antaa jotain ympäripyöreitä selityksiä viime vuosistani. Totuus siitä on siis se, että mulla keskeytyi amk-opinnot, kun aikaraja tuli vastaan enkä saanut mitään aikaiseksi, tätä en kehdannut kertoa oikein kellekään kun oli jo toiset opinnot jotka jäi kesken, edelliset keskeytin ihan itse. Ei töitä, jouduin muuttamaan takasin porukoille koska ei kukaan vuokraa asuntoa opinnot keskeyttäneellr työttömälle luottotiedottomalle. Olin todella masentunut enkä kehdannut edes pitää yhteyttä kavereihin kun hävetti niin paljon.

Vierailija
39/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä tarkoita, että kyse on mistään rikollisesta tms. Jos mulle joku kertoisi olleensa vuosia esim. masentunut ja täysin syrjäytynyt normaalista elämästä, ei se hirveän hyvää kuvaa antaisi, joten en ihmettele jos ei sellaista hirveästi halua mainostaa.

Vierailija
40/43 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappamut edellisen vaimonsa?