Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua, en tiedä,en osaa, en uskalla - tyypit ärsyttävät ihan liikaa

mcgyver
20.12.2018 |

Eli ne jotka pyytää apua kun ei dvd toimi mutta eivät ole edes katsoneet onko edes virtajohto paikoillaan.
Tai ei voi maistaa mitään ruokaa kun näyttää tai kuulostaa kummalliselle, yritä sitten olla ulkomailla sellaisen kanssa....

Yksi tämmöinen tuttava, muuten ok tyyppi , mutta kun jotain uutta pitäisi tehdä niin siitä ei tule yhtään mitäänkoskaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sarjaa näiden kanssa, jotka sanovat kaikkeen ”mää en ikinä oppisi” jos kertoo heille vaikkapa jostain uuden kielen opiskelusta tai uuden teknisen laitteen käyttöönotosta.

Vierailija
2/4 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt mukavaa päästä haukkumaan sellaisia ihmisiä, jotka eivät osaa eivätkä pysty. Eikö heillä ole jo tarpeeksi kannettavaa siinä, etteivät osaa? Miksi pitää vielä haukkua päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt mukavaa päästä haukkumaan sellaisia ihmisiä, jotka eivät osaa eivätkä pysty. Eikö heillä ole jo tarpeeksi kannettavaa siinä, etteivät osaa? Miksi pitää vielä haukkua päälle?

Minä väitän, että moni oppisi ja osaisi, jos viitsisi. Äitini on hyvä esimerkki. Ei lueta ohjekirjaa vaan minun pitää käydä lukemassa. Tai ei viitsitä/osata painaa "päivitä"-nappia kännykästä. 

Samaan aikaan vaaditaan kunnioitusta ja pitämistä aikuisena auktoriteettinä. Ei kannata tekeytyä seniiliksi ja holtottavaksi, jos ei halua sen mukaista kohtelua.

Vierailija
4/4 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttävät vouhottajat jotka ovat koko ajan järjestämässä jotain puuhastelua mihin kaikkien pitää osallistua. Jos ei kiinnosta niin on tylsä, tyhmä tai mitä milloinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän