Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku mies jäänyt koskaan tuijottamaan sinua suu auki, koska näytät niin hyvältä?

Vierailija
20.12.2018 |

Mulle on käynyt näin pari kertaa. Toki olen varmasti miellyttänyt ulkonäölläni useita kertoja, mutta ihan tämän pysäyttävän vaikutuksen olen tehnyt vain joitakin kertoja niin että olen itse huomannut sen.

Kävelin tänään rappusia alas uusi kiva paita päällä, hyvät yöunet takana ja nätti meikki naamalla. Ehdin jopa hieman laittaa hiuksiani ja oloni oli aamusta alkaen "superkuuma".

Eräs miestyökaverini tuli minua vastaan, pysähtyi rappujen puoliväliin ja suu loksahti kirjaimellisesti auki. Tämän jälkeen hän harppoi ohi eikä edes moikannut. :'D

Myöhemmin päivällä hän tuli normaalisti juttelemaan ja istuskeli tavallista lähempänä taukohuoneen sohvalla. :)

Oma mies jähmettyi kerran kun siivosin alasti keittiön lattiaa.

Nyt saa leuhkia, antaa palaa leidit!! ;)

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe itseäni kauniina, enkä taatusti ole mikään Elovena-kaunotar.

Kuitenkin muutaman kerran on sattunut hämmentävä tapaus, kun joku on  jänyt katsomaan, joskus kommentoinutkin. Tällainen tapaus oli toissa kesänä eräällä Suomalaisella rautatieasemalla. Asun ulkomailla tyttäreni kanssa, ja olin saattamassa häntä ja hänen ystävätärtään tyttären isän luo Suomeen kolmeksi viikoksi. Jouduimme,  matkustamaan junalla loppumatkan isän asunpaikkakunnalle.

Vaikka tytöt oli jo isoja, 15-vuotiaita, en halunnut päästää heitä yksin matkaan vaan lähdin saattamaan perille asti. Toinen ei puhu sanaakaan suomea ja toinen asunut Suomessa viimeksi pikkulapsena, muuten vain vieraillut siellä.

No oltiin siis rautatieaseman ravintolassa ulkoterassilla. Lähdin tilaamaan meille pizzat ja tytöt  jäi pöytään odottamaan. Huomasin kyllä kun tulin takaisin että pienen matkan päässä miesseurue vilkuili ja keskusteli jotain. Tytöt nauroivat ja sanoivat että nuo miehet on ihastuneet sinuun äiti! Ne sanoi että olet ihan kuin Marilyn Monroe! Olin aivan puulla päähän lyöty. Tämän tapaista silloin tällöin.

Jo lapsena pojat välillä ihastui ihan päättömästi. Kerran uimarannalla eräs jäi tuijottamaan ja sanoi että -merenneito- kun sukeltelin siinä lähellä. Oltiin alle 10-vuotiaita! Luokalla oli aina joku poika joka tuijotteli ja osoitti kiiinnostusta, mutta mikään kaikkien poikien suosikki en ollut. Tämä on jatkunut läpi ikäni, enkä tiedä mitä jotkut näkevät minussa, sillä joihinkin teen voimakkaan reaktion. Kuten sanoin, en ole ainakaan kaunis sillä tavalla mitä suomalaiset pitää kauniina.

Muutenkin ihan tavallinen aikuinen nainen 168 cm 55 kg. Niin, ja siis minulla on sen verran voimakkaat piirteet että en meikkaa ollenkaan. 

Vierailija
22/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kyllä. Muistot jäljellä ja hymyilyttää vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mua tuijotettu, mutta ei nyt ehkä "suu auki". 

Sen sijaan minulla on niin uskomattoman hyvännäköinen kaveri, että näkee oikein kuin miesten (ja joskus naistenkin) koko olemus pysähtyy ja ehkä se suukin on auki :)

Tekis ihan mieli linkata kuva, mutten tietenkään voi näin tehdä. Kyseessä on jotain tajunnan räjäyttävää, ei ole mikään ns. silikonitypsy, vaan ylimaallista kauneutta niin vartaloltaan kuin kasvoiltaan. 

Siihen vielä päälle jokin maaginen vetovoimainen säihke... Jumalainen!

Vierailija
24/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan seiskaluokan alussa istuttiin pulpeteissamme, ja mun edessä istunut poika (Ilari), jota en siis tuntenut entuudestaan, kääntyi muhun päin. Hänen leukansa loksahti auki ja hän vain mumisi hämmentyneen mutta onnellisen näköisenä ”Oho...” :D

On noita sattunut joskus myöhemminkin, mutta tuo on jäänyt mieleen positiivisena juttuna.

Vierailija
25/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla taitaa olla melkoisen iso alemmuuskompleksi kun tällaisia täytyy kysellä ja mainostaa...

Vierailija
26/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan nuorena asuessani Englannissa tuota tapahtui, kaipa sikäläisiin vetoaa skandinaavinen ulkomuoto. Suomessa olin ihan tavis blondin pitkän pehkoni kanssa.

Vierailija
27/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta monelta on loksahtanut suu auki ja luikkinut karkuun säkenöivän älyni ja terävän kieleni järkyttämänä.

28/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
29/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v..ttu että ootte itserakkaita

Vierailija
30/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kerta on jäänyt erityisesti mieleeni. Kesäpäivä ja mulla mun suosikkimekko päällä. Todella hyvä fiilis. Vastaan tuli pariskunta. Mies jähmettyi ja jäi tuijottamaan suu puoliavoinna. Vaimonsa muksasi kyynärpäällään miestä kylkeen ja katseellaan heitti tappavan tikariryöpyn päälleni 😂

Minua ei huvittaisi, vaan olisin surullinen kyseisen naisen puolesta.

Vierailija
31/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota tapahtui kun olin n. 17-27-vuotias.

Ei ole enää kauheasti tapahtunut. Olen nyt 35-v. Joskus kun laittaudun, niin mies ihmettelee että "ai sä näytät noin hyvältä" xD

Vierailija
32/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viimeksi noin 30 vuotta sitten.

Vierailija
33/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sen sijaan on katsottu kuinka kukaan nainen voi olla noin ruma (maailman rumin nainen).

Vierailija
34/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällaisia vastakkaisen sukupuolen "pysähdyksiä" on joskus tapahtunut, ja niitä on hauska muistella jälkeenpäin :D. Enkä tosiaan mikään supermissi ole, mutta joskus oikein laittautuneena ja hyvällä fiiliksellä se oma hyvä energia varmaan näkyy ulospäin.

Vierailija
35/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja pudonnut tuolilta, toinen putosi tikapuilta.

Vierailija
36/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee usein kanki niin kovaksi kauniin naisen nähdessäni, että en pysty peittelemään seisokkia.

Vierailija
37/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ihana pappa jäi hölmistyneenä hymyilemään eteeni kun olin fiftarityylissä liikenteessä. Tulikohan nuoruus mieleen, ainakin itselle tuli hyvä mieli :)

Vierailija
38/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi puolituttu mies jota näen satunnaisesti tuijotti minua ensin suu auki ja

sen jälkeen oli selvästi hämillään. Välillä jäätyi tuijottamaan ja välillä ei uskaltanut katsoa minua ollenkaan.

Sattuipa olemaan niin että myös minun mielestäni tämä mies on mukavan ja miellyttävän oloinen . Hävettää myöntää näin varattuna että minulla lipesi tämän jälkeen hieman flirtin puolelle.

Nykyään minulla on tuntuma että kumpikin tietää että toinen pitää toista miellyttävänä ja ilmassa on ehkä jonkinasteista molemminpuolesta ihastusta mutta asialinjalla mennään aina kohdatessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi