Marokko lomakohteena
Kommentit (22)
Minuakin kiinnostaa. Joulun jälkeen on reissu Agadiriin tiedossa.
Valmistavat laadukkaita veitsiä myös.
Marokossa itse asuneena en suosittele . Kiihkouskovaisten takia ja myös että suurin osa sikäläisistä yrittää rahastaa kaikki turistit. Tosi huono taloudellinen tilanne ja paljon köyhyyttä jorå ihmisen täytyy yrittää elää millä keinoilla hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Marokossa itse asuneena en suosittele . Kiihkouskovaisten takia ja myös että suurin osa sikäläisistä yrittää rahastaa kaikki turistit. Tosi huono taloudellinen tilanne ja paljon köyhyyttä jorå ihmisen täytyy yrittää elää millä keinoilla hyvänsä.
Asuminen ja lomamatka on vähän eri juttu. Köyhää on, mutta turistien rahat kelpaavat ja palvelu on sen mukaista. Basaareissa ei kannata maleksia, jos tinkiminen ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Valmistavat laadukkaita veitsiä myös.
Aika huonoilta vaikuttivat, promovideolla kinkun luuta pitää oikein hakata poikki.
Eihän tuonne voi lomalla mennä, vast ot to keskuksissa paljon miehiä kun maa on niin turvaton. T u r u n junkkari myös tuolta.
Näin juuri tänään mukavan videon siitä, kuinka lämpimästi halasivat turisteja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sai sinut asumaan siinä perslävessä?
En menisi maksustakaan.
En kestä sitä älämölöä.
Vierailija kirjoitti:
En menisi maksustakaan.
En kestä sitä älämölöä.
Ennen pitkää älämölö vaimenee kuin leikaten.
Vierailija kirjoitti:
En menisi maksustakaan.
En kestä sitä älämölöä.
1. Mies on oikeammassa kuin nainen
2. Vanhempi on oikeammassa kuin nuorempi
3. Kovaäänisempi on oikeamassa kuin hiljaisempi
Onkohan jollain feministillä kommenttia/korjattavaa asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi maksustakaan.
En kestä sitä älämölöä.1. Mies on oikeammassa kuin nainen
2. Vanhempi on oikeammassa kuin nuorempi
3. Kovaäänisempi on oikeamassa kuin hiljaisempi
Onkohan jollain feministillä kommenttia/korjattavaa asiaan?
ilmiannettu
Työn takia olin mutta en menisi sinne lomailemaan edes...
No mun kokemukseni rajioittuu sukulaisteni kertomaan mutta sen perusteella en kyllä menisi. Olivat siis Marokossa lomalla, ei ollut kellään oikein mitään hyvää sanottavaa. Kiersivät eri paikoissa, joka paikassa oltiin jatkuvasti hihassa roikkumassa kärttämässä rahaa, "money money". Kaikki neljä saivat kunnon ripulin. Muutenkaan eivät tykänneet yleisestä ilmapiiristä.
mukava!
suosiitelen uimisen lisäksi vaeltamista