Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku mies jäänyt koskaan tuijottamaan sinua suu auki, koska näytät niin hyvältä?

Vierailija
20.12.2018 |

Mulle on käynyt näin pari kertaa. Toki olen varmasti miellyttänyt ulkonäölläni useita kertoja, mutta ihan tämän pysäyttävän vaikutuksen olen tehnyt vain joitakin kertoja niin että olen itse huomannut sen.

Kävelin tänään rappusia alas uusi kiva paita päällä, hyvät yöunet takana ja nätti meikki naamalla. Ehdin jopa hieman laittaa hiuksiani ja oloni oli aamusta alkaen "superkuuma".

Eräs miestyökaverini tuli minua vastaan, pysähtyi rappujen puoliväliin ja suu loksahti kirjaimellisesti auki. Tämän jälkeen hän harppoi ohi eikä edes moikannut. :'D

Myöhemmin päivällä hän tuli normaalisti juttelemaan ja istuskeli tavallista lähempänä taukohuoneen sohvalla. :)

Oma mies jähmettyi kerran kun siivosin alasti keittiön lattiaa.

Nyt saa leuhkia, antaa palaa leidit!! ;)

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka en olekaan leidi niin aika usein myös miehet jäävät ihailemaan komeaa kroppaani ja kasvojani :)

Vierailija
2/38 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin myöhemmin yhden miehen kommentoineen minua "se kaunis nainen siellä, miten voikaan olla niin kaunis" ja jotain siihen tyyliin. Oli mennyt ihan sekaisin kuulemma, ja tämän mulle kertoi nainen jolle tuo mies oli mua kehunut.

Vierailija
4/38 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ollut. Kai kävelytyylissä on jotain sellaista "vetävää" mikä kiinnittää huomion.

Vierailija
5/38 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi joku on joskus tuijottanut minua suu auki. Varmaan mulla on ollut joku asia oudosti. Noloo.

Vierailija
6/38 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:::DD ootko nyt aivan varma että sun miehes oli näystä mielissään?

Vierailija
7/38 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule ap mun luokse siivoomaan.

Vierailija
8/38 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan noita. Hauskin oli kuitenkin kun eräs käveli päin seinää :)

Vierailija
9/38 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Yksi ajoi jopa liikennevaloja päin pyörällä, kun jäi tuijottamaan.

Vierailija
10/38 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerta on jäänyt erityisesti mieleeni. Kesäpäivä ja mulla mun suosikkimekko päällä. Todella hyvä fiilis. Vastaan tuli pariskunta. Mies jähmettyi ja jäi tuijottamaan suu puoliavoinna. Vaimonsa muksasi kyynärpäällään miestä kylkeen ja katseellaan heitti tappavan tikariryöpyn päälleni 😂

Vierailija
11/38 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kesää sitten Tuskassa, seisoin mieheni edessä/vieressä, en muista, ja joku päihtynyt ukko hoipperoi meidän ohi. Katsahti mua, pysähtyi ja alkoi kehumaan miehelleni että tietääkö että hänellä on hyvännäkönen muija xd En nyt tiedä kuinka tosissaan siinä teltan hämärissä sitä kehutulvaa voi ottaa, mutta kuitenkin.

Vierailija
12/38 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:::DD ootko nyt aivan varma että sun miehes oli näystä mielissään?

No ainakin näiden 15 vuoden aikana on aika monet kerrat halunnut nähdä minua alasti milloin missäkin. :) Kiitos sinulle, mutta palataan asiaan, kun kasvat aikuiseksi. :) Ap

Vierailija
13/38 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Ei ole.

Vierailija
14/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ollut :) Kerran yks vastaantuleva nainen kommentoi miehelleen kovaan ääneen "Hei onko toi nainen se yks malli?" Vähän aikaa tapailin yhtä miestä, joka ei pystynyt kävelemään kanssani, kun alkoi ottaa niin rankasti eteen :D

Vierailija
15/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt noin vain kahdesti. Molemmat miehet rakkaitani. Toinen oli uudenvuoden juhlissa ja toinen arkivaatteissa, kun olin tehnyt pientä muutosta ulkonäölleni. Tai hetkinen, itse asiassa tämä toinen tuijotti täysin pysähtyneenä myös, kun olin juuri tullut suihkusta, meikitön ja märkä pitkä tukka auki.

Eli 2 miestä ja pari kertaa.

Ovat olleet kyllä sellasia kaiken seisauttavia hetkiä. Ihan kuin pysäytetty kuva elokuvassa. Ja muistan ne aina.

Vierailija
16/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena noita kävi toisinaan, ei usein mutta joskus. Minulle ne aiheutti aina suurta vaivaantuneisuuden ja häpeän tunnetta, koska olin tosi arka ja ujo ja pelkäsin ihmisten huomion keskipisteeksi joutumista. 

Vierailija
17/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta kertaa nuorena. Eipä enää :D Ikä 56 vuotta. 

Yksi nuorehko mies ajoi valotolppaa päin, kun olin helteellä ottamassa t-paitaa pois aikeissani jatkaa pyöräilyä bikinin yläosassa. 

Ei siinä pahasti käynyt, pikku kolhu oikeaan alakulmaan. Sadatteli kyllä, muttei sentään minua syyttänyt. 

Vierailija
18/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kerta on jäänyt erityisesti mieleeni. Kesäpäivä ja mulla mun suosikkimekko päällä. Todella hyvä fiilis. Vastaan tuli pariskunta. Mies jähmettyi ja jäi tuijottamaan suu puoliavoinna. Vaimonsa muksasi kyynärpäällään miestä kylkeen ja katseellaan heitti tappavan tikariryöpyn päälleni 😂

Siis muakin yksi mun fuck buddy tuijotteli kerran hartaasti, kun mulla oli sellainen romanttinen kesämekko päällä, mutta en laskenut sitä mukaan tähän kyselyyn, koska se oli vain ohimenevä romanssi. Jotenkin laskin vain ne tapaukset, jotka olivat todella vakavia ja molemminpuolisia.

Niin ja eräs muusikko tuijotteli hiljattain mua esiintyessään vähän väliä niin syvälle silmiin, että hämmennyin. Mutta ehkä heikäläisillä vaan on tapana tehdä tuollaista yleisössä oleville naisille?

Vierailija
19/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kyllä, mutta jostain syystä ei enää. Niin katoavaista on ulkoinen kauneus :)

Vierailija
20/38 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mieleenpainuvin kerta oli kun olin Palestiinassa. Minut oli kutsuttu yhden oppilaani sukulaisen häihin (olin siis siellä vapaaehtoishommissa opettamassa englantia nuorille aikuisille) ja olin panostanut ulkonäkööni: laittanut näyttävän mekon (nilkkoihin asti tosin ;) ) päälle, ehostanut juhlameikin ja kiharsin jopa vaaleat hiukseni. 

Kävelin katua alas lähimpään liikenneympyrään, josta halusin ottaa kimppataksin. Ohitseni ajoi auto, en kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota. Sitten kuulin kriih kun jarrut kirskahti. Sitten meni pakki päälle ja tyyppi peruutti takaisin mun kohdalle. Avasi ikkunan ja tuijotti suu auki, ja sanoi "Al*lah". Eikä mitään muuta. :D 

Repesin ihan täysin, jatkoin kävelemistä ja tyyppi ajoi pois. 

Ilmeisesti olin oikeastikin aika näyttävän näköinen ilmestys juhlakamppeissani ja -meikeissäni kaupungissa, jossa 99% naisväestöstä käytti hij*bia. Oppilaani (tyttö) nimittäin kommentoi myös, että näytän ihan filmitähdeltä <3 Vieläkin lämmittää tuo tapahtuma, en ole oikeasti yhtään filmitähden näköinen, vaan aika tavallinen pullukka nelikymppinen nainen. :) Osaan vaan laittautua aika hyvin. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän