Aapuva. Millasen äitienpäiväkakun teen?
Kun anoppikin tulee kahville. Tykkää onneks suklaasta..:)
Mistä parhaat tai helpoimmat kakkuohjeet?
Kommentit (14)
Jotenkin tylsää, että jotkut joutuu tehdä itse kakun itselleen :/ Miehet, huomio, arvostakaa ja hellikää naisianne, lastenne äitejä!!!!!!!!!
ohjeita.
Itse ajattelin tehdä kinuski-kermakakun, koska se on oman äitini lemppari.
Ja näin passata anoppiasi ja miestäsi, äitienpäivänä.
Lapset pettyvät,jos ei kakkua ole. Mies voisi kyllä ostaa kaupasta,vaan kun ei. Teen mansikkakakun.
Sunnuntaiksi mies ja lapset tekevät kakun kolmisin...
Haa ja hoo. Tytöillesi opetat, että nainen saa järjestää itselleen äitienpäivän ja pojillesi annat mallin, jolla ei kyllä tulevaisuuden avioliitto kestä. Nykyään suurin osa tytöistä kasvatetaan sen verran tasa-arvotietoisksi, että poikasi jäävät rannalle ruikuttamaan niiden poikein paahtaessa ohi, jotka ovat isänsä kanssa leiponeet äideilleen kaukut, tampanneet matot ja viikanneet puhtaat pyykit - siis muuloinkin kun äitienpäivänä.
Minulle äitienpäivä on jotain, jota otan vastaan - ei mitään, minkä itse järjestäisin.
Ylellisiä hetkiä voin järjestää itselleni mkuuloinkin, miksi varastaisin sen päivän, joka onnimen omaan tarkoitettu muulle perheelle minun muistamisekseni?
Kyllä pistää vihaksi! Totaalinen osoitus siitä, ettei arvosta puolisoa!
Ei paljoa vaatisi miehiltä antaa huomiota naiselleen ja johan alkaisi tulla uusia ulottuvuuksia parisuheeseen, eikä sitä ikuista päänsärkyä!
On niin onneton leipoja että, kiitos ei! Tajuaa onnekseen tämän itsekin, ilman sanomatta.
Silti mä oon ihan otettu siitä ostetusta kakustakin. Ja varmasti pettyisin jos sitä en saisi, tai mun pitäisi itse ruveta äitienpäivänä leipuriksi.
Tää oli hyvä!!! Sai av-mammat nenuilleen. Mikko rules!
Tiedän kuitenkin, että tällaisia miehiä on paljon, jotka eivät edes äitienpäivänä lastensa äitiä muista ja siksi jatkoin sopan sekoittamista.
http: //lintu75-2. vuodatus. net/blog/category/T%E4ytekakut
http: //lintu75. vuodatus. net/blog/category/T%E4ytekakut
päälle laitat vaikka marsipaaniruusuja tai vaikka ihan oikeitakin tai sitten kirjoitat päälle suklaalla jotakin äitienpäivänä tmv..