Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras turvaistuin kasvot menosuuntaan.

Vierailija
20.12.2018 |

Listatkaa. Selkämenosuuntaan on ehdoton ei matkapahoinvoinnin vuoksi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoliiton sivuilta näet testien tulokset.

Vierailija
2/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut jo moneen kertaan. Haluan oikeiden ihmisten mielipiteitä kuulla ennen ostopäätöstä. Ymmärsitkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut jo moneen kertaan. Haluan oikeiden ihmisten mielipiteitä kuulla ennen ostopäätöstä. Ymmärsitkö?

Luulen ja toivon, ettei täällä ole sellaisten ihmisten kokemuksia, jotka olisivat joutuneet onnettomuuteen kovin pieni lapsi kasvot menosuuntaan -istuimessa.

Turvaistuinta hankkiessa kannattaa nimenomaan katsoa ne testitulokset eikä kysellä mielipiteitä.

Vierailija
4/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen ja toivon, ettei täällä ole sellaisten ihmisten kokemuksia, jotka olisivat joutuneet onnettomuuteen kovin pieni lapsi kasvot menosuuntaan -istuimessa.

Turvaistuinta hankkiessa kannattaa nimenomaan katsoa ne testitulokset eikä kysellä mielipiteitä.[/quote

Ohis. Ap mainitsi jo lukeneensa testitulokset moneen kertaan. Hän kysyy mikä on ollut mielestänne paras istuin, jonka olette hankkineet omalle naperolle.

Vierailija
5/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän pulmasi, mutta mieti nyt vielä, jos lapsi on kovin pieni. Kumpi on parempi, pahoinvoiva lapsi tai mahdollisesti vammautunut/menehtynyt lapsi?

6/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiselle lapselle haet istuinta? Onko autossanne Isofix?

Meillä on yksivuotiaalla Maxi-Cosin AxissFix istuin Isofixillä ja tuon istuimen saa kiinnitettyä selkä- tai kasvot menosuuntaan.

Suosittelen kovasti, mutta hinta on kyllä turhan korkea vaikka kestääkin käytössä monta vuotta.

Vierailija
7/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä25802 kirjoitti:

Minkä ikäiselle lapselle haet istuinta? Onko autossanne Isofix?

Meillä on yksivuotiaalla Maxi-Cosin AxissFix istuin Isofixillä ja tuon istuimen saa kiinnitettyä selkä- tai kasvot menosuuntaan.

Suosittelen kovasti, mutta hinta on kyllä turhan korkea vaikka kestääkin käytössä monta vuotta.

Kerrankin järkevä kommentti. Kiitos, pitääkin tsekata tuo istuin netistä. Ja, kyllä autossani on isofix.

Vierailija
8/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hankkinut selkä menosuuntaan -istuimen. Se on paras hankkimani istuin (sitähän ap kysyi) ja kaukalon ohella myös ainoa.

Vierailija
9/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostimme Cybex Pallas-istuimen, oli saanut hyvät arvostelut.

Vierailija
10/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän pulmasi, mutta mieti nyt vielä, jos lapsi on kovin pieni. Kumpi on parempi, pahoinvoiva lapsi tai mahdollisesti vammautunut/menehtynyt lapsi?

Tottakai onnettomuus on pahempi, mutta itse en jaksa pestä istuinta joka käyttökerran jälkeen. Ja minulla on aina ollut herkkä oksennusrefleksi voimakkaista hajuista. Siksi tähän autoon ei tule yhtäkään selkämenosuuntaan-istuinta. Piste. Asia on loppuunkäsitelty.

Vierailija
12/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai onnettomuus on pahempi, mutta itse en jaksa pestä istuinta joka käyttökerran jälkeen. Ja minulla on aina ollut herkkä oksennusrefleksi voimakkaista hajuista. Siksi tähän autoon ei tule yhtäkään selkämenosuuntaan-istuinta. Piste. Asia on loppuunkäsitelty.

Kyllä lapsi voi oksentaa, vaikka olisi naamakin menosuuntaan. Itse oksensin kakarana, vaikka ei ollut turvaistuinta ollenkaan.

Vierailija
13/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ostimme Cybex Pallas-istuimen, oli saanut hyvät arvostelut.

Kiitti. Tämäkin pitää tsekata.

Vierailija
14/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lapsi voi oksentaa, vaikka olisi naamakin menosuuntaan. Itse oksensin kakarana, vaikka ei ollut turvaistuinta ollenkaan.

Mun mielestä ihminen, joka ei oo istunut turvaistuimessa, ei ole oikea henkilö kertomaan oikeasta matkustussuunnasta.

Vierailija
15/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ihminen, joka ei oo istunut turvaistuimessa, ei ole oikea henkilö kertomaan oikeasta matkustussuunnasta.

Pitäisikö olla ollut vielä onnettomuudessakin, jotta saisi sanoa jotain?

Vierailija
16/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n kysymyksen. Meilläkään muksut eivät ole matkustaneet selkä menosuuntaan vauvaiän jälkeen. Paras istuin on Cybexin pallas. On viihdytty ja helppo siirtää autosta toiseen.

Vierailija
17/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lapsi jo niin iso, että voisi istua turvavyöistuimessa? Muistaisin lukeneeni, että auton omat turvavyöt olisivat turvallisimmat kun matkustetaan kasvot menosuuntaan.

Vierailija
18/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ja ei missään nimessä palkki-istuinta. Palkin kanssa erittäin huono, jos kolari sattuu, paine keskittyy keskivartaloon.

Käännettävä istuin myös huono, 5pistevaljaita ei suositella kasvot menosuuntaan.

Usein pahoinvointi johtuu huonosta näkyvyydestä ja/tai huonosta istuma-asennosta. Kurkkaas googlesta turvaistuinblogi. Itse aion kokeilla kaikki keinot selkä menosuuntaan, ennen kuin annan periksi pahoinvoinnille istuin-asiassa, jos pahoinvointia alkaa olla.

Vierailija
19/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ja ei missään nimessä palkki-istuinta. Palkin kanssa erittäin huono, jos kolari sattuu, paine keskittyy keskivartaloon.

Käännettävä istuin myös huono, 5pistevaljaita ei suositella kasvot menosuuntaan.

Usein pahoinvointi johtuu huonosta näkyvyydestä ja/tai huonosta istuma-asennosta. Kurkkaas googlesta turvaistuinblogi. Itse aion kokeilla kaikki keinot selkä menosuuntaan, ennen kuin annan periksi pahoinvoinnille istuin-asiassa, jos pahoinvointia alkaa olla.

Ehdottomasti naama menosuuntaan. Minä en rupea kuuntelemaan jatkuvaa karjumista hetkeäkään. On se lapsellekin mukavaa, kun ei tarvitse istua polvet suussa.

Vierailija
20/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ja kokoinen lapsi?