Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta alkavan joululoman kunniaksi luetellaan hankala työkaveri-prototyyppejä

Vierailija
20.12.2018 |

aloitan, työpaikallani on pihi työkaveri, joka ei koskaan osta mitään herkkuja kahvipöytään, muiden tuomiset imuroi ensimmäisenä. Jos sovitaan, että yhdessä tuodaan nyyttäripöytään, tuo jonkin parin euron jutun, jolla ei yllättäen ole menekkiä, iltapäivästä sitten "mä varmaan sit vien tän kotiin, ei tätä kannata jättää tänne." Lahjakeräyksiin ei osallistu koskaan, kertoo pöydässä, miten halvalla on päässyt mistäkin lomamatkasta, ravintolareissusta yms.
Työpaikallani myös armoton töiden välttelijä, pokkana perustelee miksei voi mitäkin projektia ottaa, vaikka vähiten töitä. Jos jokin homma kuitenkin ajoittain kontolleen lankeaa, kulkee kireänä pitkin käytäviä, kukaan ei voi olla huomaamatta, että vilttihatuttaa.

Molemmat ihmisinä ihan ok, välillä en kuitenkaan tiedä itkeäkö vai nauraa kun tuota touhua seurailee

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole osallistunut keräyksiin työkavereiden lasten lakkiaisiin koskaan, koska en tunne niitä lapsia.

Vierailija
2/2 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri nro 2 tunnistettu, löytyy meiltä myös. Aina keksimässä syitä miksi juuri nyt ei voi ottaa mitään työtehtävää.

Sitten meiltä löytyy ns. napin painaja, eli henkilö joka tekee tarkastuksen ennen projektin hyväksymistä ja laittamista asiakkaalle. Keksii aina ihan omia sääntöjä mitä milloinkin puuttuu ja vaatii tarkennuksia tarkennusten perään ihan perusteetta. Siinähän sitten selitellään asiakkaalle mikä kestää. Kyseinen henkilö nauttii tilanteesta suunnattomasti kun saa jatkuvasti kosautella muiden prokkiksia, homma venyy päivillä kun aletaan selvittelemään tarviiko jotain juttua oikeasti vai ei (yleensä ei, mutta aikataulu on kussut jo). Arvata varmaan voitte että hänet on otettu pois itse projektien tekemisestä koska ei hallitse niitä, ja annettu tilalle tuo "napin painajan homma".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan