Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postipaketit vääriin noutopisteisiin

Turhautunut
20.12.2018 |

Tilasin joululahjoja netistä ja laitoin lähipostini noutopaikaksi. 2pakettia mitkä tilasin saapuivat ihan eri paikkoihin eli kumpikaan ei sinne mihin ne tilasin. Sain toki postilta saapumisilmoituksen, mutta vain toiseen oli ilmoitettu sen olevan erissä jouluajaksi lisätyssä lisätoimipisteessä.
Matkaa näiden kahden toimipisteen välillä on 4km ja ne on yli 3km päässä sieltä minne ne tilasin. Autoa ei ole ja kävellen turhan pitkä matka. Lähimpään pisteeseen mihin tilasin olisi ollut n. 400metriä. Hienosti toimittu posti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketin lähetettiin eri automaattiin kuin oli tilattu. Piti tulla Vantaalle, paketti on noudettavissa Tampereelta.

Mun mielestä ei ihan nappisuoritus.

Vierailija
22/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaa tämä. Jos paketin tilaa tiettyyn osoitteeseen luulisin sen saapuvan sinne. Ja ei edes mitään selitystä tai pahoittelua, että miksi väärässä paikassa. Lähdehhän sitten murtuneella jalalla kinkkaseen hakemaan pakettia. Lyhyt matka onnistuisi ja sellainen 60metrin matka olisi tullut lähipostista. 4kilometrin päässä paketti. Linja-autopysäkille matkaa 600metriä ja kulkeeko linja-autot tästä sinne, no ei. Omistanko linja-autokorttia, en.

Postille maksetaan lähetysten toimittamisesta oikeaan paikkaan eli siihen mitä osoitelapussa lukee. Taitaa jäädä noutamatta postipaketti. Taksiin ei ole varaa, eikä ystävillä joulukiireiden keskellä aikaa auttaa ja kuskata minua hakemaan pakettia. Miettikää ensikerralla miksi postit tilataan tiettyihin osotteisiin. Hyvää joulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Kaikki kolme lähettämääni pakettia oli noudettavissa aivan eri pakettiautomaateista kuin mitkä valitsin. Ja kolme eri kaupunkia näissä kyseessä. Kyllä kannatti lähettää äidille paketti jota hän ei pääse hakemaan. Paitsi jos menee rollaattoreineen kahdella bussilla.

Ah, tuplauhritujat. Jos äitisi noin heikko miksi ihmeessä et lähettänyt pakettia kotiinkuljetuksella??

Vierailija
24/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi pakettia, joiden piti tulla automaattiin, mennyt sellaiseen väliaikaiseen pop up-pisteeseen. Saapumisilmoituksissa oli kyllä selitys, että johtuu jouluruuhkasta. Ja tuolta väliaikaisesta pisteestä paketin haettuani tuli vielä puhelimeen joku palautekyselykin, joten sain sen avulla annettua palautetta.

Vierailija
25/25 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt joulun alla kaikki paketit tulleet sinne minne pitikin, mutta pitkin vuotta osa paketeista menee mihin sattuu. Usein eri paikkakunnalle kuin missä asun itse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän