Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi sitä ökyilyn määrää!!

Vierailija
20.12.2018 |

Joku osti ruokakaupassa vajaan 300€ ostokset ruokaa. Mitenköhän paljon pilaantuu ja menee roskiin? Pieni kontrasti omiin 3€ ostoksiin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tulee poika ja miniä jo huomenna. Arvaa kahdesti, kelpaako lihapullat ja muusi miniälle - ei todellakaan! Pitää olla avocado-inkivääri -salaattia, uunibataattia ja sellerillä höystettyä kvinoaa.

Miksei miniäsi tee itse itselleen sapuskoitaan?

Vierailija
22/25 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Limsoja, valmisruokia, karkkia jne. kärryt täynnä ihmisillä. Pelkäättekö että sota on tulossa?

Ei.

Muttta me tiedäme että joulu on tulossa.

Onko vielä jotain mitä et vaan millään tajua?

Ensinnäkin kaupat on auki nykyisin joka päivä. Suurin osa suomalaisista saisi jättää kyseiset ostokset tekemättä koska ovat lihavia. Sinä varmaan et ymmärrä että nyt eletään vuotta 2018 eikä mitään pulaikaa milloin piti hamstrata tuotteita.

En ymmärrä miksi minun pitäisi hypätä kaupassa joulun aikaan joka päivä, kun voin hoitaa ostokset kerralla. Todennäköisesti ostaisin enemmän, jos kävisin useammin. Mikä järki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla 3€:lla ei saa edes paria lasillista kunnollista ruokajuomaa, ja itse menen sentään pääosin muiden pöytiin jouluna. Viemisiin pitää varata se 100-200€, koska junttiahan se olisi mennä ilman mitään katettuun pöytään.

Vierailija
24/25 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla 3€:lla ei saa edes paria lasillista kunnollista ruokajuomaa, ja itse menen sentään pääosin muiden pöytiin jouluna. Viemisiin pitää varata se 100-200€, koska junttiahan se olisi mennä ilman mitään katettuun pöytään.

On se hankalaa, kun vieraanvaraisuus katsotaan nykyään junttiudeksi.

Toisaalta jo 80-luvulla luokkakaveri pohti ääneen, miten oli antanut toisen synttärijuhlissa lahjaksi 20mk, mutta syönyt kolmen kympin edestä.

Vierailija
25/25 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Limsoja, valmisruokia, karkkia jne. kärryt täynnä ihmisillä. Pelkäättekö että sota on tulossa?

Ei.

Muttta me tiedäme että joulu on tulossa.

Onko vielä jotain mitä et vaan millään tajua?

Ensinnäkin kaupat on auki nykyisin joka päivä. Suurin osa suomalaisista saisi jättää kyseiset ostokset tekemättä koska ovat lihavia. Sinä varmaan et ymmärrä että nyt eletään vuotta 2018 eikä mitään pulaikaa milloin piti hamstrata tuotteita.

Ehkäpä kaikki eivät halua rampata joulun aikana kaupassa, vaikka ne ovatkin auki.