Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaan tajua miksi aikuinen omillaan oleva, eronnut nainen haluaa taas uuden miehen

Vierailija
20.12.2018 |

Valmiiksi usein miehiin pettynyt, kyllästynyt, seksistä tarpeekseen saanut...Yksin ei osata olla vaikka usein se uusi suhde on paska.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parisuhteessa on yleensä niitä hyviäkin puolia, jos vaan valitsee kumppaninsa oikein.

Vierailija
2/10 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mä oon ollu viimeist 10 vuotta ihan yksin ja nyt tavannut ihmisen jonka voisin halutakin elämääni enemmänkin. Ihan vapaa-aikaa jakamaan makuuhuoneessa mutta myös sen ulkopuolellakin. Vaikka olen tässä vuosien varrella oppinut elämään täysin hyvin yksinkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, "usein" hän on tuollainen, kuin kuvailet. Ei onneksi aina, joten mistä tiedät, miten asia on kenenkin kohdalla ja mistä syystä uuteen suhteeseen ryhdytään? Toki on niitäkin, jotka eivät kertakaikkiaan yksin osaa olla.

Vierailija
4/10 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on laumaeläin. Kyseinen henkilö viihtyy seurassa kun on kerta seurustellutkin. Monen tavoite on elämässä kestävä suhde.

Vierailija
5/10 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa olla yksin eikä aidosti tiedä mitä haluaa ja mikään ei kuitenkaan kelpaa.

Mulla on kaveri, joka on tuollainen. Pakko olla koko aika joku, vaikka väittää olevansa lähes nunnan asemassa. Sen tyyli on tämä. Se haukkuu pettäjät ja kaikki epärehelliset ihmiset. OK, niin me kaikki tehdään, mutta monella on siihen myös se järki.. Sille ihmiselle sana ERO tarkoittaa sitä, että jos nyt tällä minuutilla eroo, niin sillä on huomenna aamulla uusi mies. Se ei ole ns pettämistä, kun eihän olla kimpassa enää. Sana ero oikeuttaa sen tekemään mitä huvittaa, vaikka 30sek päästä. Sitten se ihmettelee kun kaikki kenet se on tavannut, niin vttuuntuu siihen niin pahasti ettei kukaan kestä sen seuraa. Se on sellanen ihminen jonka kimpussa on oikeasti kaikki miehet. Täysin raivohullu nainen, mutta kun sille sanoo takaisin, niin se pistää estot päälle jne jne. Taidan olla ainoa joka sanoo sille nykyään suoraan ja se on siis estänyt mut.

Ei tollasia tyyppejä kannata ymmärtää. Ei niihin mene järki päähän.

Vierailija
6/10 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin oikein ihanan miehen. Fiksu, komea, omavarainen, tykkää matkailusta, lapset kohta isoja, terveelliset elämäntavat ja mikä parasta, osaa laittaa älyttömän hyvin (monipuolista) ruokaa. Seksi on parasta mitä tähän 50v ikään olen saanut. En keksi yhtään syytä miksi en olisi tätä timanttia ottanut, koputan puuta ja kiitän onneani!

Vierailija
7/10 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO JOLLAIN voi onnistaa. Mutta kun vuosikaudet kuuntelet miesvihaa ja kuinka seksi inhottaa jne jne ja sit ollaan baareissa ja Tinderissä ja kaikki kaksilahkeiset kiinnostaa, ja sit kun joku löytyy niin heti on ongelmia...jne

Vierailija
8/10 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen varmaan tuollainen. Ollut jo vuosia yksin, kyynistynyt ja silleen huonoista kokemuksista, mutta silti toivoisin että joku osoittaisi että olin väärässä ja joku voisi juuri minusta välittää.

Yritän tosin pysyä miehistä loitolla, koska pohjimmiltaan uskon että huonosti käy.

Onneksi tämä on ollut helppoa kun ei tarjokkaita ole. Jos olisi, olisin varmaan niin heikko että se olisi menoa, kunnes taas tulee turpaan.

Vierailija
9/10 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parisuhteessa on yleensä niitä hyviäkin puolia, jos vaan valitsee kumppaninsa oikein.

Haluatko sinä nyt oikeasti syyllistää meitä joilla ei ole ollut montaa vaihtoehtoa, ja ne joita on ollut, ovat osoittautuneet väkivaltaisiksi tai petturipaskoiksi, ehkä jopa useamman vuoden jälkeen?

Vierailija
10/10 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama, mustasukkainen nariseva piip vinkuva tyyppi siihen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi