Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjat koiralleni = 465€

Vierailija
20.12.2018 |

Lähti vähän lapasesta, mutta menköön nyt.
Pitäähän se joulu tulla koirallekin.
Ja ruuat vielä ostamatta meille kaikille.
Huomenna on niiden vuoro.
Ostitteko te lahjoja koirallenne?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin koiramummolle uuden lelun kun nuori koiravieras tuhosi sen lempparin. Nuorempana tuli ostettua kaikenlaista sille.

Vierailija
2/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kissoille uuden raapimapuun ja leluja, rahaa meni 300e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lelun ja herkkuja. En tosin käärinyt pakettiin kun koira on pöljä eikä osaa avata, toljottaa vain pakettia ihmeissään.

Vierailija
4/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkulelut, 2 kpl, a 4,99€.

Vierailija
5/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jäniksenkorvia koiralle, paketoin hienosti.

Vierailija
6/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D 

Meidän koira saa tänä jouluna peräti neljä lahjaa. Eniten tulee mun uudelta miesystävältä, joka innostui ja osti peräti kaksi: led-valopannan pimeänlenkityksiin (sanoi että se on myös minun turvallisuuden takia) ja puruluun. 

Äidiltä ja sen miesystävältä tulee myös puruluu. 

Ja minä ostin sille...tädää...puruluun. 

Koira tulee olemaan onnesta soikeana (kolmesta puruluusta, eihän se siitä pannasta mitään ymmärrä) ja kun vielä pari kinkkusiivua "putoaa" joulupöydästä niin aijai, kyllä kelpaa kölliä lampaankarvalla takan edessä :) 

Mä muuten sain kaikkiin joululahjoihin uppoamaan yhteensä alle 100 euroa...

Onko sulla joku tärisevä käsilaukkukoira joka tarvii vaatteita kun ei muuten tarkene, vai miten sait noin paljon rahaa uppoamaan? 

Vierailija
7/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin lelun ja herkkuja. En tosin käärinyt pakettiin kun koira on pöljä eikä osaa avata, toljottaa vain pakettia ihmeissään.

Herkkupaketti pitää avata nurkasta ja siten laittaa lahjapaperiin. Jo loppuu toljotus kun paketti tuoksuu houkuttelevalta ja hetkessä se on revitty auki. Oli yhtenä ohjelmanumerona aikoinaan... kumpi avaa pakettinsa nopeammin katti vai piski. Katti selvisi paketista nopeammin mutta isolla koiralla se herkkupala oli nuolaistu ja nielaistu alle sekunnin.

Vierailija
8/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkupaketti pitää avata nurkasta ja siten laittaa lahjapaperiin. Jo loppuu toljotus kun paketti tuoksuu houkuttelevalta ja hetkessä se on revitty auki. Oli yhtenä ohjelmanumerona aikoinaan... kumpi avaa pakettinsa nopeammin katti vai piski. Katti selvisi paketista nopeammin mutta isolla koiralla se herkkupala oli nuolaistu ja nielaistu alle sekunnin.

Joo noinhan se yleensä menee. Meillä ei (myöskään) mene, hoomanit avaa paketit ja koira tökkii kuonolla hidastaen toimintaa. :D Samoin jos heität sille kepin, se katsoo silmiin silleen "hae itte keppis". Tai jos sille heittää makupalan niin se napsahtaa sen otsaan ja putoaa siitä lattialle. 

Nimim. Ostin rikkinäisen koiran

Vierailija
9/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Meidän koira saa tänä jouluna peräti neljä lahjaa. Eniten tulee mun uudelta miesystävältä, joka innostui ja osti peräti kaksi: led-valopannan pimeänlenkityksiin (sanoi että se on myös minun turvallisuuden takia) ja puruluun. 

Koira tulee olemaan onnesta soikeana (kolmesta puruluusta, eihän se siitä pannasta mitään ymmärrä) ja kun vielä pari kinkkusiivua "putoaa" joulupöydästä niin aijai, kyllä kelpaa kölliä lampaankarvalla takan edessä :) 

Onko sulla joku tärisevä käsilaukkukoira joka tarvii vaatteita kun ei muuten tarkene, vai miten sait noin paljon rahaa uppoamaan? 

Heh, käsilaukkukoira;) eihän se sovi edes matkalaukkuun.

Uusi iso peti jo maksoi 140€ , pallot, vinkulelut , lampaantalja, talutin..niihin upposi loput.

Vierailija
10/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on toiminut kaikilla aiemmilla koirilla, mutta nykyisen kanssa ei auta. Se suhtautuu jotenkin epäluuloisesti joulupaperiin :D Aiemmat koirat olivat kyllä kaikki noin tuhat kertaa ahneempiakin kuin tämä, pahin olisi syönyt paperitkin jos olisin antanut.

Vierailija
11/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain tuhlattua 100€ arvosta herkkua, tunnelia ja nakerteluleluja kanille :D Eikä tullu edes hommattua kaikkea mitä olisin voinut vielä hankkia. (Voisi sitä vielä jonkun tunnelin ja älypelin, jos joulun jälkeen tulee tarjouksia...)

Yhden, max kaksi herkkua saa joulun alla, muut jäävät loppuvuodeksi käyttöön. Kuten myös osa leluista tulee nyt käyttöön ja osa kaappiin kunnes muut on syöty :D

Vierailija
12/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin lainata mun koiria sulle paketinavaajiksi. 5 sekuntia ja paketti on raavittu ja purtu auki. Hirveällä vauhdilla ja innolla. Oikeastaan sama mitä sinne paketoi, kun lahjapaketti on "se juttu".

Vierailija
13/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte, kyllä oikea koira haistaa suljetustakin paketista.

Vierailija
14/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Uusi iso peti jo maksoi 140€ , pallot, vinkulelut , lampaantalja, talutin..niihin upposi loput.

Joo sitten ymmärrän :) Mulla kanssa mallia "mahtuu tuurilla farmariautoon jos menee makuulleen" :) 

(Vinku)lelut tuhotaan meillä kymmenessä minuutissa (mukaanlukien ne kalliit "tuhoamattomat" - eivät ole), ainut mikä on kestänyt on semmoinen hevosille tarkoitettu pallo missä on kahva. 

Vierailija
15/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien kiinakrääsän ostaminen on ollut ylpeilyn aihe? Itselläni ei enää ole lemmikkejä, mutta silloin kun oli niin ne saivat lahjaksi ruokapaketin. Aktivointileluja ja hyötytarvikkeita (peti, valjaat, hihna) ostettiin vain ja ainoastaan tarpeeseen - ihan kuten ostan itsellenikin tavaraa vain tarpeeseen. Ja silloinkin kotimaista, jos sellainen vaihtoehto on olemassa.

Vierailija
16/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan leluja aina tarvittaessa kun entiset menevät rikki. Viime jouluna oli tarvista uusille leluille, mutta tänä vuonna ei. Herkkukätköjä kyllä teen, kun tykkää repiä paperipusseja, laatikoita ja rullankantoja. Sitten saapi kananjauhelihaa jne. ihan puolikupillisen ilman, että on sotkettu kuivamuonaan. + mitä jää jämiä muista herkuista, joissa ei ole liikaa sokeria, suolaa jne. Puruluita sai ennen, mutta hampaat katkeilleet niin ei saa syötyä niitä enää. Liha-luupalleroitansa saa niitten sijaan.

Vierailija
17/17 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Joo sitten ymmärrän :) Mulla kanssa mallia "mahtuu tuurilla farmariautoon jos menee makuulleen" :) 

(Vinku)lelut tuhotaan meillä kymmenessä minuutissa (mukaanlukien ne kalliit "tuhoamattomat" - eivät ole), ainut mikä on kestänyt on semmoinen hevosille tarkoitettu pallo missä on kahva. 

Oi kun kestäisikin edes sen 10 minuuttia, vinku hamapaisiin, muutama tarmokas vingutus, puraisu ja pilli on veks..lahjojen lisäksi meidän koira saa jouluna myös paljon yhdessäoloa, koska on pitkät vapaat. Palloleikit niiiin tärkeitä.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi