Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomattavan ylipainoinen työkaveri (mies) kysyi, josko olin ajatellut mennä Olet mitä syöt -ohjelmaan

Vierailija
20.12.2018 |

Tällä työkaverilla ylipainoa on nopeasti katsottuna ainakin 40 kiloa, itselläni "vain" kymmenen. Huhhuh, kaikenlaisia tolloja. :D

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten yllä ehkä mieskin oli ajatellut mennä sinne ohjelmaan ja halusi kysyä sinun mielipidettäsi kun olet myös läski

Olemme kuitenkin ihan eri tason läskejä, kuten nuo mainitsemani kilot antavat ymmärtää jos on yhtään ymmärrystä suotu. 

Ap

Niin. Ettepä taida olla niin eri tason, kuin luulet. Veikkaanpa, että sinä liioittelit hänen lukemaansa ja vähensit vähän omastasi, koska olit niin loukkaantunut.

Vierailija
22/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten yllä ehkä mieskin oli ajatellut mennä sinne ohjelmaan ja halusi kysyä sinun mielipidettäsi kun olet myös läski

Olemme kuitenkin ihan eri tason läskejä, kuten nuo mainitsemani kilot antavat ymmärtää jos on yhtään ymmärrystä suotu. 

Ap

Olet kuitenkin sen verran fanttipossu, että mainitsi asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit sä vastasit et "mee kuule ihan itse vaan" ja kaikki työkaverit taputti?

Vierailija
24/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on niitä oukeasti vähän enemmän, kuin 10?

Moni lihava on mielestään vaan vähän pyöreä...

Tuo 10 oli itse asiassa jopa yläkanttiin, eli huoli pois! Aiemmin on ollut vielä 8 kiloa enemmän, mutta olen saanut sen verran jo laihdutettua.

Ap

Vierailija
25/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

😂😂

Mäkin epäilen et toi 10 kiloa on enemmänkin 20-30 kiloa.

Vierailija
26/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin. Ettepä taida olla niin eri tason, kuin luulet. Veikkaanpa, että sinä liioittelit hänen lukemaansa ja vähensit vähän omastasi, koska olit niin loukkaantunut.

Onko sulla joku persoonallisuushäiriö, vai miksi ihmeessä väännät? Eiköhän tänne voi kirjoittaa ihan niin kuin asiat on, anonyyminä kun kirjoitellaan. 

Ap

Vierailija
27/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

😂😂

Mäkin epäilen et toi 10 kiloa on enemmänkin 20-30 kiloa.

Mikä ihme ihmisiä riivaa. :D Miksi minulla olisi tarve valehdella anonyymille palstalle?? Kerron nyt, että painan tällä hetkellä 74 ja minulle ideaali paino tämän ikäisenä on 64. Mites omat mittasi? :D

Ap

Vierailija
28/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmistitko, onko mies jo ilmoittautunut sarjaan?

Ymmärrät tietenkin, että vain naisten pitää olla hoikkia. Miehet saavat vapaasti näyttää suomursuilta ja kuvitella olevansa hoikkia. :D

Hmmm mä oon nainen, mutta musta toi menee enemmänkin toisinpäin. Moni lihava nainen on mielestään vaan kurvikas ja naisellinen ja suuttuu/loukkaantuu, jos joku uskaltaa olla eri mieltä. Lihava mies taas...no se on vaan lihava.

Vierailija
29/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmistitko, onko mies jo ilmoittautunut sarjaan?

Ymmärrät tietenkin, että vain naisten pitää olla hoikkia. Miehet saavat vapaasti näyttää suomursuilta ja kuvitella olevansa hoikkia. :D

Miehet kuvittelevat olevansa lihaksikkaita, kun ne on läskejä.

Ohis

Vierailija
30/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin tuhlaamaan aikaani miehelle joka oli ilkeä ja lihava. Se aivan tosissaan selitti että juuri minun pitäisi laihtua, vaikka olin laiha silloin.

Itse se oli ruma hc-läski, söi täyttääkseen narsistista tyhjyyttään, joka ei täyty.

Kuulostaa oudolta, mutta jotkut oikeasti projisoi omia heikkouksiaan itsensä ulkopuolelle. Veikkaan että tuolla pontsolla on muutenkin negatiivinen maailmankuva, joten älä päästä sitä elämääsi.

Vierailija
31/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean kiukkuinen olet aapee. Eikö lihavien pitäisi olla leppoisia?

Vierailija
32/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Vierailija
33/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean typerä kommentti. Oletko persoonaltasi häiriintynyt?

Ap

Vierailija
34/35 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tälläkin miehellä myös nuorentava peili?

Ts. hän itse näyttää aina vain vetreältä ja siloposkiselta, vaikka muut (ts. naiset) ikääntyvät normaalisti?

😂😂😂

Vierailija
35/35 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän