Oikeasti lämpimät talvikengät?
Varpaat aina jäässä :(
Mistä olette löytäneet hyvät, mikä merkki?
Kommentit (75)
Ostin Riekerit ja niissä varpast jäätyi jo pikku pakkasilla. Jos seison pakkasella paljon, niin laitan monon lämmittimet kenkiin. Akku kestää muutaman tunnin.
Itse ostin juuri Kuopion Carlsonilta Janita-merkkiset kotimaiset nahkaiset talvinilkkurit, joissa aitoa turkista sisällä. Todella lämpimät ja tyylikkäätkin vielä. Tuntuu kuin pumpulin päällä kävelisi, aivan ihanat. Plussaa jämäkkä pohja jossa kunnon urat eli ei pitäisi olla liukkaat. Tuo turkis ei tietysti ole kaikkien juttu, mutta tässä yksi vinkki.
Baffin valmistaa kenkiä esim. Pohjanmeren öljynporauslautoilla työskenteleville. Ovat taatusti lämpimiä ja niitä saa työkenkiä myyvistä verkkokaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Emu/UGG + villasukka. Eipä palele pakkasella. Loskakeliin sitten jotkut muut kengät.
Ei missään nimessä Uggeja tai Emuja! Lämpimät ovat toki mutta todella vaaralliset liukkailla keleillä. Itseasiassa icebugit on todella lämpimät vaikka ei uskoisi materiaalin puolesta.
Hei onko tämä polaarin saapas yhtään hyvä pakkasille kuinka moni on ostanu?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi löytää lämpimät ja paljon kulutusta (kävelyä) kestävät kengät.
Ostin Erätukusta lenkkarit, näihin villasukat.
Nastakengät joihin mahtuu villasukka ja pystyy varpaita heiluttelemaan.
Kuomat. Niitä on saatavilla nykyään monia eri mallejakin.
https://www.puuilo.fi/depaul-design-lamposaappaat-polarmate-plus-extrem…
Onko nuo lämpimät kellään kokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuomissa on myös hyvin tilaa varpaille, varpaita pystyy ihan heiluttamaan ylös ja alas kunnolla. Eli tilaa = lämpöä
Tilaa on noissa huopikkaissakin, on leveää ja korkeaa lestiä ja mulla on tosi kapea jalka. Ap
Huopikkaiden pohja on yleensä ohut ja siks ei lämmin.
Vierailija kirjoitti:
https://www.puuilo.fi/depaul-design-lamposaappaat-polarmate-plus-extrem…
Onko nuo lämpimät kellään kokemusta?
Ei ole kaikki noi missä on tuollaista kumisaapasta osa kenkää on lähinnä tarkoitettu loskakeliin.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin juuri Kuopion Carlsonilta Janita-merkkiset kotimaiset nahkaiset talvinilkkurit, joissa aitoa turkista sisällä. Todella lämpimät ja tyylikkäätkin vielä. Tuntuu kuin pumpulin päällä kävelisi, aivan ihanat. Plussaa jämäkkä pohja jossa kunnon urat eli ei pitäisi olla liukkaat. Tuo turkis ei tietysti ole kaikkien juttu, mutta tässä yksi vinkki.
Mulla on käytössä myös
Pitäisi löytää lämpimät ja paljon kulutusta (kävelyä) kestävät kengät.