Astrologian ja horoskooppien ystävät! Arvataan toistemme aurinko-, kuu- ja nousevia merkkejä kertomusten perusteella! :)
Toisen ketjun innoittamana avaan tämän horoskooppiketjun, eli arvataan toistemme horoskooppimerkit, huomioidaan aurinko, kuu ja nouseva ainakin. Kertokaa siis muutama avainluonteenpiirre. Olisi nimittäin kiva nähdä löytyykö muita samanhenkisiä palstalaisia :D
Minä voin aloittaa:
- Vaatteeni ja asusteeni on oltava väri- ja vuodenaikajärjestyksessä (kevät+kesä vs. syksy+talvi), ja hermostun jos jokin tavara on väärässä paikassa. Pidän siisteydestä ja järjestyksestä.
- Jos joudun olemaan tylsässä, mielenkiinnottomassa työkokouksessa kollegojen kanssa, niin alan joko liikehtiä hyvin kyllästyneen näköisenä "minulla olisi paljon parempaakin tekemistä kuin roikkua täällä" -fiiliksellä jolloin muutkin osallistujat tulevat levottomiksi, tai heitän kaiken vitsiksi ja alan hauskuuttaa muita tai jos olen ärsyyntymispisteessä kun joku jauhaa samaa asiaa monta kertaa niin silloin saatan sanoa viimeiset totuuden sanat jotka saavat muut hiljaisiksi ja miettimään että tuleeko tästä ylipäätään mitään jos tuo yksi tietää tai osaa ennakoida kaiken, eli saan ihmiset helposti tuntemaan epävarmuutta vaikka se ei olisi perimmäinen tarkoitus. En kuitenkaan käytä rumaa kieltä vaan osaan olla hyvin asiallinen ja vakuuttava.
- Rakastan sitä tunnetta kun melko pitkät hiukseni ovat vasta laitetut ja kuohkeat, kaverit naureskelevat joskus että "ihan Teksasin malliin taivasta kohti". Inhoan sitä kun hiukset kastuu sateella, tuuli sekoittaa ne tai ne latistuvat alta aikayksikön. Meikkaan päivittäin.
- Olen aina ollut se joka on jättänyt poikaystävät, kihlatut ja avomiehet. Pidän siitä tunteesta kun miehet palvovat, mutta liikakin voi olla liikaa. Tasa-arvoisuus on parasta, kumpikin antaa ja ottaa. Miehet ovat ihastuneet minussa itsevarmuuteen, ulkonäköön, nokkeluuteen ja huumorintajuun.
- Olen melko k o st o n himoinen eli jos joku haluaa ärsyttää minua ja haastaa kanssani riitaa, niin kuvittelen hänet samantien nukeksi johon pistellään neuloja.
Kommentit (47)
AP jatkaa: Jotkut arvelivat että minussa on skorpionia, Jupiter näyttäisi olevan skorpionissa. Se on isoin planeetta joten se vaikuttanee sitten myös ihmissuhteisiin?
Venus leijonassa.
Kaurista ja rapua ei ole kartassa ollenkaan. En ole yhtään perhekeskeinen, sukukeskeinen eikä minulla ole lapsia eikä aikomusta hankkia, siksi se rapu näyttäisi puuttuvan :D
Vapaa-aika on minulle tärkeämpää kuin työ, siksi kauris näyttäisi puuttuvan myös.
Olen Vesimies ja nouseva merkki on vesimies. Metallitiikeri.
Taas tänänään huomasin, että ajattelutapani on sellainen, että monet eivät sitä ymmärrä. Ja toisaalta en itse ymmärrä muiden ajttelutapaa.
Tästä johtuen vaikka kuinka pohdiskelen, niin menee melkein aina väärin, teen niin tai näin.
Ja sitten taas minut ymmärretään väärin.
Jossain on sanottu, että kaksinkertainen vesimies on vaikein merkki niin itselleen kuin muille. Alan vähitellen uskoa siihen.
Joskus ajatteln kuinka helppoa olisi olla joku selkeä ja maanläheinen merkki. Tosin sitten taas voisi olla aika tylsää itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Te olette kaikki lukeneet samat kirjat, nettisivut ja lähdeteokset :))
Ja ilmeisesti sinä et osaa lukea ollenkaan etkä kaiken lisäksi ymmärrä lukemaasi, kun missasit jopa tuon aloittajan ensimmäisen lauseen, joka alkaa näin; "Astrologian ja horoskooppien ystävät!"???
t. Arvatkaa minun merkit, koska minusta on mm. virkistävää päästä sivaltamaan tuollaisia typerän oloisia ihmisiä jotka tunkee lisäksi vielä nokkansa kaikkien muiden asioihin vaikkeivät tajuaisi niistä mitään
Vierailija kirjoitti:
Olen Vesimies ja nouseva merkki on vesimies. Metallitiikeri.
Taas tänänään huomasin, että ajattelutapani on sellainen, että monet eivät sitä ymmärrä. Ja toisaalta en itse ymmärrä muiden ajttelutapaa.
Tästä johtuen vaikka kuinka pohdiskelen, niin menee melkein aina väärin, teen niin tai näin.
Ja sitten taas minut ymmärretään väärin.
Jossain on sanottu, että kaksinkertainen vesimies on vaikein merkki niin itselleen kuin muille. Alan vähitellen uskoa siihen.
Joskus ajatteln kuinka helppoa olisi olla joku selkeä ja maanläheinen merkki. Tosin sitten taas voisi olla aika tylsää itsellä.
Samoja tuntemuksia minulla, ja tuntuu välillä siltä ettei kaikki ymmärrä välttämättä jos heitän sarkastisen tai ironisen kommentin. Minä olen leijona-jousimies-kaksonen ja minulla on Mars, Asc.node, 6 ja 7. huoneet vesimiehessä. Useita planeettoja myös kaksosessa, jousimiehessä ja skorpionissa ja nämä ovat kuulemma tähtitaivaan sarkastisimmat merkit, vesimiehen lisäksi.
- Kaiken pitää olla järjestyksessä mun huoneessa, paitsi yksi kohta joka on täys sotku aina. Jos joku on vinossa muuten suorassa rivissä niin se on pakko järjestää :D ja värien pitää olla tasapainossa keskenään
- Ilman että tajuan sitä joskus, yritän olla parempi kun muut D: ja vertaan itseäni muihin, oon tosi epävarma itsestäni
- Laitan muut itseni edelle, tarkkailen muita ja muiden mielialaa tarkasti jne
- Oon aika sulkeutunut ja masentunut ihminen, muhun on vaikea tutustua ja oon tosi hiljainen ja epäsosiaalinen D:
siinä oli kaikista mun horoskoopeista :D varmaan aika helppo päätellä mut joo
Onko muita skorpioneja, nouseva kauris, kuu kaloissa ?
En kestä enää olla kuu kaloissa. Liikaa empaattisuutta. Palan loppuun, kun koetan auttaa kärsiviä eläimiä ja lapsia.
Olet ihan kuin tuttuni joka on aurinkomerkiltään kala, nouseva skorpioni ja kuumerkiltään vesimies.