Astrologian ja horoskooppien ystävät! Arvataan toistemme aurinko-, kuu- ja nousevia merkkejä kertomusten perusteella! :)
Toisen ketjun innoittamana avaan tämän horoskooppiketjun, eli arvataan toistemme horoskooppimerkit, huomioidaan aurinko, kuu ja nouseva ainakin. Kertokaa siis muutama avainluonteenpiirre. Olisi nimittäin kiva nähdä löytyykö muita samanhenkisiä palstalaisia :D
Minä voin aloittaa:
- Vaatteeni ja asusteeni on oltava väri- ja vuodenaikajärjestyksessä (kevät+kesä vs. syksy+talvi), ja hermostun jos jokin tavara on väärässä paikassa. Pidän siisteydestä ja järjestyksestä.
- Jos joudun olemaan tylsässä, mielenkiinnottomassa työkokouksessa kollegojen kanssa, niin alan joko liikehtiä hyvin kyllästyneen näköisenä "minulla olisi paljon parempaakin tekemistä kuin roikkua täällä" -fiiliksellä jolloin muutkin osallistujat tulevat levottomiksi, tai heitän kaiken vitsiksi ja alan hauskuuttaa muita tai jos olen ärsyyntymispisteessä kun joku jauhaa samaa asiaa monta kertaa niin silloin saatan sanoa viimeiset totuuden sanat jotka saavat muut hiljaisiksi ja miettimään että tuleeko tästä ylipäätään mitään jos tuo yksi tietää tai osaa ennakoida kaiken, eli saan ihmiset helposti tuntemaan epävarmuutta vaikka se ei olisi perimmäinen tarkoitus. En kuitenkaan käytä rumaa kieltä vaan osaan olla hyvin asiallinen ja vakuuttava.
- Rakastan sitä tunnetta kun melko pitkät hiukseni ovat vasta laitetut ja kuohkeat, kaverit naureskelevat joskus että "ihan Teksasin malliin taivasta kohti". Inhoan sitä kun hiukset kastuu sateella, tuuli sekoittaa ne tai ne latistuvat alta aikayksikön. Meikkaan päivittäin.
- Olen aina ollut se joka on jättänyt poikaystävät, kihlatut ja avomiehet. Pidän siitä tunteesta kun miehet palvovat, mutta liikakin voi olla liikaa. Tasa-arvoisuus on parasta, kumpikin antaa ja ottaa. Miehet ovat ihastuneet minussa itsevarmuuteen, ulkonäköön, nokkeluuteen ja huumorintajuun.
- Olen melko k o st o n himoinen eli jos joku haluaa ärsyttää minua ja haastaa kanssani riitaa, niin kuvittelen hänet samantien nukeksi johon pistellään neuloja.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oon aurinkomerkiltä rapu, nouseva kaksonen ja kuumerkki härkä. Kuvailkaa millanen oon näiden perusteella! :)
Kuvailen luonnettani näin: Ystävällinen, Kiltti, Avoin, Tunteellinen, Sensuelli, Äidillinen, Puolustava, Herkkä, Tempperamenttinen, Pitkävihainen, Draamaqueen, Epävakaa, Tahditon, Kaksnaamanen, Outo.
Oonko aikamoinen väkkyrä, enemmän hyvä vai paha ihminen? :D
Rapu, kauris, vesimies.
Vierailija kirjoitti:
Olen
Tunne- elämältäni viileä. Uskon järkiperäiseen ajatteluun.
Tutkin asioita, analysoin niitä. Melkein mikä vaan kiinnostaa minua.
Tykkään keskustella melkein mistä vaan. Riippuu vastapuolesta, onko hän kiinnostava keskustelukumppani.
Olen eläinrakas.
Ihmiset eivät kiinnosta minua. Saan pian hepulin jos joku puhuu ihmisistä minulle, kärsivällisyyteni ei riitä.
Olen aika boheemi.
En ole perhekeskeinen.
Olen aika erakko. Hyviä ystäviä on.
Olen harmaa persoona. Sulaudun massaan.
Neitsyt, kalat
Olen luonnonlapsi. Päädyin kuitenkin taloustehtäviin ja liike-elämään, koska olen looginen ja rauhallinen.
Pohjimmiltani olen taiteellinen idealisti, mutta en osaa hyödyntää sitä.
Rakastan kauneutta luonnossa, ja sisäistä kauneutta ihmisissä. Tykkään eläytyä maalauksiin, kirjoihin ja musiikkiin. Pyrin näkemään kaikessa jotain kaunista ja koskettavaa.
Pidän murretuista väreistä, ja tyylikkyydestä pukeitumisessa, kuitenkin niin, että persoona näkyy.
Ap on aurinkomerkiltä Neitsyt, Kuumerkiltä Kaksoset ja nouseva Leijona?
Vierailija kirjoitti:
Olen
Tykkään keskustella melkein mistä vaan. Riippuu vastapuolesta, onko hän kiinnostava keskustelukumppani.
Olen eläinrakas.
Ihmiset eivät kiinnosta minua. Saan pian hepulin jos joku puhuu ihmisistä minulle, kärsivällisyyteni ei riitä.
Olen aika boheemi.
En ole perhekeskeinen.
Olen harmaa persoona. Sulaudun massaan.
Neitsyt, Vesimies
Aurinkomerkki kaksonen, nouseva vaaka ja myös Kuu vaaka. Olenko pelkkää ilmaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä, 39v nainen
*Minulla ei ole pahemmin ystäviä tai kavereita, vain mieheni ja lähinnä satunnaisia nettikavereita. En halua tavata työkavereitakaan siviilissä. Miespuoliset eivät koskaan halua olla kavereitani tai ystäviäni, he ihastuvat ja rakastuvat aina minuun ja kun eivät saa sitä samaa vastineena koska haluan vain kaveruutta, niin vihastuvat minuun ja katkeroituvat.
*Olen muuttanut edestakaisin ulkomailla, Suomessa aika monelle paikkakunnalle, tuntuu etten oikein juurru minnekään. Tykkään nykyään mieluummin olla kotosalla kuin matkustella.
*En ole löytänyt sitä varsinaista kutsumustani, ammatin suhteen. Minulla on 3 koulutusta ja olen kokeillut 6 eri ammattia. Kaikesta on tosin ollut hyötyä. Olen pätevä työssäni mutta minusta tuntuu että se vaimentaa luovuuttani.
*Kaikki luulevat että olen todella itsevarma ja vahva, salaa yritän olla täydellinen mutten näytä koskaan epäonnistumisia muille. Olen pohjimmiltani jokseenkin ujo jännittäjä, osaan peittää senkin aika hyvin.
*Valehtelin tuossa äsken ikäni muutamalla vuodella alaspäin ;D
Kaksonen?
Olen tarkka, suunnitelmallinen, järkevä, mutta toisaalta joissain asioissa myös hyvin tunteellinen. Olen oman arvoni tunteva enkä siedä muilta epälkunnioittavaa käytöstä tai aliarviointia, olen johtava ja arvostan suorapuheisuutta. Minulla on kiero, ilkikurinen huumorintaju, ystäviä minulla on oikeastaan vain mieheni ja perheeni, töissä minulla on pari kaveria. Minuun voi luottaa kuin kallioon, teen mitä lupaan. Olen myös aika levoton sielu, pidän matkustelusta ja nautin uutuuden viehätyksestä.
Itse olen todella ujo,haluan paljon omaa aikaa, kyllästyn helposti jos joudun tekemään samaa hommaa joka päivä.
Olen erittäin herkkä, mutta yleensä muut ei tiedä mitä päässäni liikkuu :D
Jotkut jopa kuvailleet että olen kylmä ja etäinen.
"Luen" muita ihmisiä todella hyvin, mutta eivät he sitä tiedä.
Lempivärit on sininen ja kulta, rakastan luontoa ja päivät menee haaveillessa(omissa maailmoissa)
Tulipas sekavaa tekstiä mutta yritin kuitenkin :D
Te olette kaikki lukeneet samat kirjat, nettisivut ja lähdeteokset :))
Olen aikaisemmin ollut introvertti mutta aikuisena kasvanut ulospäinsuuntautuneeksi johtajapersoonaksi. Minulla on paljon kavereita, mutta kukaan ei oikeasti tunne minua kovin hyvin. He luulevat tuntevansa. Mutta osaan antaa itsestäni millaisen kuvan vain haluan. Mutten koskaan valehtele. Olen nauravainen ja aina hauska. Nokkela ja puhelias. Joskus olen määräilevä, mutta en ikinä ilkeällä tai aggressiivisella tavalla. Satun vain tietämään usein paremmin kaiken.
Rakastan taiteita. Kirjoitan paljon. Myös runoja ja päiväkirjoja. Arvostan kauneutta. Mutten ole pinnallinen. Tiedän tismalleen mikä näyttää hyvältä ja mikä ei, mutten jaksa laisinkaan seurata trendejä. Ihmisissä ihastun älykkyyteen ja sisimpään. Minulla on paljon sisäisiä ristiriitoja. Toisaalta olen herkkä ja uppoutunut yliluonnollisuuksiin saakka hipoviin ajatuksiini. Mutta toisaalta olen todella päämäärätietoinen, hyvin työelämässä pärjännyt ja jopa tunteeton.
Selviän mistä tilanteesta tahansa. Analysoin joka hetken ja tsemppaan itseäni ylös mistä vain katuojasta. Olen käynyt läpi valtavan ahdistuksen ja yksinäisyyden. Ja siksi olen nyt vahva ja itsenäinen. Tavoitteenani on vain olla onnellinen ja jakaa elämä yhden ihmisen kanssa. Haluan nähdä maailmaa ja viettää kivoja koti-iltoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen aikaisemmin ollut introvertti mutta aikuisena kasvanut ulospäinsuuntautuneeksi johtajapersoonaksi. Minulla on paljon kavereita, mutta kukaan ei oikeasti tunne minua kovin hyvin. He luulevat tuntevansa. Mutta osaan antaa itsestäni millaisen kuvan vain haluan. Mutten koskaan valehtele. Olen nauravainen ja aina hauska. Nokkela ja puhelias. Joskus olen määräilevä, mutta en ikinä ilkeällä tai aggressiivisella tavalla. Satun vain tietämään usein paremmin kaiken.
Rakastan taiteita. Kirjoitan paljon. Myös runoja ja päiväkirjoja. Arvostan kauneutta. Mutten ole pinnallinen. Tiedän tismalleen mikä näyttää hyvältä ja mikä ei, mutten jaksa laisinkaan seurata trendejä. Ihmisissä ihastun älykkyyteen ja sisimpään. Minulla on paljon sisäisiä ristiriitoja. Toisaalta olen herkkä ja uppoutunut yliluonnollisuuksiin saakka hipoviin ajatuksiini. Mutta toisaalta olen todella päämäärätietoinen, hyvin työelämässä pärjännyt ja jopa tunteeton.
Selviän mistä tilanteesta tahansa. Analysoin joka hetken ja tsemppaan itseäni ylös mistä vain katuojasta. Olen käynyt läpi valtavan ahdistuksen ja yksinäisyyden. Ja siksi olen nyt vahva ja itsenäinen. Tavoitteenani on vain olla onnellinen ja jakaa elämä yhden ihmisen kanssa. Haluan nähdä maailmaa ja viettää kivoja koti-iltoja.
Kuulostaa aika paljon minulta paria kohtaa lukuunottamatta. Veikkaan että Aurinko/Kuu/nousevaan kuuluu Skorpioni, Vaaka ja ehkä Härkä tai Kalat.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen todella ujo,haluan paljon omaa aikaa, kyllästyn helposti jos joudun tekemään samaa hommaa joka päivä.
Olen erittäin herkkä, mutta yleensä muut ei tiedä mitä päässäni liikkuu :D
Jotkut jopa kuvailleet että olen kylmä ja etäinen.
"Luen" muita ihmisiä todella hyvin, mutta eivät he sitä tiedä.
Lempivärit on sininen ja kulta, rakastan luontoa ja päivät menee haaveillessa(omissa maailmoissa)
Tulipas sekavaa tekstiä mutta yritin kuitenkin :D
Kalat?
Tavallinen suomalainen joka arvostaa järkiperäistä ajattelua.
Keskustelee mielellään asioista, sekä ns. henkevästi sekä analyyttisesti. On enemmän uraihminen kuin perheeseen keskittyvä.
Materialismi ei kiinnosta. Sen sijaan yhteiskunta sekä maailmanmeno kiinnostaa paljonkin.
Epäkäytännöllinen, kädentaidot huonosti kehittyneet.
Lyhyt, tavallisen näköinen. Hoikka. Pitkä kaula.
Ei erotu massasta.
Inhoaa riitelemistä ja välttelee negatiivisia tilanteita.
Ei ole mustasukkainen luonne. Elää ja antaa toistenkin elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika paljon minulta paria kohtaa lukuunottamatta. Veikkaan että Aurinko/Kuu/nousevaan kuuluu Skorpioni, Vaaka ja ehkä Härkä tai Kalat.
Olen aurinko Kalat, kuu Kaksoset ja nouseva Jousimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen
Olen eläinrakas.
Olen aika boheemi.
En ole perhekeskeinen.
Olen harmaa persoona. Sulaudun massaan.Vesimiestä, koska analysoit, et pidä ihmisistä, hyviä ystäviä on jne.
Kalaa, koska sulaudut massaan.
En keksi kolmatta merkkiä, ehkä skorpionia?
Ei. Meni ihan väärin. Merkkeihini pitäisi kuulua joku, mihin kuuluu analysointi, mutta ei ole mitään. Totta sekin, etten pidä ihmisistä, on hyviä ystäviä ja olen kokonaan oman tieni kulkija.
Ei ole paljon mitään kaloihinkaan liittyvää.
Skorpionia kuuluu yhteen merkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen luonnonlapsi. Päädyin kuitenkin taloustehtäviin ja liike-elämään, koska olen looginen ja rauhallinen.
Pohjimmiltani olen taiteellinen idealisti, mutta en osaa hyödyntää sitä.
Rakastan kauneutta luonnossa, ja sisäistä kauneutta ihmisissä. Tykkään eläytyä maalauksiin, kirjoihin ja musiikkiin. Pyrin näkemään kaikessa jotain kaunista ja koskettavaa.
Pidän murretuista väreistä, ja tyylikkyydestä pukeitumisessa, kuitenkin niin, että persoona näkyy.
Olet kalat, koska olet aivan kuin minä!
Nouseva vesimies, aurinko jousimies ja kuuskorpioni. Minkälainen on tällainen henkilö?
Vierailija kirjoitti:
Ap on aurinkomerkiltä Neitsyt, Kuumerkiltä Kaksoset ja nouseva Leijona?
Kyllä vain mutta eri järjestyksessä, eli olen aurinkoleijona, nouseva neitsyt ja kuukaksonen!
t: AP
Olen vaaka ja vaaka.