mitä mieltä olette joulukortista jossa omat lapset kuvassa?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä sitten lähetetään tutuille.
Mulla on 6 siskoa ja 4 veljeä. Olen jo toisessa polvessa saanut jouluna lasten kuvia. Vihaan sitä ja heitän roskiin kaikki kuvat.
Itselläni on yksi lapsi ja lapsenlapsi, eikä tulis mieleenikään kuormittaa ketään heidän kuvillaan.
Miten ihmeessä joku voi kuormittua joulukorteista?
Täällä ikävä ja epämiellyttävä isännöitsijä lähettää asukkaille jouluna kuvia jälkeläisistään, ikään kuin muistutukseksi kaikille että ketju ei tule katkeamaan lähimpinä vuosikymmeninä.
Parasta on kun sen lapsikuvakortin saa naapureilta joita inhoaa sydämensä pohjasta. 😂
Mä laitan mun koirista kuvan aina joulukorttiin. Jos olis lapsia niin koirat+ lapset molemmat.
Mun mielestä tollaset kortit on miljoona kertaa kivempia ku kaupan tavalliset valmiit kortit.
Oletpa sinä ap ankea ihminen
"Minä kyllä lähettelen vuosittain joulukortissa kuvan koiristani tonttulakit päässä :D"
Hauskimmassa meille tulleessa joulukortissa oli kavereiden perhoskoira sohvalla tonttulakki päässä. Nyt sitten tiedetään miltä näyttää koira jota veetuttaa. Naurattaa vielä vuosia jälkeenpäinkin.
Musta ne on kivoja, jotenkin henkilökohtaisempia kuin jotkut kaupasta ostetut.
Myös kuva jossa oma koira, kissa, hevonen tai vaikka marsu tonttulakki päässä ilahduttaa.
Tuollaiset kortithan ovat parhaita! Iloisia hymyileviä lapsia, paljon mieluummin laitan persoonallisia kortteja lipaston päälle joulumieltä tuomaan kuin kaupan kortteja. Kaikesta sitä voi ihminen mielensä pahoittaa...
Kiva idea - monesti ne ovat ainoa kuva, mitä lapsista saa.
Jos ei ole lapsia, niin kaikin mokomin voi laittaa kuvan koirastaan, kissastaan, hevosestaan tai vaikka gerbiilistään.
Mutta oman jorman kuvaa ei kannata laittaa. Tulee niin pieni ja ruma kortti.
Vierailija kirjoitti:
Musta ne on kivoja, jotenkin henkilökohtaisempia kuin jotkut kaupasta ostetut.
Myös kuva jossa oma koira, kissa, hevonen tai vaikka marsu tonttulakki päässä ilahduttaa.
Ei todellakaan ilahduta eläimen koristelu tonttulakilla! Eikä kyllä lastenkaan. Ja siitä vielä kuva jakoon; eikö se ole nöyryyttämistä, kun kohde ei pysty ilmaisemaan asiasta mielipidettään?
Taas yksi tapa millä voi näyttää että meidän perheellä on rahaa. Studiossa otettu valokuva ja kehitys erikseen liikkeessä, ei meidän perheellä ole mahdollisuuksia laittaa satoja euroja joulukortteihin. Facessa oli muutama viikko sitten mainoksia valokuvaajien joulukuvaus pop upeista, ei tietenkään hintoja missään. Muutamalle laitoin viestiä että mitä kustantaa, ajattelin että jos 30 eurolla selviäisi, hölmö minä.
Ihan rehellisesti voin myöntää että ottaa päähän saada tutuilta näitä valokuvakortteja kun meidän perheeltä lähtee vain itse otettu kuva wa-viestinä.
Ihana, koiratonttujen kuvan voisin ottaa ja säästää, lasten en.