mitä mieltä olette joulukortista jossa omat lapset kuvassa?
Kommentit (73)
Itellä ollut henk. koht. rankka vuosi ja en tarvii kortteja muiden nauravista muksuista....
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen että korostetaan sitä omaa paremmuutta..
ap
Mitä paremmuutta? Selitäpä hieman tätä.
Toisaalta eipä tiedä mitä niiden kuvien takana on ollut, riitoja ym..
ap
Niin, onhan se hirveä, vaiettu asia, että perheissä riidellään joskus! Nämä joulukortit ovat yksi tapa peitellä tätä kauheaa salaisuutta.
Minulle niitä lähettävät vain ne joiden lapset ovat minulle jotain sukua. Kiva nähdä kun kasvavat, on jotenkin henkilökohtaisempaa.
Olisi outoa saada sellainen tutulta.
Kivaa olisi myös saada sellainen läheisimmiltä kavereilta, mutta ollaan kaikki lapsettomia kolmekymppisiä sillä ne jotka hankkivat perheen jättivät kaverit pois elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne todella tylsiä.
En minäkään laita hevosistani kuvia vaikka ne kuinka olisivat söpöjä tonttulakit päässä.
Minä kyllä lähettelen vuosittain joulukortissa kuvan koiristani tonttulakit päässä :D
Vierailija kirjoitti:
Itellä ollut henk. koht. rankka vuosi ja en tarvii kortteja muiden nauravista muksuista....
ap
No siis mähän lähetin sen kortin ihan vain v ittuillakseni sulle. Kiva kuulla, että onnistuin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen että korostetaan sitä omaa paremmuutta..
ap
Mitä paremmuutta? Selitäpä hieman tätä.
Toisaalta eipä tiedä mitä niiden kuvien takana on ollut, riitoja ym..
ap
En tajua nyt kyllä yhtään. Kuulostaa vaan kateellisten panettelulta. Kyllä sitten Suomessa osataan kaikesta olla kateellisia 😂😂
Eri
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne todella tylsiä.
En minäkään laita hevosistani kuvia vaikka ne kuinka olisivat söpöjä tonttulakit päässä.
No se on sitten oma asiasi jos et laita. Ei minua ainakaan häiritsisi hevosjoulukortti. Millä tavalla se olisi tylsempi kuin tavallinen joulukortti? Etkö tee jouluna mitään tylsää, esimerkiksi syö pipareita tai porkkanalaatikkoa?
On se parempi kuin joku typerä tonttu-ukko.
Vierailija kirjoitti:
Minulle niitä lähettävät vain ne joiden lapset ovat minulle jotain sukua. Kiva nähdä kun kasvavat, on jotenkin henkilökohtaisempaa.
Olisi outoa saada sellainen tutulta.
Kivaa olisi myös saada sellainen läheisimmiltä kavereilta, mutta ollaan kaikki lapsettomia kolmekymppisiä sillä ne jotka hankkivat perheen jättivät kaverit pois elämästään.
Niin mutta miksi pitäisi alkaa erittelemään, että tuolle menee marketin tonttukortti ja tuolle oma kuva. Eikö voi vaan päättää sen yhden kuvan, jonka lähettää joulukorttina? Ja kuinka monen tuttavat lähettää kortteja? Mulle tulee vaan sukulaisilta ja läheisiltä ystäviltä.
Vierailija kirjoitti:
ap
Itkevät tontutko olisivat sitten tervetulleita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Itkevät tontutko olisivat sitten tervetulleita?
Hetken kestää elämä, ja sekin synkkä ja ikävä. Ja kuvassa murjottava vauva tonttuasussa.
Jos ne lapset on pieniä ja söpöjä niin joo. Ja pienissä se muutos näkyy joka vuosi, kuinka ovat kasvaneet. Mutta sitten isommista lapsista en oikein ymmärrä.
Tykkään! Etenkin jos tunnen lapset 😂. Lemmikkikortitkin on jees.
Minusta itse teetetyt kortit on aina ihania, oli niissä sitten lapset, koirat, kissat, hevoset tai vaikka pariskunta. En saa oikein mitään iloa niistä tavallisista kaupan tonttukorteista, joissa ei ole oikein mitään kiinnostavaa.
Onhan se vähän hämmentävää saada kuvakortti lapse/ista, jo(i)ta ei ole koskaan tavannut ja vanhemmatkin vain kerran, pari... Mummeille ja kummeille tällaiset on varmaan ihaninta, mitä olla voi, mutta muille voisi laittaa ihan peruskortin.
Takka syttyy niillä huonommin kuin tavan markettikortilla.
Ei, en haluaisi kumpiakaan.
Hirveen persoonallistahan se on tuo perinteinen joulukuusikortti, että semmoinenko muka mieluummin. Itse mielelläni saan noita lapsikortteja ja lähetänkin aina sellaisen, olen saanut kyllä koirista ja hevosistakin kortteja, ja kissoista ja ne on kaikki sata kertaa mukavampia kuin joku jouluvarpunen kuusenoksalla.
Puolituttu pariskunta on aina lähettänyt joulukortin lapsistaan, nyt lapset ovat jo aikuisia mutta edelleen heistä teetetään joulukortti. Murrosiästä lähtien nämä lapset ovat silminnähden murjottaneet tai näyttäneet siltä, että ovat tekemässä itsarin heti kuvanoton jälkeen. Helkkarin tylsä katsella sellaista kuvaa jollain piirretyllä lumihiutale efektillä terästettynä. Tuollaisissa korteissa on vielä se vika, että tuntuu pahalta laittaa ne joulun jälkeen roskikseen. Siellä ne lapset tuijottavat roskaämpäristä....
Sehän se vasta jotain olisikin jos niitä tuntemattomille laitettaisiin...