mitä mieltä olette joulukortista jossa omat lapset kuvassa?
Kommentit (73)
Olisi outoa saada tutuilta kuva meidän lapsista.
Ymmärrän jos se lähetetään isovanhemmille, mutta muuten en.
Tulee mieleen että korostetaan sitä omaa paremmuutta..
ap
Minusta juuri kaikkein kivoimmat kortit on näitä, joissa on kuvia perheestä tai lapsista. Ne säästän, muut kortit heitän joulun jälkeen pois.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jos se lähetetään isovanhemmille, mutta muuten en.
entä sisaruksille?
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä paremmuutta? Selitäpä hieman tätä.
Ihan kivoja, varsinkin jos ovat onnistuneet. Mukava nähdä jos muuten ei nähdä, kuinka lapset kasvaneet. Mielummin sellainen kuin mitäänsanomaton "Tiimarikortti".
Parinkin tuttavaperheen vanhemmat ovat olleet niin fiiliksissä tuoreesta perhe-elämästään että ovat tehneet juuri tuollaiset kortit. Eipä minulla siihen mitään pahaa sanottavaa ole, ovatpahan ainakin yksilöllisiä.
Sopii lähisukulaisille/kummeille/tms.
Vierailija kirjoitti:
ap
Hyvä itsetunto auttaa aina.
Suosittelen sinullekin.
No mä lähettäisin vain niille, joiden tiedän siitä ilahtuvan. Eli sisaruksilleni ja isovanhemmille. Mulla on 7 sisarusta ja näen suurinta osaa suvusta todella harvoin, koska kaikki asuvat ympäri Suomea. Kiva, kun saa kortin, josta näkee miltä sisarusten lapset juuri nyt näyttävät.
Esim. omille opiskelukavereilleni en kehtaisi kyllä lasteni kuvia lähetellä, ei heitä kiinnosta :D
Joiltain kavereilta olen saanut tällaisia ja alkuun tykkäsin. Sitten kun samoilta ihmisiltä tulee hyvin samantapainen lapsikuvakortti joka vuosi, alkaa jo kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne todella tylsiä.
En minäkään laita hevosistani kuvia vaikka ne kuinka olisivat söpöjä tonttulakit päässä.
Miksi ihmeessä et laittaisi? Sehän olisi hauska kortti.
Joo, lähetän joulukortteja, joissa on lasten kuva. Ei kai sen kortin nyt niin kauhean jännittävä tarvitse olla (viittaan siihen, että lainaamani kommentoija kertoi niiden olevan tylsiä). Eiväthän kaikki laita kortteja edes esille (mä laitan kaikki saadut kortit olkkarin oveen). Meidän korttien saajat ovat korteista tykänneet, joillakin on osa korteista tai jopa kaikki pysyvästi esillä.
Oishan se tosi outoa jos olis ihan vieraita lapsia kortissa.
No mä en suoraan sanottuna oikein tykkää. Menisi ehkä yhtenä vuotena isovanhemmille ja kummeille mutta muille ei tarvi lähettää. Eikä varsinkaan joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä paremmuutta? Selitäpä hieman tätä.
Toisaalta eipä tiedä mitä niiden kuvien takana on ollut, riitoja ym..
ap
Oma selfie kuva kunnon vogue poseerauksella tonttulakki päässä on paljon kivempi.
Kikkelikortit on paras joulukortti evva.
Onhan ne todella tylsiä.
En minäkään laita hevosistani kuvia vaikka ne kuinka olisivat söpöjä tonttulakit päässä.