Onnistuuko Sojuz laukaisu kohta?
SpaceX ei saanut rakettia tänään ilmaan, miten on Sojuzin kanssa?
Kommentit (20)
Ranskan Guayanasta laukaistaan. Tiesittekö että se on osa EU:ta vaikka sijaitsee latinalaisessa amerikassa? Minä en tiennyt.
Poksahtaa kuin nuoren miehen siitin.
Vierailija kirjoitti:
Ranskan Guayanasta laukaistaan. Tiesittekö että se on osa EU:ta vaikka sijaitsee latinalaisessa amerikassa? Minä en tiennyt.
Voikohan tuonne matkustaa ilan passia?
Miten se voi olla noin vaikeeta? Vähän tuulee ja heti ollaan siirtämässä laukaisua.
Miten se voi olla noin vaikeeta? Vähän tuulee ja heti ollaan siirtämässä laukaisua.
Huhut kertoo, että tulitikku unohtui Putininin taskuun. Koittavat etsiä Putleria..
Luotettavin rakettityyppi kultaiselta Neuvostoliiton ajalta.
Suomessa ei olisi koskaan sellainen sää että voisi laukaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta halvalla voi. Tuonne kun pääsee Ranskan sisäisellä lennolla.
Muistitko laittaa sen satelliitin mukaan?
Vierailija kirjoitti:
SpaceX ei saanut rakettia tänään ilmaan, miten on Sojuzin kanssa?
Pysy vaan kirjoittelemassa niillä kyrillisillä palstoilla, ei tätä jauhantaa tänne kaivata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta halvalla voi. Tuonne kun pääsee Ranskan sisäisellä lennolla.
Miksei kukaan ole aiemmin kertonut tätä minulle? Tiedän missä vietän ensi joulun!
Miksi muut maat eivät tee omaa nasu-rakettia? Tuohan on yksinkertaista teknologiaa 60-luvulta.
Toivottavasti ei ole tulitikut loppu.