Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen puhelimeen tuli muikkari "Mammografia" - EI OLE MINUN!

Vierailija
19.12.2018 |

Otin miehen puhelimen pois latauksesta laittaakseni omani tilalle - ja ruutuun tuli valo. Näin kalenterimuistutuksen jossa lukee siis Mammografia - tänään! Minä en ole kyllä tietoinen mistään moisesta. Mitähän helvettiä tässä on meneillään? Mietin lähinnä suu auki asiaa hetken ennenkuin pistän äijän seinää vasten.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko mies on soittanut ja kysynyt kuulumiset. Jos ei niin pistä soittamaan ja kuuntele vieressä.

Vierailija
42/51 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä kuitenkaan ole yhtään raivona, että mies on lainannut rahaa ventovieraalle toisella puolen maapalloa? Tuskin ihan parin kympin laina. 

No olen! Ja hän sanoo siis ANTANEENSA rahaa. Kuulemma parinsadan euron verran. Helvetti muutenkin meillä on tiukkaa, joulu tulossa ja kaikesta tingitään. Ei kai nyt hitto soikoon kukaan tosta vaan pyytele "töissä" että baitovei, tarttis muutaman huntin käteistä, voitko heittää sinä rikas kiva eurooppalainen - OKEI JOO MÄ HEITÄN. Ja sitten laittaa sen kalenteriin vielä mihin se menee?

Nyt hän alkaa jo hermostua että mitä mä kyselen, on hänen asiansa jos haluaa auttaa jotain.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi aiheen, mutta ai että kun on inhottava sana tuo "muikkari". 😅

Samoin inhoan suihinotosta joidenkin käyttämää lyhennettä "suikkari".

Vierailija
44/51 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vittu maksanut siis 500EUR luottokortilla, joku WU siirto??? Marraskuussa! Eli siis monta kuukautta matkan jälkeen. helvetti mä tärisen

ap

Vierailija
45/51 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin samantien huikannut miehelle että mikä tämä mammografia juttu on tai jotain vastaavaa. Miehesi sen parhaiten tietää, ei me täällä.

Vierailija
46/51 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vittu maksanut siis 500EUR luottokortilla, joku WU siirto??? Marraskuussa! Eli siis monta kuukautta matkan jälkeen. helvetti mä tärisen

ap

Kai myös itkettää? Mitä saat näistä miesvihaprovoistasi? 

Vierailija
47/51 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheitä sattuu,tekstarin lähettäjällä sormi lipsahtanut ja tuli väärään numeroon.

Vierailija
48/51 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on ollut sen "vanhemman naisen" kanssa joku juttu siellä reissussa! Just tunnusti! Eikä se oo mikään vanhempi nainen, samanikäinen kuin me itsekin, reilu nelikymppinen yh. Varmaan on joo lollot mitä pitää hoitaa!! Kuulemma kiristää rahaa. Ihan sama. Mulle riittää nyt. Ei vieläkään puhu koko totuutta. Oksettaa.

ap

Vierailija
49/51 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran fucked up juttu että ei voi olla keksitty. Jaksamisia. Aika paha sanoa yhtään mitään lohduttavaa. :-/

Vierailija
50/51 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmotus jos kiristää rahaa!!!

Vierailija
51/51 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme