Mun ulkoharja on varastettu!
Perhana, että ottaa päähän. No saihan se sentään muutaman vuoden rauhassa olla tuossa oven vieressä. Varas on varmasti joku naapuri, joka on kadehtinut mun hienoa harjaa. 🤔
Kommentit (18)
Kannattaa merkata omansa yksilöllisesti. Tietävät hakeneensa, kun hakee takaisin omansa. Sikäli, että olisi noloa ottaa väärä harja, joka ei ollukaan oma. Jos ei merkkaa.
Sori, luudasta puhkesi rengas ja oli kiire Kyöpelinvuorelle.
Mun harja on tuossa ulko-oven vieressä niin kuin melkein kaikilla muillakin naapureilla omansa. Ei kai kukaan voi sekoittaa mun harjaa omaansa kun on mun oven vieressä oman katoksen alla. Ai että kun ottaa päähän. Eihän toi nyt paljoa maksa, mutta toi varkaus vaan vituttaa.
Ap
Merkitse harjasi näkyvästi, lukitse se yöksi lämpimään ja turvalliseen paikkaan. Se nyt vaan on fakta, että harjat joskus lähtevät seikkailemaan. Kyllä routa porsaan kotiin tuo.
Vierailija kirjoitti:
Sori, luudasta puhkesi rengas ja oli kiire Kyöpelinvuorelle.
Ok, voitko tuoda sen takaisin kun noitakokous on ohi?
Ap
Multa varastettiin kerran kynnysmatto.
Kohta ei uskalla jättää autoakaan ulos vaan pitää jotenkin raahata se partsille!!!
Jahtikämpältä varastetaan toistuvasti kirves.
Ovea ei kannata lukita, koska sitten kelmit rikkovat ikkunan.
Kämpällä ei ole muuta varastettavaa kuin se kirves.
Mullakin on viety harja.
Olen kyllä satavarma että sukulainen on "lainannut". Edellisellä kerralla "lainasi" ruohonleikkurini.
Soita poliisille, heillä on ne uudet HEVI -panssariautot.
Joulupukki tuo sulle uuden harjan, jos pyydät kauniisti ja olet oikein kiltti.
Ei löytynyt harjaa taloyhtiön varastosta. Kaikkien muiden harjat oli ovien vieressä ja vain yhdellä naapurilla näytti olevan samanlainen hyväkuntoinen harja kuin minulla oli, mutta tuskin hän sitä on minulta pöllinyt. Joku varas siis on yöllä ollut oveni takana tuossa makuuhuoneen ikkunan vieressä. Ei tunnu kivalta.
Ap
fakta tieto kirjoitti:
Joulupukki tuo sulle uuden harjan, jos pyydät kauniisti ja olet oikein kiltti.
Tätä muuten ajattelin itsekin. Olen sanonut lahjakyselyihin, että en tarvitse mitään, mutta nyt toivonkin tuota harjaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Multa varastettiin kerran kynnysmatto.
Oliko hienokin?
Meiltä varastettiin postilaatikko. Postilaatikkorivissä oli tyhjä aukko meidän laatikon paikalla ja sitä aukkoo tuijottelin hetken typeränä, ennen kun tajusin ettei sitä laatikkoa todellakaan ole siinä.
Ei kannata jättää ulos yhtään mitään.