Viikonloppuna tapaamani mies laittoi seuraavan viestin:
Elämän vapautta, vietän kaamosaikaa...
Eli ei mitään ehdotusta jälleennäkemisestä. Tulkitsen, että alkukirjaimista tulee EVVK.
Vähän harmi, koska tyyppi vaikutti kiinnostavalta. Minä sitten en hänen näkökulmastaan.
Vai ylitulkitsenko? Olen kova ratkomaan ristikoita ja sana-arvoituksia ja siitä oli puhetta. Laittoiko nyt tällaisen?
En aio siis ottaa yhteyttä eli turha ehdottaa, että kysy häneltä.
Kommentit (44)
Ainakin selvä, ettei halua tavata ainakaan vielä.
Siihen tulkintaan ei tarvita alkukirjaimia. Voithan ihan oikeilla jäljillä olla senkin suhteen.
Ihan näppärästi päätelty.
Ei jestas. Kiitos päivän nauruista ap!
Aika hyvä, uskon kyllä tuohon evvek-tulkintaan:'D
Vastaa: Mulla usko läheisen kundin kohtaamiseksi uhattuna.
Vierailija kirjoitti:
Ylitulkitset. Ei miehet noin fiksuja ole.
Laita itse jokin koodivastaus.
Tämä on toimittaja-kirjailija.
En sano, että se fiksuksi tekisi, mutta kielellinen kapasiteetti parempi kuin useimmilla.
En jaksa mitään koodivastauksia. Jos ei suoraan voi sanoa, ettei natsannut, niin on sitten sanomatta.
Vastaa, että "valkeutta kaamokseen".
Eli VK, eli vedä käteen.
Katsotaan osaako päätellä.
Lähetä vastauksena jokin käsittämätön AV-läppä, tyyliin norpat ja emättimet. Siinäpähän miettii. Bonuksena saat luultavasti selville jos mies on joku AV:n miesasiamiehistä ja osaat juosta ja lujaa.
Hahah mikä ketju😂
Katso tarot-korteista mitä se oikeesti tarkoitti!
Vierailija kirjoitti:
Lähetä vastauksena jokin käsittämätön AV-läppä, tyyliin norpat ja emättimet. Siinäpähän miettii. Bonuksena saat luultavasti selville jos mies on joku AV:n miesasiamiehistä ja osaat juosta ja lujaa.
Joo, kysy siltä vaikka että "Tekisitkö mulle Munsalan kansallispuvun?"
Vastaa: Nautin vapaudesta, teen suursiivousta, vanhat ulos ja uutta peliin! :D
Vierailija kirjoitti:
Eli ei mitään ehdotusta jälleennäkemisestä. Tulkitsen, että alkukirjaimista tulee EVVK.
Vähän harmi, koska tyyppi vaikutti kiinnostavalta. Minä sitten en hänen näkökulmastaan.
Vai ylitulkitsenko? Olen kova ratkomaan ristikoita ja sana-arvoituksia ja siitä oli puhetta. Laittoiko nyt tällaisen?
Miksi juuri siinä viestissä olisi pitänyt olla ehdotus näkemisestä? Ilman taustoja tuosta ei voi sanoa mitään.
Just tavattu ja noin olematon viesti... Jeesus sinua siunatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Eli VK, eli vedä käteen.
Loistava! :D
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Ainakin selvä, ettei halua tavata ainakaan vielä.
Siihen tulkintaan ei tarvita alkukirjaimia. Voithan ihan oikeilla jäljillä olla senkin suhteen.
Ihan näppärästi päätelty.
Todella hyvin päätelty.
Veikkaan, että ap on noista se fiksumpi ja mies ei edes ymmärrä laittaneensa ovelan arvoituksen.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri siinä viestissä olisi pitänyt olla ehdotus näkemisestä?
Ilman taustoja tuosta ei voi sanoa mitään.
Sovittiin, että hän ottaa yhteyttä, jos haluaa tavata uudestaan. Ehkä vähän hyökkäävääkin vaatia tätä, mutta en halua tyypillistä ilmaan jättämistä näiden asioiden kanssa.
Olen vähän vanhempi daami ja siten vanhanaikainenkin. Eli sälytin miehelle tämän velvollisuuden.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Eli VK, eli vedä käteen.
Tää oli paras!
Haluan panoa! Huomenna viideltä?
HP, HV
Valkeutta kaamokseen on hyvä! Mutta itse en varmaan vastaisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kysy siltä vaikka että "Tekisitkö mulle Munsalan kansallispuvun?"
Tai "Sohava haisee perseelle miten puhdistan vai tuikkaanko tuleen?"💩🔥
Siinä on äijällä etukirjaimissa miettimistä kun yrittää ratkasta tehtävän.
Ylitulkitset. Ei miehet noin fiksuja ole.
Laita itse jokin koodivastaus.