Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20v vai 40v nainen viehättävämpi?

Vierailija
19.12.2018 |

Mielenkiinnosta kysyn kumpaa pidetään viehättävämpänä yleisesti ottaen.

20v vai 40v nainen viehättävämpi?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-v ei ole vielä kunnon nainen.

Vierailija
2/9 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kaksi 20 kymppistä, kuin yksi 40 kymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu yksilöstä.

Harvoin sitä kuitenkaan kauneuskilpailuissa nuo keski-ikäiset palkintoja kahmii.

Vierailija
4/9 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksilöstä kiinni. Jotkut naiset kaunistuvat vanhetessaan ja joidenkin paras kukoistuskausi on parinkympin tienoilla. Vanheneminen on prosessi, jossa perintötekijät vaikuttavat eniten ja millaisilta näytämme vuosien kuluessa. 

Vierailija
5/9 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuohon voisi vastata "yleisesti ottaen"? Yksilöiden erot ovat huimia!

Vierailija
6/9 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 60 vuotiaita syrjitään tälläisissä gallupeissa eikä oteta vaihtoehdoksi? Kysyn vaan!! Minusta nolla vuotias on kaikkein suloisin ja vaikka olisi poika!

Vierailija
7/9 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olen visikymppinen mies, niin 20-vuotias alkaa näyttää enempi "lapselta" kuin naiselta. Tähän saattaa littyä se, että omat lapset on tuon ikäisiä.

Eli olipa neito kuinka kaunis ja ihana, niin en voisi oikein kuvutella enää itseäni suhteeseen tuon ikäisen kanssa.

Vierailija
8/9 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse olen visikymppinen mies, niin 20-vuotias alkaa näyttää enempi "lapselta" kuin naiselta. Tähän saattaa littyä se, että omat lapset on tuon ikäisiä.

Eli olipa neito kuinka kaunis ja ihana, niin en voisi oikein kuvutella enää itseäni suhteeseen tuon ikäisen kanssa.

Tämä. Itse nelikymppinen nainen ja suurin osa alle 25-vuotiaista miehistä näyttää teineiltä, poikamaisilta lapsilta. Miehisyys tulee vasta vanhempana ja se miellyttää enemmän silmää.

Naisista taas eniten miellyttää silmää 30-vuotiaat..

Vierailija
9/9 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen töitä nuorten parissa, eli näen näitä 20-vuotiaita satoja ja satoja. Ajattelen, että ovat kaikki kauniita. Vasta ikä tuo mukanaan todellisen kauneuden, eli iän myötä vasta huomaa, kuka on oikeasti kaunis.